Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg stupte i seng kl 22 i går - jeg skjønner ikke hva det skal ha med noe som helst å gjøre... *sitter fortsatt i morgenkåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Daria skrev:

Jeg stupte i seng kl 22 i går - jeg skjønner ikke hva det skal ha med noe som helst å gjøre... *sitter fortsatt i morgenkåpe*

Jeg var også i seng da - og 10 timer var nok for min kropp. :ler: Og jeg er ikke så mye morgenkåpeperson så for meg var det å komme i klærne før frokost helt greit. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg er mer aktiv enn deg som sitter i morgenkåpe. Ble strikking og tv til frokost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dusjet og kledd på meg :opplyser: *flink* Før jeg åpner kofferten bør jeg egentlig - av plasshensyn - tømme og rydde vekk tørkestativet som står midt på gulvet, og for å ha et sted å legge klærne etterhvert som jeg bretter dem sammen burde jeg flytte veskene som står på sjeselongen. Dette kan ta tid... *trenger mer te*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens boyband-nostalgi (jeg zappet innom VH1 Classic), også kjent som videoen der de av ukjente (men åpenbart estetiske) årsaker syntes det var en kjempeidé å gi alle knallblå kontaktlinser...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - koffertlåsen og nøkkelen har blitt uvenner på turen?! Nøkkelen nekter å gå inn i låsen, til tross for at det tilsynelatende ikke er noe i veien med noen av dem... *frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daria skrev:

Men altså - koffertlåsen og nøkkelen har blitt uvenner på turen?! Nøkkelen nekter å gå inn i låsen, til tross for at det tilsynelatende ikke er noe i veien med noen av dem... *frustrert*

Hvem sin koffert er det du har fått med hjem? *lurer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt min egen - du forveksler ikke så lett en koffert som er knall turkis med Snusmumikken-bagasjelapp. Den står midt på gulvet, fylt til bristepunktet med nye kjoler og bøker, te og sjokolade, og håner meg... :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Definitivt min egen - du forveksler ikke så lett en koffert som er knall turkis med Snusmumikken-bagasjelapp. Den står midt på gulvet, fylt til bristepunktet med nye kjoler og bøker, te og sjokolade, og håner meg... :sur: 

Æ villa brukt sprængstoff, sitat «Ikke gjør dette hjemme»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å få tak i boltesaks... Jeg har prøvd med alle mine tre avbitertanger, men ingen av dem var sterke nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Æ villa brukt sprængstoff, sitat «Ikke gjør dette hjemme»

Hvorfor fikk jeg nå opp et indre bilde av "Mr. Bean" og maleseansen hans? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et håp om og en tro på at når jeg var bortreist en hel arbeidsuke ville de rekke å gjøre seg ferdige med veiarbeidet utenfor i mitt fravær. Jeg tok feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.7.2019 den 19.29, Skravla skrev:

Samme pris som til meg og jeg ville anta at det var dyrere og lengre hit. Min sjåfør ville veldig gjerne kjøre til Idrettshøgskolen, så jeg foreslo at han gjorde det etter å ha sluppet av meg hjemme. 

 

Her står det også pizza på menyen i kveld.....

Så høflig av deg å be om å bli sluppet av først. :ler:

23 timer siden, Daria skrev:

Hotellfrokost er aldri feil, men knekkebrød og varm saft (forkjølelsen holder stand, jeg har hostet meg gjennom ferien) i morgenkåpe hjemme i sofaen er jo ikke så dumt det heller... Tre planløse ferieuker foran meg, i dag er hovedmålet å pakke ut av kofferten *ambisiøs*

Hotellfrokost, gjerne på sengen, er topp 10 på ferie for meg. Selv om jeg stort sett ender opp med ei skive med hvitost, nesten samme hvor jeg er i verden. Så er det deilig med alle tilbudene i alle fall.

26 minutter siden, Daria skrev:

Jeg hadde et håp om og en tro på at når jeg var bortreist en hel arbeidsuke ville de rekke å gjøre seg ferdige med veiarbeidet utenfor i mitt fravær. Jeg tok feil...

Er det ikke fellesferie snart da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Jeg hadde et håp om og en tro på at når jeg var bortreist en hel arbeidsuke ville de rekke å gjøre seg ferdige med veiarbeidet utenfor i mitt fravær. Jeg tok feil...

Her graves det i asfalt også..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye og høylydt er det egentlig nødvendig å smarte når man spiser et eple på offentlig sted...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også en kanne ny te - grønn med blåbær og cantaloupe-melon. En av feriens åtte...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det er bananen til Wellens som er den store snakkisen på twitter - den i baklomma, altså...

TV2s sykkelkommentatorer sørger for at alle får med seg eventuelle kofferter... :fnise:  🍌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,8 kg sjokolade
900g te
800g salt lakris
4 bøker

Man skal jo bruke sommeren til å fylle opp lagrene for vinteren...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...