Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Om jeg ser MGP i reprise? Ja, altså, det var jo ikke noe annet som egnet seg som sløve-tv... Mulig jeg stå over en gjentakelse av avstemningen - og Madonna. Det var jo tilpasningsdyktig av henne å innse at å synge surt er en langvarig MGP-tradisjon, men hun trengte virkelig ikke ha anstrengt seg så voldsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært på harrytur i dag. Så fikk vi brukt opp noen timer av en søndag. Om en time skal RBK spille kamp. Uff, det er fælt å se hvordan laget ikke henger sammen i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hva skjedde med #ESC-analysen her på torsdag og lørdag? Tirsdagen var gjennomarbeidet, men så ble det plutselig ingenting? :sjokkert:

Endret av Roadrunner
Leif på avveie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en seier. Men kan ikke akkurat kalle det de driver med for festfotball...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Men altså, hva skjedde med #ESC-analysen her på torsdag og lørdag? Tirsdagen var gjennomarbeidet, men så ble det plutselig ingenting? :sjokkert:

Torsdag og lørdag var Skravla og jeg i samme rom - ergo fikk man ut det meste muntlig, og det lille som kom skriftlig kom på twitter. Men alt ble behørig sett og kommentert og analysert og kritisert :ler: 

10 minutter siden, Rosalie skrev:

Endelig en seier. Men kan ikke akkurat kalle det de driver med for festfotball...

En svale gjør ingen sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det at dere to finner på å sitte i samme rom, skal gå utover oss uskyldige tredjeparter? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daria skrev:

Du får kjenne din besøkelsestid og ta turen til neste finale, da...

Jammen, er da ikke nødvendigvis interessert i å SE galskapen, bare lese kommentarene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om at Hviterussland sine poeng var utrolig merkelige i forhold til alle andre... 

 

Sitat

The Belarusian jury got themselves disqualified after the semi final as they shared their scores in public. Stupid and unprofessional and instead of jury points, the Belarus score was calculated according to some EBU formula.

I would very much like to know what that formula looks like as the set of points the Minsk spokesperson got to read out were outright bizarre. Full marks to Israel? High marks to Germany and Estonia? Where did these points come from?

Dette er jo en grunn god nok.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par EBU-representanter testet ut det lokale brennevinet før de kastet dart på deltakerlista?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Daria skrev:

Et par EBU-representanter testet ut det lokale brennevinet før de kastet dart på deltakerlista?

Noe sånn.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det ikke noe annet sted ennå, men Karoline Krüger har nettopp avslørt på insta at hun skal spille i Chess, sammen med Espen Grjotheim, André Søfteland, Marion Ravn og Bettan. Jeg er mest nysgjerrig på hvem sistnevnte skal spile, de andre klarer jeg jo å gjette meg fram til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bettan melder selv at hun skal spille dommeren - den kan bli interessant. En rolle jeg tidligere ha sett tolket av bassen Nils Harald Fossdal og hyper-tvillingene Rongedal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det buldrer i det ikke-så-fjerne... Jeg har planer om å komme meg ut en tur når siste vask snart er ferdig og kan fint leve med litt regn, men jeg går ikke ut frivillig i tordenvær ⛈️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjelder det å komme seg av gårde før det braker løs, så du ikke blir sittende der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...