Daria Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #14301 Del Skrevet 15. juni 2016 Hadde det vært i ferien kunne jeg vurderte det (enhver unnskylding for en Stockholmstur), men det er for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. juni 2016 #14302 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg har ferie, men det blir nok turer i ferien uansett tror jeg. Vil gjerne ha litt sofa/verandatid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juni 2016 Forfatter #14303 Del Skrevet 15. juni 2016 Dette med idrettsglede og sånn har aldri helt vært noe for Cristiano Ronaldo, eller...? Sitat – Dei jubla som om dei hadde vunne EM. Derfor kjem dei aldri til å vinne noko. Etter mi meining viser dette at dei tenkjer smått, la han til. Sutrepave. Hadde dere vært gode nok ville dere slått dem uansett hvordan de spilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14304 Del Skrevet 16. juni 2016 Oppdaget at England-Wales - det nærmeste man kommer skikkelig lokaloppgjør i et mesterskap - spilles kl 15 i dag. Hallo, man kan da ikke legge sånne kamper midt i arbeidstida?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2016 #14305 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg så ca 40 minutter av Russland - Slovakia i går, fordi den ble vist på storskjerm på treningssenteret, rett foran apparatet jeg trente på. Ellers ikke sett et fnugg gitt... Er det jeg som er sær? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14306 Del Skrevet 16. juni 2016 Et øyeblikk siden, Roadrunner skrev: Jeg så ca 40 minutter av Russland - Slovakia i går, fordi den ble vist på storskjerm på treningssenteret, rett foran apparatet jeg trente på. Ellers ikke sett et fnugg gitt... Er det jeg som er sær? Eller? Neppe. Du har sett mer enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14307 Del Skrevet 16. juni 2016 10 minutter siden, Daria skrev: Oppdaget at England-Wales - det nærmeste man kommer skikkelig lokaloppgjør i et mesterskap - spilles kl 15 i dag. Hallo, man kan da ikke legge sånne kamper midt i arbeidstida?! Vi kan bytte........ Du får min kvalme og fotballkamp, jeg slipper kvalme og kan finne på noe moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2016 #14308 Del Skrevet 16. juni 2016 Tror også vi er noen stykker som ikke ser stort. Altså, det plager meg ikke at det er EM, og jeg kan godt se en sportssending for å se hva som har skjedd eller om det var noen flotte scoringer, men trenger ikke se en hel kamp (eller en del av en kamp) kjenner jeg. Meget avslappet forhold til det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14309 Del Skrevet 16. juni 2016 Vik fra meg - kvalme klarer jeg meg fint uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14310 Del Skrevet 16. juni 2016 5 minutter siden, Daria skrev: Vik fra meg - kvalme klarer jeg meg fint uten. Du vil ikke se kampen altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2016 #14311 Del Skrevet 16. juni 2016 Har ikke sett annet enn oppdateringene i sportsnyhetene om kvelden jeg. Og ikke har jeg tenkt å se mer heller. Relativt uinteressert sau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14312 Del Skrevet 16. juni 2016 Nå trekker du sammenhenger som ikke finnes. Kvalme er ingen forutsetning for å få sett en kamp, det er ikke sånn at jeg ikke kan få det ene uten det andre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14313 Del Skrevet 16. juni 2016 6 minutter siden, Daria skrev: Nå trekker du sammenhenger som ikke finnes. Kvalme er ingen forutsetning for å få sett en kamp, det er ikke sånn at jeg ikke kan få det ene uten det andre, Pokker.... Jeg hadde et håp om å slippe unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14314 Del Skrevet 16. juni 2016 Har lurt litt på den nye Jane Austen-filmen - til jeg leste at Stephen Fry spiller i den. Det må man nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14315 Del Skrevet 16. juni 2016 29 minutter siden, Daria skrev: Har lurt litt på den nye Jane Austen-filmen - til jeg leste at Stephen Fry spiller i den. Det må man nok... En vakker dag i ferien, tenker jeg. Må nok også på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14316 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg tenker en mindre vakker dag - de vakre dagene vil jeg jo ikke sitte inne i kinomørket. *kverulerer aldri* Tok med matpakke og bok ut i lunsjen, slett ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14317 Del Skrevet 16. juni 2016 21 minutter siden, Daria skrev: Jeg tenker en mindre vakker dag - de vakre dagene vil jeg jo ikke sitte inne i kinomørket. *kverulerer aldri* Tok med matpakke og bok ut i lunsjen, slett ikke verst Host... *kverulant* Host Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14318 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg tror du gikk glipp av den ene setningen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. juni 2016 #14319 Del Skrevet 16. juni 2016 8 minutter siden, Daria skrev: Jeg tror du gikk glipp av den ene setningen min... Neida, jeg var bare glad jeg ikke var i nærheten av den hurtig voksende nesen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2016 #14320 Del Skrevet 16. juni 2016 Utelunsj? Her har det bøttet ned i natt og delvis i morges, så er vel først nå at det så smått begynner å tørke opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå