Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å ha et åpent sinn, være noenlunde fordomsfri og fortelle meg selv at jeg ikke skal dømme folk (for mye) etter deres politiske tilhørighet - de kan ha et annet syn på ting enn meg og likevel være gjengs menneske, som det en gang het. Men FrP gjør det jo ikke enkelt for meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elektronikken er slem med meg :hallo:. De siste par ukene har PC'n min klart å legge til tre nye "venner" på FB. I et tilfelle slettet jeg bare igjen, men i de to andre kjenner jeg jo faktisk mine nye "venner" og har ingenting i mot dem. Vi er bare ikke så nære at jeg "trenger" ha dem på FB. Får vente en stund før jeg stryker dem av lista. 

Og som om det ikke var nok så hadde PC'n min klart å ignorere dagboken din, helt av seg selv. :klo:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Det synes jeg var ufint av den... :jolie: 

Har nå kjeftet på elektronikken og bedt den oppføre seg pent...

Kommentar inspirert av en av mine favorittmorsomheter. Se spesielt #2, avsnitt 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Pilots: Suspected crack in windshield. 
Engineers: Suspect you're right.

:rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løsningsorientert, akkurat som denne:

Qantas Pilot: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer. 
Engineers: Took hammer away from midget

:tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 20.22, Daria skrev:

22.05: Seks lest, 13 kjøpt.

Jeg skulle bare innom Norli på vei hjem for å sjekke en formulering i en bok (oversettelsen var så merkelig), og så hadde de salg... En tysk (oversatt) roman jeg har hatt lyst til å lese lenge, en brasiliansk roman til mine lese-mer-ikkevestlig-intensjoner og en selvbiografi om å vokse opp i en religiøs sekt.

24.05: Åtte lest, 13 kjøpt.

Det var jo ingenting på tv... En biografi og en memoar , to svært forskjellige damer - Anne Karin Elstad og Aimée Crocker.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

....... og Aimée Crocker.

Og der leste jeg øyeblikkelig "...og Davy Crockett". :fnise:

*burde ha gått til Specsavers *

evt. 

* Påtideåleggesegsnart* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det kommer en hai glefsene bakfra...

...reven ligger på hjulet...

Mye overraskende dyreliv i giro-feltet... :fnise: 🦈 🚴‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og følger halvveis med på Ambulansen UK. En eldre dame har ringt etter hjelp for sin syke mann. I småpraten hun har med ambulansearbeideren på vei til sykehuset kommer det fram at han er eksmannen hennes - de har vært separert i 47 år!  Hennes ektemann nr 2 ble henrettet under den iranske revolusjonen for 36 år siden, før hun flyktet til England. Hennes eksmann bodde hos datteren, men hun tok ham hjem til seg og tok over ansvaret da han ble syk, og forklarer det enkelt med at Jeg elsker ham - for han ga meg jo datteren min. Jeg tror jeg fikk noe i øyet... :cry3:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Daria skrev:

*work in progress*

Sånne innlegg fyller med med ekstrem nysgjerrighet.......... Pussig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Skjønner ikke det...

Jeg hadde begynt på et innlegg som ble postet altfor tidlig (touchpad'en på brettet er av og til i overkant sensitiv), så jeg la inn det mens jeg skrev innlegget ferdig i svarboksen, med alle intensjoner om å endre igjen og legge inn den ferdige teksten i samme innlegg. Men så trykket jeg svar av gammel vane istedet... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort...... 

 

Regnet med at det var noe sånn, men kommentere måtte jeg jo gjøre. 🍋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kø opp Everest

Tiden da tidebestigning handlet om menneske mot natur, var forbeholdt de få og sterke (og best bemidlede) og hadde en viss eim av ensomhet, heroisme og erobring er nok ugjenkallelig forbi. Når noen snakker rom å bestige verdens høyeste fjell i dag tenker man ikke Oi, hvilket mot, men Idiot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...