Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1081 Del Skrevet 18. april 2011 Da har vi vært hos jordmoren Fikk henne til å sjekke livmorhalsen, den er moden og 1cm åpning Hun ga meg nr til ei som driver med modningsakupunktur (ei som jobber på helsestasjonen) så jeg skal til henne kl 18 i kveld Spent på om jeg reagerer positivt på akupunkturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2011 #1082 Del Skrevet 18. april 2011 1 cm åpning, det er sånn man kan gå med i lange tider, er det ikke? Modningsakupunktur allerede? Trodde ikke de begynte med det før litt nærmere termin jeg? Det er visst mye jeg ikke vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1083 Del Skrevet 18. april 2011 1 cm åpning, det er sånn man kan gå med i lange tider, er det ikke? Modningsakupunktur allerede? Trodde ikke de begynte med det før litt nærmere termin jeg? Det er visst mye jeg ikke vet... kan gå lenge med åpning ja... men ting er iallefall litt i gang! de begynner med modningsakupunktur 2 uker før terminen, håper det har virkning! Mannen har nemlig bestilt baby til onsdag har kommet ganske så mye slim her også, og det er jo også et tegn på at kroppen er mer klar for dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2011 #1084 Del Skrevet 18. april 2011 Bare ikke snik i køen, så er det greit for meg! Hadde vært litt morsomt om de fikk samme bursdag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1085 Del Skrevet 18. april 2011 Bare ikke snik i køen, så er det greit for meg! Hadde vært litt morsomt om de fikk samme bursdag da! tviler på at jeg får før deg men en kan jo aldri vite! vittig om vi hadde født på samme dag, enda bedre om du hadde vært her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. april 2011 #1086 Del Skrevet 18. april 2011 Husker ikke hvilken dato jeg har tippet, men kanskje det blir nå veldig snart da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1087 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Tippeliste Mazilla - 30 april Ms Raggsokk - 3 mai Alabama - 12 mai Endret 18. april 2011 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1088 Del Skrevet 18. april 2011 Da har jeg vært hos akupunktøren Kjempekoselig dame som jobber som jordmor på helsestasjonen Fikk 10 nåler i meg!! en i hodet, en ved enden av hver tommel, en på hver siden av innsiden av leggen, en under navlen, en på hver av utsiden av leggen (tror jeg ca) og en på hver fot (mellom stortå og 2 tå) Var ikke vondt eller ubehagelig Skal tilbake tirsdag om ikke jenta har kommet til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2011 #1089 Del Skrevet 18. april 2011 Du er med andre ord ikke særlig innstilt på å gå helt til termin..? Har du ikke hatt tippeliste før nå? I så fall sier jeg 30. april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. april 2011 #1090 Del Skrevet 18. april 2011 Er det lov å endre mening? Kanskje jeg heller sier 25. april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1091 Del Skrevet 18. april 2011 Du er med andre ord ikke særlig innstilt på å gå helt til termin..? Har du ikke hatt tippeliste før nå? I så fall sier jeg 30. april! hehe, jeg er klar for å få kroppen min tilbake nå! har ikke hatt noen tippeliste, egentlig fordi det er så få som leser boka mi... fikk to tippinger i mars av ms raggsokk og alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. april 2011 #1092 Del Skrevet 18. april 2011 Hva tipper du selv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. april 2011 #1093 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg tipper 7. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1094 Del Skrevet 18. april 2011 Tippeliste Mokkon83 - 23 april Mazilla - 30 april Ms Raggsokk - 3 mai Pupsilure - 7 mai Alabama - 12 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1095 Del Skrevet 19. april 2011 God morgen!! Nyyyydelig vær i dag også Har tatt ned barnestolen i tre som jeg kjøpte på bruktbutikken for 50kr for ei god stund siden Tenkte å sitte ute på verandaen med pussepapiret. Skal grunne den og male den hvit har alt jeg trenger for å gjøre det, så tenkte gi ryggen en sjanse til å klare en oppgave i dag Ellers så har jeg ikke merket noe mer på gang... hadde et par modningsrier i går kveld. Mannen kunne se at jeg har hovnet opp en del nedentil Fikk litt i morges,Mannen sa så fint "jeg må jo hjelpe til så kanskje hun kommer litt før" hehe Ei jeg gikk i klasse med har termin i morgen og fødte ei lita jente i går Som de fleste andre på min alder er det hennes 2 barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1096 Del Skrevet 19. april 2011 Mett!! Lagde deilig middag i dag Kremet pasta med kylling og hvitløk Fornøyd med den Har fått pusset litt på spisestolen ute på verandaen, men må ta det gradvis. Ryggen er voooond... Kjøpte meg et nytt kryssordblad i dag, så skal sitte og løse litt Stenfrie røde druer kjøpte jeg også!! Nam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2011 #1097 Del Skrevet 19. april 2011 Oppskrift på middagen..? Høres godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. april 2011 #1098 Del Skrevet 19. april 2011 Gøy å pusse opp møbler! Moro at det er til lille baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1099 Del Skrevet 19. april 2011 Oppskrift på middagen..? Høres godt ut! vg.no oppskrift Hadde ikke sjarlottlauk ( ) så jeg brukte rødløk istedet. Kjøpte også ferdigraspet parmesan som vi strødde på Brukte bacon istedet for parmaskinke... Den glutenfrie pastaen vi brukte var en som vi kjøpte i sverige, med bilde av donald duck på veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2011 #1100 Del Skrevet 19. april 2011 Ah, den sikla jeg på i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå