Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Savner bloggene litt, men på den annen side så har det vært koselig med dagbøker igjen. Litt mindre personlig men litt moro å være ute i forumet også. Eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal nok beholde dagboken også, så får vi se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer jeg hjem etter handleturen, og blir så glad for at det var en link til bloggene i menyen til venstre. Men så får jeg bare melding om at jeg ikke har adgang til bloggene. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... :sukk: Jaja, vi får spamme her inne da :lur:

Ja! Godt å se at jeg ikke er alene her ihvertfall. :jepp:

Ble jo redd alle dere andre har kommet inn i bloggene jeg, og at bare jeg var utestengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall veldig glad jeg ble hentet med bil her hjemme, kjørt til butikken og kjørt hjem igjen. :regn:

Og i tillegg fikk jeg bursdagsgave av sjåføren min. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er vi. Daria ordnet møtested for oss mens bloggene er borte. :bolledeig:

Opp-knappen har jeg aldri sett etter jeg. Bruker bare home på tastaturet. Like kjapt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk forresten litt utenfor dietten min når jeg handlet i dag. Jeg klarte ikke å forhindre at både sjokolade, potetgull og kjeks hoppet opp i handlevogna mi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må vel handle litt til bursdagen din, det er lov!

Hadde jeg bare handlet litt snop så. Men det ble liksom mye snop synes jeg. Og jeg kommer til å spise alt selv. For jeg skal ikke ha noe selskap. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det med 'home'-tasten har jeg aldri tenkt på før. Genialt! :jepp:

Nå har ikke jeg en sånn tast da, men jeg fant den som gjør jobben! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp-knappen ligger heeeeeeeeeeelt nederst på siden, til venstre, under rullegardinen med norsk på. Det står bare "opp", så den er ikke så lett å se :riste:

Jeg har fulgt litt med på ris og ros(gammel vane sikkert :fnise: ) og på en eller annen merkunderlig måte mistenkte jeg at det kunne bli krøll med bloggene, det er jo ikke første gang liksom... Det er utrolig synd da, ligger jo mye bra der inne :jepp:

Loffen, hvorfor er ikke vi venner på fb, da kan vi jo skravle der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Sauen: hva fikk du i gave da???

Snop ja, her fikk kylling og salat selskap av både potetgull og kvikklunsj... Potetgull med vinegar og mozarella eller noe sånt :overrasket::ler: Må jo prøve, jeg elsker rare smaker :jepp: Og snakk om flaks, jeg har alenekveld noen timer i kveld, så da får jeg jo alt helt for meg selv :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...