Daria Skrevet 31. januar 2019 Forfatter #20801 Skrevet 31. januar 2019 Hvordan sikre deg blomstene du synes du fortjener...
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20802 Skrevet 1. februar 2019 ⬅️ Meg, etter å ha gått til toget...
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20803 Skrevet 1. februar 2019 ⬅️ Han som sitter på andre siden av midtgangen med snøsølete sko på seter og roper i telefonen, og meg (hvertfall i mine tanker og drømmer...)
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20804 Skrevet 1. februar 2019 -Det ser jo helt iddiot ut... Eirik Brandsdal får se klønefallet sitt i sprint-NM og innser at det ikke er noe annet å gjøre enn å le...
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20805 Skrevet 1. februar 2019 *mett* I avdelingen Skravla og Daria tester fancy restauranter havnet vi i dag på vinterens store anmelderfavoritt-nykommer Hot Shop - navnet er beholdt fra sexbutikken som holdt til lokalene før Man kan jo bare si seg enig i all rosen de har fått, og i tillegg nevne av de ha et godt og billig utvalg av alkoholfritt - sånt er jo sjelden avisenes restaurantkritikere så opptatt av...
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20806 Skrevet 1. februar 2019 (endret) Overhørte på bussen hjem (og gidder ikke søke etter kilder) at en man i USA hadde dødd etter å ha vært ute og jogget i kulde og snøstorm. Han hadde jo satt seg et mål om å jogge hver dag... Dagens kandidat til Darwin Awards... Endret 1. februar 2019 av Daria
Skravla Skrevet 1. februar 2019 #20807 Skrevet 1. februar 2019 Det var en fin kveld. Her hadde fortauet blåst igjen så når det var slutt på gjerdet så var det rent gjetning om man gikk på plen, fortau eller gate. Hilsen "snø i skoene"
Skravla Skrevet 1. februar 2019 #20808 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, Daria skrev: Overhørte på bussen hjem (og gidder ikke søke etter kilder) at en man i USA hadde dødd etter å ha vært ute og jogget i kulde og snøstorm. Han hadde jo satt seg et mål om å jogge hver dag... Dagens kandidat til Darwin Awards... Slett ikke overrasket. Er mange rare folk der ute og slett ikke alle har fornuftens røst i hodet.
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20809 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, Skravla skrev: Det var en fin kveld. Her hadde fortauet blåst igjen så når det var slutt på gjerdet så var det rent gjetning om man gikk på plen, fortau eller gate. Hilsen "snø i skoene" Derfor har jeg høye vinterstøvler...
Daria Skrevet 1. februar 2019 Forfatter #20810 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Skravla skrev: Slett ikke overrasket. Er mange rare folk der ute og slett ikke alle har fornuftens røst i hodet. Han var jo tross alt jogger... *fordomsfull*
Skravla Skrevet 1. februar 2019 #20811 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, Daria skrev: Derfor har jeg høye vinterstøvler... All den tid det til tider var midt på leggen min så tror jeg at selv dine støvler ville fått snø på toppen i hvert fall.
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20813 Skrevet 2. februar 2019 (endret) Min indre sure kjerring slapp ut en tur i dag. En bil kom feiende og stanset akkurat på hjørnet, midt i det fotgjengerfeltet jeg skulle til å krysse. Sjåføren hoppet ut etter å ha skrudd på nødblinken (tydeligvis en universalunskyldning når man vet man har parkert ulovlig), så jeg spurte om gangfelt var noe han kjente til... Svaret? -Beklager, men jeg skal bare... *håndbevegelse mot forretningen han hadde stanset rett foran* Det er er klart, at han ikke må bruke et minutt lenge enn nødvendig på sine ærend trumfer jo glatt både trafikkreglene og mitt ønske om å krysse veien der det faktisk er måkt... Jeg gjorde som Alberts pappa og mumlet halvhøyt sarkastisk om skal bare... Endret 2. februar 2019 av Daria
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20814 Skrevet 2. februar 2019 Dagens overhørte løsrevne replikk: ...hadde du gått på Espresso House ville jeg gjort deg arveløs... Jeg skjønner jo at forfattere alltid går rundt med notatblokk på seg, det må være mye inspirasjon å hente av alt man ser og hører rundt seg...
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20815 Skrevet 2. februar 2019 -Han hopper veldig til venstre for seg selv. Jeg tviler forsåvidt ikke på at det å hoppe skiflyvning kan føles litt som en ut-av-kroppen-opplevelse, men likevel...
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20817 Skrevet 2. februar 2019 Om jeg sitter benket og klar med te og sjokoladekjeks i anledning første delfinale i svenske melodifestivalen? But of couse... De klasker til med fire programledere i år - det kan fort bli litt i overkant...
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20818 Skrevet 2. februar 2019 Refenget i det første bidraget setter seg irriterende lett på hjernen - og det er jo et pluss i MGP-sammenheng...
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20819 Skrevet 2. februar 2019 *kysser av for *magisk reise" på mitt imaginære MGP-bingobrett*
Daria Skrevet 2. februar 2019 Forfatter #20820 Skrevet 2. februar 2019 Det regner på scenen, i tilfelle vi ikke skulle skjønne hvor trist hun er der hun stå og skriker Gave you my heart/Can't believe you just tore it apart... Hulk. 💔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå