Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

hmm, nå kom Mannen og fetteren opp her...

Mannen sier han bare spøkte da han mente jeg skulle handle alene

Det tror jeg ikke helt på, isåfall veldig overbevisende...!

jaja, jeg slipper iallefall å gå alene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi fått handlet inn mat :)

Godt å kose seg litt ekstra! Masse digg grillmat!!

Søndag snakket Mannen om å invitere svigers over, vi skal lage skinke og jansons fristelse :spiser:

Vi fikk kjøpt inn terassevask, beis og utstyr slik at Mannen og fetteren kan få tatt verandaen i morgen :) De holder på å vaske nå, så er vel tørt til i morgen vil jeg tro!

Jeg skal se om jeg finner ei bok jeg kan lese i! mulig jeg drar kontorstolen til Mannen ut på en av verandaene i 2 etg, godt med frisk luft!

Ikveld skal vi kose oss med pizza (jeg skal ha noe annet junk :) ) og se film! Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deilig med grillmat! :)

Mannen spurte akkurat om det var greit at han tok seg noen drammer ikveld...

Trodde det var et tema som vi hadde pratet ferdig om.. blir så skuffet og lei meg :(

Føler han er irritert på meg fordi jeg ikke vil det...

Hadde vært fint å ha ei nær venninne i nærheten som man kunne pratet med og funnet på noe sammen med. Føler meg så ensom, selv om jeg ikke er alene i huset, ikke engang alene i meg selv...

Finne frem boka og lese litt igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han ikke innser at du kan føde når som helst.. Kjedelig at det må være sånn! :troest::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han ikke innser at du kan føde når som helst.. Kjedelig at det må være sånn! :troest::klemmer:

nei, det var det da.... :sjenert:

føles lite festlig å sitte her med dårlig samvittighet fordi han ser så sur ut når han ser på meg... beklager at jeg ikke vet når fødselen starter... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, for en hormonella jeg er... :(

jaggu meg ikke rart han heller har lyst til å ta seg en fest i kjelleren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så.. Men feste kan han jo gjøre nesten når som helst ellers! ;) Dessuten er det jo ikke (bare) din feil at du er høygravid og hormonell! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :)

Mokkon83 - 23 april

Mazilla - 30 april

iingvild - 1 mai

Ms Raggsokk - 3 mai

Pupsilure - 7 mai

Alabama - 12 mai

Hmmmf, ingen baby dagen jeg håpet på...

jaja, kanskje 30 april som Mazilla har tippet? :)

Hatt en del modningsrier ikveld (som de siste tre kveldene...) kjennes ut som jeg revner innvendig litt etter litt når det står på... men det er vel kanskje noe som banes i vei?

Gleder meg så til lillejenta mi kommer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Jeg gjetter at det vil skje noe til helga.

Sånn...eh... 2.mai som streng tatt er en mandag igrunnen.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste :)

Mokkon83 - 23 april

Mazilla - 30 april

iingvild - 1 mai

MarianneE - 2 mai

Ms Raggsokk - 3 mai

Pupsilure - 7 mai

Alabama - 12 mai

Der var den oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest ut boken jeg begynte å lese i forgårs... :)

Victoria Hislop - øya

fin bok :)

Har tenkt utrolig mye på Mazilla og Mazzimannen i dag... Tenk! nå er de mamma og pappa :rodmer:

Jeg føler meg helt rørt... Kan ikke en gang forestille meg hvilke følelser de har nå... :grine:

Og snart er det vår tur :yvonne:

Gleder meg så til å se bilde og høre hvordan fødselen gikk (eller vil jeg det før jeg skal føde selv?? :fnise: )

Spent på om de har det fint på barsel også... :)

Nå skal jeg se litt på tv før jeg finner senga!

Mannen og fetteren hans sitter i kjelleren.... Men nå reiser han i morgen, så da får jeg kanskje litt selskap igjen...!

Utrolig hvor stort behov jeg har for å ha noen rundt meg... Mannen mente jeg var urimelig da jeg klagde på at jeg er mye alene nå, men har et større behov for oppmerksomhet nå.

Mannen er ikke så flink til å vise meg kjærlighet heller, verken i form av klemmer eller annen hengivenhet.... eller ord for den saks skyld. Men det kan jo at jeg merker det ekstra godt nå som vi har besøk.. :sukk:

ellers så har jeg hatt litt "tak" nedover i kveld også, men det har jeg jo hatt de siste kveldene... er veldig varm, hetetokter...! veldig varm om natta, men må ikke på toalettet så ofte som har vært de siste ukene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Håper du har hatt en fin påske :blomst: Jeg holder fremdeles på 3.mai, for det er nemlig bursdagen min :fnise: Håper formen er god, til tross for at det nærmer seg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin påske :blomst: Jeg holder fremdeles på 3.mai, for det er nemlig bursdagen min :fnise: Håper formen er god, til tross for at det nærmer seg. :klemmer:

Har vært en stille og rolig påske :)

Kusinen min har bursdag 2 mai, så hvis hun kom 3 mai (eller før..) så hadde det jo vært perfekt :wink:

Formen er grei den, men merker at en er sliiiiten! Håper overskuddet kommer fort etter fødsel... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg to ting på tapeten!

kl 14 skal jeg til fotografen og se på gravid-bildene :hoppe:

Spennende!!

kl 17 skal jeg avgårde og ta modningsakupunktur :)

torsdag kl 09 skal jeg til jordmoren på kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overskudd etter fødsel? :hoho:

Måtte bare innom og se hvordan det gikk her. Ingen flere tegn på nært forestående fødsel? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskudd etter fødsel? :hoho:

Måtte bare innom og se hvordan det gikk her. Ingen flere tegn på nært forestående fødsel? :popcorn:

Håper på litt bedre rygg iallefall :fnise:

Er tegn hele tiden på at fødselen nærmer seg... :) føler at magen synker lengre og lengre ned, kan nesten kjenne at det åpner seg der nedigjennom..! Håper hun bestemmer seg for å komme ganske snart :rodmer:

Håper du få sendt et bilde snart! enten her,fb,mail eller mms :fnise:

Er SÅ spent på å se lille prinsessen deres! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg tar meg en tur til byen jeg....

Stusse håret før jeg skal til fotografen og se på bildene :hoppe:

Kanskje jeg får tatt øyebrynene også...? ringe hudpleieren og høre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble verken stussing av håret eller øyebryn i går :fnise:

Men fikk sett på bildene...! rart å se seg selv på akt-bilder... :sjenert:

kroppen har jammen meg forandret seg! :)

Mannen sa at vi kan gå til frisøren sammen i dag :) men jeg tar det med ei klype salt, veldig ofte går jo planene våre i vasken..

gikk bra på akupunktur i går, punktene var litt vonde...

møtte ei jeg kjenner i døra som har termin 2 dager før meg, og tror dere jaggu meg ikke hun havnet på føden i natt... hun er hjemme nå for at riene skal bli kraftigere, men skal tilbake i natt :)

selv så merket jeg mye aktivitet i går, kom hvert 15min ca... men stoppet opp. vi hadde litt :sengekos: i morges, så da får vi se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...