Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bernie Sanders har erklært seg som kandidat til neste presidentvalg i USA - han vil i så fall fylle 80 år i tiltredelsesåret. Uansett hvor progressive ideene hans er, vil det jo ikke akkurat være et valg for framtiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens spørsmål:

1) Når 90% av passasjerene i vogna går av en halvtime før meg, hvorfor er det så ofte de to som sitter og prater høyt rett ved meg som skal være med hele veien?

2) Hvilken eldste McKinley får vi i kveld...? :danser: 

Skrevet
21 minutter siden, Daria skrev:

Dagens spørsmål:

1) Når 90% av passasjerene i vogna går av en halvtime før meg, hvorfor er det så ofte de to som sitter og prater høyt rett ved meg som skal være med hele veien?

1) Det er nok en av de mer ukjente, men veldig vanlige naturlovene dessverre. Kan sees i sammenheng med hvorfor alltid den andre køen på butikken går mye raskere...

2) Det vet jeg ikke, men jeg lurer på hvor mange ganger du har sett forestillingen nå? :klo: 

Skrevet
21 timer siden, Daria skrev:

Spørsmålet blir jo hvordan det skal håndheves - og av hvem...

Vi bør kanksje få det inn i grunnloven?

Skrevet

Ravatn er tilbake på Dnt.... med annen skuespiller. 

Skrevet

Interessant. Det er jo ikke lenge siden det kom varsel om utsettelse, og da ble det vel antydet at det handlet om det kunstneriske, men dette tyder jo på andre ting. Har litt lyst til å spekulere rundt hva som ofte ligger bak nå skuespillerinner i en viss alder plutselig forsvinner fra planlagte roller, men KG har vel regler mot sånt... Det kan jo være mange grunner man ikke nødvendigvis har lyst til å rope høyt om.

Skrevet
52 minutter siden, Daria skrev:

Og vi gratulerer Thomas Markeng med en minneverdig debut i VM-bakken... (Det er litt slemt å :fnise:, men det gikk bra).

VG har det hele på film. Samt:

Han forteller at han fikk seg en liten smell, men at lagkameratene bare lo og ikke viste særlig sympati etter det smådramatiske fallet.

Kan tenke meg at det kom en og annen kommentar, ja... :ler: 

Skrevet

Når regissøen også byttes ut, trekker jeg mine tidligere spekulasjoner...

Skrevet
23 timer siden, Daria skrev:

Dagens spørsmål:

2) Eldste Urstad :opplyser: Som dessuten i åpningsscenen, hvor han vanligvis framhever Hello Kitty som Japans store bidrag til verden, i stedet hyllet Noriaki Kasai. Det er jo ski-vm nå... :fnise: 

Skrevet

Bråke-naboene skal flytte :hoppendeglad: Det er selvfølgelig farlig å glede seg for tidlig, man vet aldri hva og hvem man få i stedet, men sannsynligheten for at det er slutt på høylydte nachspiel til den lyse morgen er tross alt stor...

Skrevet (endret)

Det smeller i det ikke-så-fjerne - og i år husket jeg allerede på der første smellet at det salutteres til ære for kongens bursdag... :kake:

For 22 å siden sto jeg utenfor Stiftsgården og sang bursdagssang for 70-årsjubilanten sammen med en haug barnehagebarn - det var ski-VM i Trondheim, vi kom tilfeldigvis forbi og syntes det var helt naturlig å stoppe og bli med. Hverken jeg eller mitt følge tilhørte den republikanske fløyen i SU... :fnise:  

Endret av Daria
Skrevet

Innlegg nummer 50 000 - jeg bare nevner det, sånn apropos jubilanter... :filer: Ikke at jeg forventer salutter og offentlig flaggheising :fnise: 

Skrevet

:blomst:

Grattis, di skravlebøtte!

Skrevet

Man kan sikker diskutere hvorvidt gratulasjoner eller kondolanser er mest passende...:fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...