Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

*noterer at lakrissjokolade må prøves ved en passende anledning* Jeg har så mye julesjokolade i hus -fått og kjøpt - at det vil nok vare en stund til. Noe som ikke hindret meg i å kjøpe mer sjokolade i Sverige i nyttårshelga... :rolleyes:

Jeg fant is under snøen på vei over parkeringsplassen i dag og og utførte noe helt ukoreograferte men svært elegante dansetrinn i den anledning. Heldigvis helt uten vitner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til...

:natti:
Min døgnrytme var vel aldri helt ute av kurs, men sannelig tungt nok når klokka ringer tiiiidlig allikevel.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler greit en del variasjoner i både leggetid og ståopp-tid uten at det får så store følger, men å gå fra to uker uten vekkerklokke til å bli vekket kl 5 er ganske brutalt... Særlig når det er så kaldt :fryser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang at januar var en ganske rolig måned. Nå teller jeg 12 kulturelle planer - mellom 11. og 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Daria skrev:

*noterer at lakrissjokolade må prøves ved en passende anledning* Jeg har så mye julesjokolade i hus -fått og kjøpt - at det vil nok vare en stund til. Noe som ikke hindret meg i å kjøpe mer sjokolade i Sverige i nyttårshelga... :rolleyes:

Jeg fant is under snøen på vei over parkeringsplassen i dag og og utførte noe helt ukoreograferte men svært elegante dansetrinn i den anledning. Heldigvis helt uten vitner...

Jeg ble slått ut av den sjokoladen. Altså først et tynt lag salmiakpulver, så deilig sjokolade og en bit myk søt lakris innerst. :strix: 

Jeg fant heldigvis ikke isflekkene under snøen i går. Så lårhalsen er fremdeles hel. :opplyser: 

42 minutter siden, Daria skrev:

Det var en gang at januar var en ganske rolig måned. Nå teller jeg 12 kulturelle planer - mellom 11. og 30...

Jeg er fornøyd med min ene kulturelle plan i januar jeg. Gleder meg helt vilt til nyttårskonsert med Ingrid Bjørnov og Kristiansand symfoniorkester i morgen. :strix:  Også vurderer jeg en utskeielse til. Har gående en diskusjon med visakortet nå... 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Daria skrev:

Ingrid Bjørnov er jo aldri feil...

Så sant. Har så sansen for den dama - og gleder meg stort! :bolledeig:

Får oppleve henne i morgen, og sannelig også om en liten måned :strix: Not bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget kom et kvarter forsinket (ikke så ille, sammenliknet med mange andre i dag...), kjørte til Oslo S og sto bom stille i fem minutter før beskjeden kom: Toget er innstilt fra Oslo S. O lykke... Men drosje-rekvisisjonene sitter løst hos nsb i sånne tilfeller, så vi klemte oss fire stykker inn i en bil (fordelen med å pendle motstrøms er ikke bare at det er ledige drosjer og lite kø, men også at du vet hvem som skal samme vei og lett finner hverandre på Oslo S...) og kom fram nokså i tide. Drosjesjåføren hadde aldri vært på de kanter før, så han fikk seg en sightseeingtur på indre østland :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens spørsmål: Hvorfor har vi ingen sånne bibliotekarer i Norge? Jeg har hvertfall aldri sett noen, og jeg har tross alt truffen en og annen (selv om det unektelig er et stort kvinneflertall, særlig i skolen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Daria skrev:

Dagens spørsmål: Hvorfor har vi ingen sånne bibliotekarer i Norge? Jeg har hvertfall aldri sett noen, og jeg har tross alt truffen en og annen (selv om det unektelig er et stort kvinneflertall, særlig i skolen...).

Støkk nesten i meg da jeg så September - veeeeldig lik en jeg kjenner :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Daria skrev:

Lever han et dobbetliv som bibliotekar i Brasil...? :fnise: 

Ikke det jeg kjenner til... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med hopp, selv om det ikke gikk helt Norges vei. 

 

 

Jeg digger også NRK sine intervjuere... særlig "trollet i esken". :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En og annen slovener til stede i Bischofsofen... Og lite er vel søtere enn idrettsgutter med en antydning til blanke øyne på pallen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daria skrev:

Troll i eske? Her har jeg visst gått glipp av noe...

Pauseinnslaget. Jacobsen og Evensen som intervjuere..... Finn det på nrk.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

Ah. Jeg brukte pausen til å lage middag...

Sånn kan du jo ikke drive på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...