Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er ledig stilling på CERN-biblioteket i Geneve - men de vil nok ha folk med litt mer formell (og faktisk) kompetanse i computer science enn jeg kan vise til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du tar juleferie kl 14.30 18. desember er det svært ufint å klage :opplyser:

Den startet nesten en time senere, men jeg kan være enig om at det er ufint å klage. Venter til romjulen når jeg må på jobb og du har fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker te i sofaen og nyter juleroen - det blir livlig med en 8-åring og to i barnehagealder herjende rundt... Gavedrysset inkluderte som vanlig generøse mengder te og sjokolade, samt vannkoker, bok (bare en, men til gjengjeld på over 1000 sider) og selvfølgelig den uunngåelige håndkremen. Jeg fikk en helt lik i fjor (av samme person), den står fortsatt uåpnet i badeskapet... Men i år kom den forseglet med byttelapp, kanskje jeg kan bytte den i noe jeg faktisk bruker :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å få tre-fire håndkremer hver jul jeg. Men i år kom det ingen. Selvsagt fordi jeg akkurat har brukt opp alle fra i fjor... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...