Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Panikkstart på arbeidsdagen da nettet som de siste dagene har vært ganske ustabilt plutselig var helt fraværende :bond: Det er ikke mye jeg får gjort uten - dessuten er dette en dag som kan bli veldig stille og da blir jeg så ensom og isolert uten sosiale medier og mail... 

Men nå er jeg online, det er fredag og fagottene venter i kveld :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krise når man er nettløs..... Det er skikkelig lite digg.

Jeg var sliten i hele meg i dag morges - og sov helt til 7. Skulle gjerne sovet lengre, men fikk ikke helt roet kroppen. Selv om jeg har mulighet til å komme senere, så er det noe med å være på jobb lenge etter kl 8. :fnise:

Men jeg sitter litt asosial på kontoret mitt og kjenner at det er helt greit. Et møte etter lunsj som jeg ikke kan avlyse men det kommer jeg meg vel gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov nesten litt for langt - bråvåknet i det toget kjørte inn på stasjonen min :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å rydde pulten igjen. Måtte ha en leteaksjon etter tape-dispenseren og fant den under julegryteklutene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å rydde pulten igjen. Måtte ha en leteaksjon etter tape-dispenseren og fant den under julegryteklutene...

O jul med din glede..... men hva skal man med julegrytekluter på jobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtere rykende ferske bøker, evnt bøker om brennhete temaer :opplyser:

Eller så vant jeg dem i julekalenderen i går... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun også viser seg å være like dyktig som Ingrid Lorentzen går vi fine år i møte.

Lurer på hva hun mener om å hente inn svenske tenorer - og kanskje en i lommeformat...? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun også viser seg å være like dyktig som Ingrid Lorentzen går vi fine år i møte.

Lurer på hva hun mener om å hente inn svenske tenorer - og kanskje en i lommeformat...? :plystre:

Kanskje hun er åpen for forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::legrine::hjerter:  :rulle:  :strix::trist::fnise::ler: :hoppendeglad:

Kveldens konsert kort oppsummert :fnise: Jeg har hørt fagottkoret synge Julen är här, så nå kan det bli jul i år også. Vi snakker også en ganske ubeskrivelig versjon av  Let it go (jeg har ikke sett Frost, men etter dette vil den uansett bli et antiklimaks), 30 menn i pumps, nettingstrømper og gullglitrende hotpants, en kunstløper med glitterkjole og Tonya Harding-aspirasjoner og en versjon av Home for Christmas som fikk tårene til å renne. For å nevne noe.

Et (mange) bilder sier mer enn tusen ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Famileselskapet fra helvete :fnise:  Overhørte noen på busstoppet som ikke var så fornøyd med årets versjon av Julen är här - men når du bruker ordene "for mye fjas" om dem sangen i fagottkor-tapning har du jo misforstått noe vesentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...