Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Ah, den sikla jeg på i går! :spise:

Den kan anbefales :)

Nå må du snart legge deg og få litt kos... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag, nye muligheter! :)

I dag blir det kafè med noen jenter fra fb-gruppa, Mannen skal sette ut den minste båten og vi skal handle inn litt mat til påsken :)

Får besøk i morgen kveld av Mannen sin fetter, skal være her til mandag tenker jeg :)

Nå har jeg akkurat spist en deilig frokost (samme som de tre siste dagene :fnise: ) brødskive med brunost og kaffelatte med karamell..

overskrider kaffeinntaket litt i dag (med mindre jeg drikker te på kafèen...)

Ellers så er jeg oppe maaaange ganger på toalettet iløpet av natta... slitsomt, men det får en bare venne seg til :fnise:

Gleder meg så til jenta vår kommer!! jeg er så utålmodig nå!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er jeg i gang med påskevaskinga!

har fått vasket badekaret og dusjen, tatt av sengetøyet og hengt dynene ut til lufting...

Skal få støvsugd og vasket gulvene i begge etasjene (hund som røyter er utrolig demotiverende mtp vasking... :sjenert: )

Har hatt meg en ti minutters pause her nå, så får bare komme meg opp igjen! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :)

Mokkon83 - 23 april

Mazilla - 30 april

Ms Raggsokk - 3 mai

Pupsilure - 7 mai

Alabama - 12 mai

Jeg sliter litt med tanke på min egen tipping om det ikke skjer noe snart :fnise:

Herlighet så utålmodig jeg er... og det er fremdeles to uker til termin :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter litt med tanke på min egen tipping om det ikke skjer noe snart :fnise:

Herlighet så utålmodig jeg er... og det er fremdeles to uker til termin :daane:

Spørs om ikke du har tippa feil, ja... ;) Jeg er glad jeg ikke ble så utålmodig som du er så tidlig, for da hadde de siste ukene blitt helt uutholdelige.. :fnise: Det er først de siste dagene jeg har holdt på å gå på veggene! :bond:

Håper du slipper å vente altfor lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen til baby her! :jepp: Tipper 1. mai jeg!

Håper det ikke er lenge til du får treffe magebeboeren din!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :)

Mokkon83 - 23 april

Mazilla - 30 april

iingvild - 1 mai

Ms Raggsokk - 3 mai

Pupsilure - 7 mai

Alabama - 12 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen til baby her! :jepp: Tipper 1. mai jeg!

Håper det ikke er lenge til du får treffe magebeboeren din!

:)

ikke lenge igjen nå!! :hoppe:

men sitter med en følelse hver dag av at NÅ er fødselen i gang... er nok derfor jeg er så utålmodig nå. Har modningsrier/kynnere som er helt utrolige. føles som jeg revner litt etter litt nedover...

nå sitter jeg og ser på klokka fordi jeg hadde en hard en kl 21.32 som varte i 2-3min... nå føler jeg det er på gang igjen. hadde vært utrolig greit om bare vannet gikk så en ikke var i tvil om at en burde tenke på å komme seg ned til fødeavd.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med klokka/tellinga? :popcorn:

Jeg vil forresten veldig gjerne ha en sms når noe seriøst er på gang hvis ikke du kommer innom her.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takene ga seg etter at jeg lå i badekaret... kjente et par etterpå, men med langt mellomrom. Så det var atter en gang falsk alarm.. :(

Har sovet dårlig i natt, og hele tiden tenkt NÅ går vannet.. :fnise:

Syns lillejenta i magen bare skulle komme jeg :sjenert:

Slippe å holde mamma sånn på pinebenken...!

Fetteren til Mannen kom i går i tolv tida, de satt oppe til kl 3 og spilte tv spill. Men ingen drikking! :)

Men godt at det ikke skjedde noe i natt, da hadde Mannen vært meget trøtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeder meg...

Mannen og fetteren hans har kjørt bort til der vi har båten. De skal ta av presenningen og sette på kalesjen. Så skal de ut og fiske, og tidligere har de sittet i kjelleren og spilt tv-spill.

Dette kan bli en ensom og kjedelig påske..!

Vet ikke helt hva jeg skal finne på, føler det er veldig begrenset hva jeg kan gjøre. Får vondt i ryggen av ingenting.

Har smerter i begge leggene, som om jeg har hatt krampe eller overtrent... sistnevnte er jo ikke akkurat sannsynlig... :fnise:

Er deilig temperatur ute, så tror jeg tar med meg krakken ut og prøver meg på litt barnestol-pussing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke noe pussing på barnestolen... men fikk meg en liten rusletur med hunden til bunnen av bakken :)

500m ned til en slags holme, fikk vinket til Mannen og fetteren hans da de kom inn med båten...

Vi har akkurat spist grillmat, og nå sitter guttene i kjelleren og spiller.

Har masse kynnere og smerter nedover kanalen... :sjenert:

Føles som jeg revner litt etter litt innvendig, men det er vel sånn det skal være. Men blir litt deprimert ved tanken på at det antakeligvis er mange uker igjen...!

Nå skal jeg ligge på sofaen å se på tv og synes litt synd på meg selv! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut å ligge på sofaen og revne innvendig! :fnise: Det betyr jo at noe er på gang, selv om man ikke vet helt når det skjer. Forhåpentligvis betyr lang modning grei fødsel! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du kjeder deg kan du starte å putte inn hele slekta di på nettsiden http://www.geni.com/ Artig for etterkommere og alle andre som gjerne vil "huske". Kanskje du finner slektninger der også?

:)

tror faktisk hele slekta er lagt inn der... fikk en invitasjon av søsteren min.. men hver gang jeg klikker på linken og prøver å logge meg inn så er det noe feil... men kanskje jeg gir det et forsøk igjen :)

Mazilla: ja, det er fantastisk med vond rygg og smerter innvendig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å våkne opp til at det er ting på gang i Mazzi-leiren :rodmer:

Lurer på hvordan det går, venter i spenning på beskjed om at lille jenta deres har kommet til verden :strix:

Man blir jo skikkelig tussete :fnise:

I Mokkon-leiren skjer det fint lite... har akkurat skrevet en handlelapp som går fra ende til annen på rema handlelista...

Og Mannen som helt seriøst mener at jeg skal gå å handle alene fordi han skal begynne å vaske verandaen... :(

Skal høre om fetteren kan være med meg. jeg er så lei av å være alene... greit nok at det sikkert ikke er tungt å legge ting i handlevognen... men det skal pakkes i poser og lempes i bilen også... Hadde jo håpet at Mannen og jeg skulle gjøre det sammen :sjenert: Nevnte i går at jeg føler meg litt alene, og da ble han irritert. Sa at jeg har vært alene i 1 dag, og at vi har gått i hverandre de 3 siste ukene... vel... Mannen har for det meste vært ute eller spilt tv-spill i kjelleren.

Men ingen vits å krangle på det, da tar bare hormonella over...

lei lei lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...