Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Darude og Sandstorm - joda, det ringer noen bjeller... Om de bjellene ringer med nostalgisk gjensynsglede er jo en helt annen sak... 

Ingen bjelleklang her, men techno var ikke min greie - ever. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var mainstream nok til at jeg fikk den med meg - vi snakker nok den tiden jeg hadde stålkontroll på det meste på topp 40-lista...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Han var mainstream nok til at jeg fikk den med meg - vi snakker nok den tiden jeg hadde stålkontroll på det meste på topp 40-lista...

Der var jeg i 85.... og han var ikke helt i den alderen. :fnise:

Skrevet

Er det sjamaninner for darlingen til Märtha?

Skrevet

Oh my... Disse har rømt fra Mare, for å holde oss til Det Norske-assosiasjonene. Jeg er er vanligvis for litt etnisk inspirasjon, men dette ble litt for sært.

Skrevet

...som representerar Nania - förlåt, Polen...

:fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

...som representerar Nania - förlåt, Polen...

:fnise: 

Han er god som kommentator...

Skrevet

SVT vinner den kampen hvert år. Selv om jeg synes det ha gått nedover med selskapet hans - fra Måns via Sanna til Charlotte...

Skrevet

Dagens første :Gjesp: - ensformig så det holder.

Skrevet

En tier på at de tennene ikke naturlig er så hvite...

Skrevet (endret)

En påminnelse til meg selv og alle andre om å ikke drikke te og lese tweetene fra Graham Norton samtidig - særlig ikke med nettbrettet i fanget...

Endret av Daria
Skrevet

Morsmålspoeng til Ungarn. Bare føtter og manbun er også innafor, men bildet av faren på storskjerm blir litt i overkant. Dette er MGP - vi vil ha kitsch og fest (og gjerne et refreng), ikke følelsesladede personlige betroelser...

Skrevet

Lårhøye lakkstøvler ser ut til å værer en trend i år - jeg stå nok over akkurat den...

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Morsmålspoeng til Ungarn. Bare føtter og manbun er også innafor, men bildet av faren på storskjerm blir litt i overkant. Dette er MGP - vi vil ha kitsch og fest (og gjerne et refreng), ikke følelsesladede personlige betroelser...

Hviterussland fikser i hvert fall dette.... Men jeg synes den er slitsom 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Lårhøye lakkstøvler ser ut til å værer en trend i år - jeg stå nok over akkurat den...

Det finnes ikke lakkstøvler som passer over mine lår.... :Knegg:

Skrevet

Det er selvfølgelig bare det som hindrer deg? :ler: 

Skrevet

Hun har stemme, absolutt. Litt mer skeptisk til mansjettene.

Skrevet

-Årets første onödiga trommor - en eurovision-tradition... :fnise:

Han følger også opp med å hedre ESC-tradisjonene sur sang og dårlig engelsk-uttale...

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Det er selvfølgelig bare det som hindrer deg? :ler: 

Selvfølgelig.... Jeg følger alltid moten. 

Skrevet

Georgia slår Ungarn i manbun-kampen (det er jo størrelsen det kommer an på...), men jeg savner igjen et refreng. Skjønt, snevet av Ronja Røverdatter kompenserer jo til en viss grad...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...