Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

På vei hjem i dag ble jeg stoppet av noen amerikanske turister som lette etter slottet. Jeg pekte på Slottsparken på andre siden av veien og antydet nærmeste port - You really cannot miss it... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på fugleperspektivteater og sittet på et fire meter høyt stilas og dinglet med beina (det var visst en tverrstang der, men den var for de med lengre bein enn meg...) igjen. Mer stabilt og bede siket enn sist (med sikkerhetsstropp mellom beina - godt fornøyd med mitt valg om å skifte til bukser...), men fortsatt langt ned... Kveldens konklusjoner:

1)Takk og lov at jeg ikke er 18 lenger.
2)Er det at jeg er skeptisk til å date menn med barn...
3)Julie Moe Sandø er virkelig fantastisk (og det blåmerket så vondt ut...).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge og Sverige bytter plass på resultatlisten iflg EBU. Gjelder også flere land.... Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk skandale - både at det skjer sånne feil og at det ta så lang tid før det oppdages.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 15.50, Daria skrev:

14.05: Seks lest, ti kjøpt.

Boken jeg tok med meg ut på tur (Péter Gárdos - Gryningsfeber) viste seg å være både lettlest og fengende, og det var gode leseforhold både før lunsj&lyrikk, i Slottsparken blant syriner og spurver og hjemme på balkongen - og plutselig var det ikke flere sider igjen...

22.05: Seks lest, 13 kjøpt.

Jeg skulle bare innom Norli på vei hjem for å sjekke en formulering i en bok (oversettelsen var så merkelig), og så hadde de salg... En tysk (oversatt) roman jeg har hatt lyst til å lese lenge, en brasiliansk roman til mine lese-mer-ikkevestlig-intensjoner og en selvbiografi om å vokse opp i en religiøs sekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varen leveres mellom kl 10 og kl 16.

Og ventingen er offisielt i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien skal de ringe en halvtime før de kommer, men jeg tør jo ikke bevege meg ut likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye sengefelle har flyttet inn :nigo: Han heter Jensen og er diplomat, som seg hør og bør i dette strøket... :fnise: Jeg ser fram til  et langt og vakkert samliv med mye sengekos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klatres i Giro d'Italia - jeg får jo melkesyre bare av å se på dem... 🚵‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Roadrunner skrev:

Ligger du også med Jensen? :sjokkert:

Godt at Jensen er et helt vanlig navn.... :ler:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med, på - vi deler hvertfall seng :fnise: Høy er han også - jeg kjenner meg litt som prinsessen på erten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens  nyord: Trexit. Som i Theresa Mays exit, antar jeg... Det kommer jo sikkert til å gjøre alt mer oversiktlig og mindre kaotisk og gjøre Brexit enklere å gjennføre :riste: Det store spørsmålet er jo om May har bestilt seg billett til en fjerntliggende sydhavsøy med avreise i morgen tidlig - det ville jeg gjort i hennes sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...