Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Killian Peier i ledelsen etter første omgang, faktisk - det ville jeg ikke satt penger på i forkant. Gøy hvis han lykkes i andre omgang også, da - sveitserne har jo visse tradisjoner for overraskende mesterskapsseire...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må vel kunne si at han var greit fornøyd med å ende med bronsemedaljen også :fnise: Lutter glede, ville hyl og overentusiastiske klemmer over hele linja i den tyske leiren også -  dobbelseier var vel litt over det de hadde håpet på...

Skrevet

Eisenbischler og Peier som stå på pallen med armene rundt hverandre, veksle blikk, ler og rister vantro på hodet begge to - hoppgutta er jo til å spise opp, hele gjengen :hjerter_rundt:

Skrevet

Fjær, frynser og a bad moon on the rise - MGP-kvelden er i gang. Fjerde delfinale hos svenskene og finale hos danskene, så noe zapping må påregnes... I år har heldigvis de skandinaviske kringkasterne klart å spre seg; i fjor var alle de tre nasjonale finaler på samme kveld...

Skrevet (endret)

Hvit pologenser og sennepsgul fløyelsjakke - noen var i 70-tallshumør i svts kostymeavdeling...

Endret av Daria
Skrevet

Alle morsmålspoengene hans nøytraliseres effektivt av multipliserende sceneshow (føler du behov for å ha fem utgave av deg selv på scenen slite du enten med for stort ego eller ditto usikkerhet), samt flere ringer enn han har fingre...

Skrevet

Rosa etnopop hos Danmark. Jeg har hørt sangen mange ganger før, men det er jo en sånn som feste seg på hjernen.

Skrevet

-Det är viktig för meg att visa att detta är 100% mej, mina tankar och mina känslor. Det är inte ett osant ord i denna sången.

...som er skrevet av en annen, men det har jo ingenting med saken å gjøre...

Skrevet

Ung mann, stor og mektig ballade. Bare så synd at stemmen hans ikke helt var like stor og mektig...

Skrevet

Arvingana er tilbake i mello! :ler: La oss håpe de har byttet ut skjortene...

Skrevet (endret)

Om blåglinsende jakker egentlig var en forbedring kan nok diskuteres... :ler: Men låta kan fort gå til finale.

Endret av Daria
Skrevet

Mine gratulasjoner til dansken som har klart å få seg en kjole som både har den minst flatterende lengden og det minst flatterende stoffet...

Skrevet

Hva har jeg sagt om å stille opp i MGP før nøttene har kommet på plass... :nei:

Skrevet

Dansken nå kan ikke beskrives, han må oppleves. Eller ikke...

Skrevet

Trend i årets mello: Hver delfinale har sin veteran, og til nå har de vært blant de første som ryker i avstemningen. Det er vel ikke usannsynlig at Ann-Louise Hanson lider samme skjebne...

Skrevet

Min favoritt fra fjorårets mello har kvittet seg med den hvite dressen - framskritt! - og soulstemmen er fortsatt like flott. Dette bør jo bli finale i år også...

Skrevet

Mye klassisk MGP hos danskene - inkludert modulasjoner, glitterregn, vindmaskiner, sure toner og "den sangen har jeg hørt i minst fire versjoner før"-assosiasjoner...

Skrevet
29 minutter siden, Daria skrev:

Min favoritt fra fjorårets mello har kvittet seg med den hvite dressen - framskritt! - og soulstemmen er fortsatt like flott. Dette bør jo bli finale i år også...

...og det bli det :danse:

Skrevet (endret)
45 minutter siden, Daria skrev:

Trend i årets mello: Hver delfinale har sin veteran, og til nå har de vært blant de første som ryker i avstemningen. Det er vel ikke usannsynlig at Ann-Louise Hanson lider samme skjebne...

Hun ble faktisk ikke blant de to som røk først, selv om hun ikke gikk videre. Pjokken uten nedfallsnøtter gikk ett til finalen, jeg vil gjette på at han scorer høyt hos de under 14...

Da var vi ferdig med svenskene for i dag, og kan flytte all oppmerksomhet til danskene, som nå har stemt fram tre til superfinale - inkludert den ubeskrivelige...

Endret av Daria
Skrevet

Årets danske bidrag heter Love is forever - kan det bli mer originalt og nyskapende...? :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...