Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var herlig å få stusset håret i går :hoppe:

og Mannen ble jo enda kjekkere :rodmer:

og jeg betalte bare 150kr for stussen!! var hos en irakisk dud, men var like fornøyd der som hos noen andre!

ellers så har det vært ei slitsom natt... ringte fødeavdelingen i tolv tida, hadde kraftige kynnere hver 15 min, deretter hvert 10 min. Men de var ikke SÅ smertefulle, bare noen av dem...

Hun rådet meg til å prøve å sove, men det ble tung natt!

Nå har vi time hos jordmor klokka ni...

Mannen tror hun kommer ei god stund på ovetid :( I hope not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært hos jordmoren!

vekten ligger nå på 72,9kg, og lillemor er ca 48-49cm og ca 3500g om en skal se på målene :)

Hun sjekket innvendig, og livmorhalsen har modnet enda mer. Hun kunne kjenne hodet :rodmer:

Men... det var en del spor av eggehvite i urinen så vi skal nå ned på fødeavdelingen for sjekk av det... blodtrykket var litt høyere enn det har pleid også.

Så nå skal vi straks avgårde til sykehuset for en sjekk!

Alt er nok som det skal,men det er godt å få god oppfølging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme for å hente litt saker...

Skal være over på sykehuset frem til i morgen for observasjon. De setter i gang fødselen dersom det er sv.skapsforgiftning i morgen. Skal samle urin frem til i morgen kl 11.30 så får vel vite mer etter det. Alt var fint på ultralyd, blodtrykket mitt er fremdeles litt høyt. Både Mannen og jeg ble litt satt ut nå, hjelp vi er jo ikke klare enda :fnise:

Men tenker det ikke blir noe med det aller første, bedre med lave forventninger. Vet nesten ikke hva jeg håper på, går liksom litt for da...

nå har jeg fått spist litt mat og tar med meg noe bananer og musli til sykehuset. har gitt beskjed ang cøliakien så får vel kvelds og frokost der :)

Har kjøpt kryssordblad og ei bok så nå blir jeg tvungen til å slappe av litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Oj!! Tenk om det blir fødsel i morra? Men kan vel hende du sendes hjem igjen også? :popcorn: Du skulle jo ikke føde før 12. mai, du! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon83 skal settes i gang nå i formiddag, så forhåpentligvis blir det fødsel allerede i løpet av kvelden/natta :hoppe:

Lykke til! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Mokkon83 skal settes i gang nå i formiddag, så forhåpentligvis blir det fødsel allerede i løpet av kvelden/natta :hoppe:

Lykke til! :duskedame:

:popcorn: Så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenennde lesning her, lykke til! Håper det går passelig raskt!

Lille jenta di er i armene dine snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på deg, søta :duskedame: Tenk at du snart er mamma :hjerte: Masse lykke til! Tenker på deg :klem: Håper du får en kjempefin fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Raggsokk

Åh, da bommet jeg på datoen gitt. Men hva gjør vel det - tenk at du er mamma :rodmer: :rodmer: GRATULERER SÅ UTROLIG MYE, sender mange varme tanker i deres retning, kos dere denne første tiden! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på hva nurket heter at jeg sjekker facebooken din stadig vekk for å se om det er blitt skrevet noe ;) Tenker dere koser dere masse nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...