Daria Skrevet 12. mars Forfatter #42021 Skrevet 12. mars Jeg har sittet og sett på stavsprang-galls fra Sverige, hvor Mondo Duplantis akkurat satte ny verdensrekord igjen (sin 15.! 6.31 er det magiske tallet) og Sondre Guttormsen imponerende nok var nærmest (om enn 30 cm unna...). Men det blir i overkant mye snakk om behov for stive staver...
Daria Skrevet 13. mars Forfatter #42022 Skrevet 13. mars 8.50 og jeg er ikke bare hjemme igjen etter å ha gjennomført dagens hovedmål, men har observert nok til en hel liste. Kombinasjonen grytidlig fysio og anlegg for å henge seg opp i detaljer... *Mann under 40 med pelsstola er et relativt sjeldent syn, kanskje særlig i kombinasjon med olabukser. Jeg aner kunstnerambisjoner... *Jeg savner å kunne bruke paraply - bortsett fra når jeg ser to vrengte på et kvartal. Regnkåpe har sine fordeler *All ære til far som kom på trikken med skrikende unge i vogn - og fikk roet ungen før neste stopp. Jeg rakk knapt å sukke ferdig... *De førte en rask samtale på et språk jeg ikke forsto - bortsett fra ordet gavekort Alltid like underholdende. Jeg hadde to venninner på videregående som holdt på sånn - også skriftlig. De kunne sende laoper i timene på urdu, ispedd norske ord -Det finnes ikke noe ord for det på urdu... *Mine snart 20 år gamle DrM-støvler tåler fortsatt regn, men ikke graving i rennesteinen. *Dagens faglige vurdering fra fysio: -Du har jo ikke verdens lengste bein. Og jeg som trodde... Nå: Dusj, te, bok. *plutselig tilbake*
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42023 Skrevet 14. mars (endret) Jeg tror jeg nærmet meg 10 timers søvn i natt, det skjedde ikke mye bevisst og intelligent aktivitet mellom 23 og 9.30... Nå burde det vel nærme seg oppstandelse snart - morgenkåpe og tekopp og femmil, om ikke annet. Endret 14. mars av Daria
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42024 Skrevet 14. mars Morgenkåpe (og pledd) ✔️ Tekopp ✔️ Femmil ✔️ Kake og eple ✔️ Tåke i Kollen ✔️
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42025 Skrevet 14. mars Femmila går uten Johannes Høsflot Klæbo. På siste runde er det fortsatt 8-dobbelt norsk i tet...
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42026 Skrevet 14. mars Påkledd og med en litt mer næringsrik second breakfast - og klokka er ennå ikke 12.30. Hei hvor det går... Dagens store mål (siden ukas formendringer i to etappe gjorde at kveldens egentlige planer utgår) er en tur i butikken. Hvilken butikk er fortsatt et åpent spørsmål...
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42027 Skrevet 14. mars -OL kan gå og legg sæ! Einar Hedegart - som tok to gull i OL - antyder at å vinne femmila i Kollen er stort
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42028 Skrevet 14. mars Jeg la optimistisk i vei mot butikken litt langt borte og innså etter knapt 50 meter at det var en dårlig idé. Istedet svingte jeg rundt kvartalet og fikk ordnet det mest presserende hos Bunnpris... Men jeg prøvde, jeg tok signalene i tide og la om planene - fysio ville bifalt.
Dallandra Skrevet 14. mars #42029 Skrevet 14. mars Imponert. Jeg har SÅÅ lyst til å ta en tur ut, f.eks. til senteret for å se på påskepynt, men har friskt i minne at jeg gikk til senteret i går og var innom tre butikker og måtte støtte meg på mannen på veien hjem.
Daria Skrevet 14. mars Forfatter #42030 Skrevet 14. mars Kroppen har det med å vinne sånne diskusjoner, helt uavhengig av hvor mye hodet VIL...
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42031 Skrevet 15. mars To minutter etter at jeg kom hjem fra tur, brøt sola gjennom. Var det nødvendig...? Jeg var på jakt etter hestehov, men det var visst litt optimistisk - til gjengjeld fant jeg snøklokke-knopper i et skjermet bed. Noe dager til (og litt mer sol), så...
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42032 Skrevet 15. mars (endret) Relativt usikre forhold i Kollen når en av hopperne - regjerende olympisk mester Philip Raimund, intet mindre, trekker seg på toppen. -I'm not going to shit here, om jeg hørte ham riktig... Han har vært åpen om høydeskrekk, det hjelper sikkert ikke... Endret 15. mars av Daria
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42033 Skrevet 15. mars Jeg hadde en tanke om å sitte oppe og se Oscar-utdelingen. At jeg har begynt å gjespe halvannen time før det begynner (jeg har tross alt vært våken i over 12 timer...), er et dårlig tegn...
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42035 Skrevet 15. mars Jeg har lange tradisjoner for dette, selv om det er noen år siden sist... Jeg kom meg til start og har fått med meg Conan O'Brian (prøve å) snakke norsk i introen, bare det er jo verdt å holde seg oppe for
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42036 Skrevet 15. mars Jeg - ikke minst min indre fjortis - er skeptisk til barten til Leo di Caprio...
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42037 Skrevet 15. mars Så langt: En pris Affeksjonsverdi ikke fikk, Josh Groban i kappe ( ) og et Trump-spark det tok et øyeblikk før salen tok...
Daria Skrevet 15. mars Forfatter #42038 Skrevet 15. mars Ingen Oscar til Den stygge stesøsteren heller. Den hadde vi måttet dele med danskene - de to nominerte sminkørene er nemlig danske, selv om filmen er norsk, og det er naturlig nok det danske panelet svært opptatt av...
Daria Skrevet 16. mars Forfatter #42039 Skrevet 16. mars Prisen for beste kortfilm er delt -I didn't know that was possible, kommenterte en av vinnerne, og det var han nok ikke alene om... Men tittelen Two people exchanging saliva er jo verdt en pris i seg selv
Daria Skrevet 16. mars Forfatter #42040 Skrevet 16. mars -Sean Penn could't be here tonight - or didn't want to... Kveldens andre pris Affeksjonsverdi ikke fikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå