Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde sansen for Georgia gitt...... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frozen-Elsa, Wicked-Glinda og Nattens Dronning - selvfølgelig må den kombinasjonen ende i et MGP-bidrag...

Skrevet

Om det er null gravitasjon så må gjerne sveve vekk gjennom verdensrommet.....

Skrevet

Fremdeles skeptisk til Island...... 

Skrevet

*mimrer om da Island sendte Eythor Ingi*

Skrevet

Mistenker at min umiddelbare begeistring for estlenderen har litt å gjøre med at han kom rett etter Hatari...

Skrevet

Jeg har så mange spørsmål om det portugisiske bidraget at jeg tror det er tryggest å ikke stille noen av dem...

Skrevet

Portugal er bare rar.... 

Skrevet

Jeg kan jo være enig i Edwards teori om at han nok gikk estetisk linje på gymnaset...

Skrevet

Dansere med rysjetruser og kårder, eventuelt tyllvinger. Jeg skjønner forsåvidt hvorfor den er favoritt, samtidig synger hun så nasalt at det nesten tar oppmerksomheten fra sangen.

Skrevet (endret)

-Why this urge to run away?

Jo, min san marinske ikke-venn, nå skal du høre...

Endret av Daria
Skrevet

San Marino vil virkelig ikke vinne de..... Må jo være derfor de har sendt han...

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg nærer så voldsomt sterke følelser for noen bidrag i denne semien, egentlig... Mye morsmål, da - det er jeg for.

Skrevet

Georgia er vel de jeg "falt" mest for egentlig. Men neppe nok til å stemme om jeg hadde hatt muligheten 

Skrevet
35 minutter siden, Daria skrev:

Frozen-Elsa, Wicked-Glinda og Nattens Dronning - selvfølgelig må den kombinasjonen ende i et MGP-bidrag...

Her i huset har gubben et av få veto på ESC, så her er det krigsdokumentar i stedet for lakkstøvler og modulering. Men den siterte komboen ser (og hører) jeg for meg, gitt!

Skrevet

Jeg synes Australia var litt morsom - og som sagt estlenderens timing...

Dana International - operert, operert, operert... Hun minner litt om Cher - og vi vet jo at det har tatt Cher mye kirurgi å se sånn ut...

Skrevet
2 minutter siden, Rosalie skrev:

Her i huset har gubben et av få veto på ESC, så her er det krigsdokumentar i stedet for lakkstøvler og modulering. Men den siterte komboen ser (og hører) jeg for meg, gitt!

Skrevet

Montenegro er irriterende catchy, da...

I'm in heaven, fallin'...

Skrevet

Jeg  blir sliten i hodet av det pauseinnslaget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...