Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Du sniker sikkert i køen du også! :snurt::ler:

Hvis ikke du blir ferdig med å sette inn alle bildene kan vi ha det som felles prosjekt i klubben vår! :fnise: Det er sikkert morsommere når man har noen å skravle med mens man holder på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sniker sikkert i køen du også! :snurt::ler:

Hvis ikke du blir ferdig med å sette inn alle bildene kan vi ha det som felles prosjekt i klubben vår! :fnise: Det er sikkert morsommere når man har noen å skravle med mens man holder på :jepp:

:ler: ja, tenk om jeg hadde sneket!! ufrivillig ville det blitt isåfall :fnise:

vi får jo besøk her torsdag i neste uke, så det passer litt dårlig akkurat nå... :ler:

god idè å lage album sammen! men jeg er ikke sånn fancy albumdame altså... :sjenert: er så mange som er flinke med allslags pyntegreier osv i en blank perm...mens jeg bruker bare sånne med lommer i :fnise:

de siste albumene fra sydenturene våre har jeg bare bestilt ferdig! :sjokkert:

gleder meg til ikeatur med Mannen i morgen!!

må vel lage klar handlelisten slik jeg pleier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ti tommeltotter når det gjelder fancy album/scrapbooking jeg også, men har kjøpt album jeg må lime inn i og som det er plass til å skrive ved siden av. Noen ganger klipper jeg bildene til, men det er det maksimale jeg strekker meg til av kreativitet.. :ler:

Hva er det du skal ha på Ikea? Var ikke du der nettopp i forrige uke? :fnise:

Får satse på at du ikke sniker i køen. Hun skjønner forhåpentligvis at hun ikke skal komme når det ikke passer så bra.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ti tommeltotter når det gjelder fancy album/scrapbooking jeg også, men har kjøpt album jeg må lime inn i og som det er plass til å skrive ved siden av. Noen ganger klipper jeg bildene til, men det er det maksimale jeg strekker meg til av kreativitet.. :ler:

Hva er det du skal ha på Ikea? Var ikke du der nettopp i forrige uke? :fnise:

Får satse på at du ikke sniker i køen. Hun skjønner forhåpentligvis at hun ikke skal komme når det ikke passer så bra.. :ler:

Godt det ikke bare er meg da :

Blir ikke Ikea allikevel... Mannen sa : vi skal bare løpe inn og hente den ene tingen du skal ha og kjøre tilbake ja?

Så der drepte han den gleden ja... Jeg syns det er stas å kikke rundt på ikea og kjøpe småtterier jeg :sjenert:

Men broren min stikker innom og kjøper de to tingene (stelleunderlag og trekk) som vi trenger, han skal hit i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover utrolig dårlig for tida...

er oppe på toalettet 3-4 ganger i løpet av natta... :(

og er lei av å ligge på siden! gleder meg til å kunne ligge på både mage og rygg :hoppe:

men dette er vel ingenting å klage på mot de avbrytelsene jeg kommer til å få i løpet av natta om ikke så alt for lenge..!

Det er et fantastisk vær ute! Og jeg bare regner med at jeg kommer til å sliten ut den allerede slitne ryggen min på et eller annet ute.. Kan ikke bare sitte i sofaen når det er så fint vær ute... Så Ikea hadde vært mindre slitsomt ja, Mannen...!

Er to verandaer som må vaskes, en stor og en større! og en liten veranda som må tas et til strøk på og en liten til som skal ha to strøk... jeg må nok ut og finne en dugendes rulle til den jobben! jeg kan ikke stå på kne med en liten pensel en gang til!

bare syting og klaging på meg her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, husk nå på at du er sykemeldt! :fy_fy: Kanskje mannen også trengs å minnes på det? Synes ikke verandavask og maling høres ut som noe du burde utsette deg selv for! :riste:

Jeg gleder meg forresten også til å kunne sove på ryggen og magen igjen! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, husk nå på at du er sykemeldt! :fy_fy: Kanskje mannen også trengs å minnes på det? Synes ikke verandavask og maling høres ut som noe du burde utsette deg selv for! :riste:

Jeg gleder meg forresten også til å kunne sove på ryggen og magen igjen! :jepp:

:klemmer:

fra og med torsdag gikk jeg ut i mammapermisjon :):hoppe:

men har enda ikke fått noe brev fra nav om at alt er i orden med foreldrepenger... snakket med dem på tlf og de har alt de trenger av informasjon, men det er mange som søker og jeg får brev når alt er i orden...

har du fått svar på det, Mazilla?

Var faktisk Mannen som beordret meg til å ta det med ro i dag :rodmer: jeg er litt sta av meg og gjør ting selv om jeg vet at jeg ikke burde.. men har hørt på han i dag og bare slappet av! sittet leeeenge i massasjestolen og løst kryssord. vært på te-besøk hos naboen tilogmed :fnise:

snakket akkurat med svigermor på telefonen, hun etterlyste svar på hva de kunne kjøpe til babyen. her hadde noe gått meg hus fordi :fnise: så hun skal ut og kjøpe baby bjørn vippestol :) det er vel det eneste vi mangler!

skikkelig sommervær ute! sola griller, så jeg må holde meg inne... nei takk til pigmentflekker..!

grillet flintstek og pølser til middag i dag! nam! :)

Mannen har holdt på ute med båten siden klokka var åtte i morges..! vært på søppelfyllingen med mesteparten av greinene fra bjørka har han også! flink :)

ellers så har jeg veldig vondt i ryggen og en del kynnere... når jeg klør meg på magen så er den følelsesløs... akkurat sånn som man blir på kinnet når en har fått bedøvelse hos tannlegen.. :sjenert:

nå skal jeg løse litt mer kryssord i massasjestolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke foreldrepenger jeg, så det problemet slipper jeg.. ;)

Kos deg med massasje og kryssord! Flink mann som beordret deg til å ta det med ro i dag! :jepp: Selv om du ikke er sykemeldt lenger.. :fnise::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Koser meg i sofaen med frokost og kaffelatte :) Mannen investerte i kaffemaskin på kjøkkenet, og den lager fantastisk god kaffe :hjerte:

drikker veldig sjeldent, men nå i dag så fikk jeg så utrolig lyst på brødskive med brunost og kaffelatte med karamell :)

skal sette meg i massasjestolen igjen og lese litt i ei bok.begynte på ei i går, Henning Mankell "kennedys hjerne"

hadde egentlig begynt å lese ei av jan guilleu (?) men den var utrolig tunglest... ikke forfatteren for meg...

i dag har jeg ingen planer! bare slappe av, kaaaanskje koste litt på plattingen eller noe.. :fnise:

skal være garasjesalg oppi veien her fra kl 14, det er jo litt koselig å kikke på sånt :) prøve å få med meg Mannen, friste med at det sikkert er noe verktøy til en billig penge!

selv om jeg tviler på at det er noen ting som helst han mangler i den samlingen sin... da vi rydda i garasjen oppdaget han at han hadde kjøpt dobbelt opp også.. lønner seg å ha det ryddig! :fnise:

har vært en del :sengekos: her for tiden også! :rodmer:

kanskje lillejenta kommer kjappere ut... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo alt dere! Kaffemaskin, boblebad, massasjestol..?! :daane:

Kennedys hjerne begynte jeg på en gang, men gadd ikke mer etter de første 100 sidene. Synes aldri den kom ordentlig i gang, så jeg ble litt skuffa. Liker egentlig Mankell veldig godt :Nikke: Hvis du liker den kan jeg kanskje vurdere å gi den en ny sjanse.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo alt dere! Kaffemaskin, boblebad, massasjestol..?! :daane:

Kennedys hjerne begynte jeg på en gang, men gadd ikke mer etter de første 100 sidene. Synes aldri den kom ordentlig i gang, så jeg ble litt skuffa. Liker egentlig Mankell veldig godt :Nikke: Hvis du liker den kan jeg kanskje vurdere å gi den en ny sjanse.. ;)

:fnise: vi liker å ha det behagelig! da antar jeg du kommer til vinteren og sitter i utendørsboblebadet sammen meg meg? :)

(ikke akkurat utendørs, er tak og vegger som ikke er isolert rundt :fnise: )

foreløpig syns jeg boka er litt rar... men skal prøve litt til før jeg gir opp! savner å lese ei bok som jeg knapt klarer å legge fra meg! kanskje jeg skal ta meg en tur til biblioteket...

I morgen skal vi til jordmoren igjen :)

Var på torsdag, men det er stengt på helsestasjonen her på torsdag, så vi skal inn til sentrum mandag istedet. hun syns det ble for lenge om vi skulle vente til uken etter...

viktig å passe på at blodtrykket er som det skal.

Men hun har aldri kjent der nede når jeg har vært der... leste i et blad om hva en gjør hos jordmoren, og der står det at hun sjekker innvendig om livmorhalsen har åpnet seg...?

prøvde meg på litt kosting ute akkurat... men det ble for slitsomt :oppgitt: i tillegg så klør et i øynene og føler jeg klør overalt... tror nok Mannen må fjerne restene etter bjørketreet en dag han får tid. Han har holdt på ute i timesvis med båten :)

veldig oppsatt på å få den ut i neste uke, bånnsmører for harde livet der ute :fnise: fikser og styrer! flink Mann :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg forresten for i går at jeg skal legge litt ekstra flid i bildealbumene denne gangen! :hoppe:

Har ei scrapbooking inspirasjonsbok nede i kjelleren et sted, så skal ta meg en dukkert i alle bøkene der nede for å se om jeg finner!

Tenker jeg får handlet inn noe stæsj i morgen så har jeg ting klart til bildene kommer iløpet av uka :)

Skal blant annet lage et album med bilder av svigers sin hund som de ble nødt til å avlive... :(

og et babyalbum av vår koseweiler :):fnise:

Skal også begynne på et album til lillejenta vår, som starter med bilde av positiv test og magebilder :)

mange bilder jeg har glemt å legge med til fremkalling kom jeg på nå... hmmm

kanskje tiden kommer til å gå litt raskere allikevel?

jeg har savnet å kjede meg i mange år, og nå når jeg gjør det så vil jeg finne på noe.. blir man noen gang fornøyd?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke blitt undersøkt på den måten, verken hos jordmor eller lege. Håper ikke legen har tenkt å gjøre det på tirsdag heller, for da skal jeg for første gang i svangerskapet til mannlig lege.. :sjenert:

Så koselige albumplaner! Her skal du virkelig få satt kreativiteten (og tålmodigheten) på prøve skjønner jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke blitt undersøkt på den måten, verken hos jordmor eller lege. Håper ikke legen har tenkt å gjøre det på tirsdag heller, for da skal jeg for første gang i svangerskapet til mannlig lege.. :sjenert:

Så koselige albumplaner! Her skal du virkelig få satt kreativiteten (og tålmodigheten) på prøve skjønner jeg! :jepp:

kan ikke si jeg heller er så fryktelig gira på å bli undersøkt... ille nok på sykehuset da jeg var så betent..grøss...

men det var utrolig ekkelt da det plutselig banket på døra og det kom ei inn... :sjokkert: legen hadde glemt å dra for forhenget, så det kunne blitt riktig flaut om det ikke hadde vært en pleier.. :flau:

kikket i scrapbooking-boka nettopp.. fristet til å gi opp før jeg i det hele tatt har prøvd meg :daane:

virker vanskelig og snirklete... jeg har null tålmodighet og klarer ikke være nøye... kanskje jeg bare begynner med å kjøpe sånne ferdigklipte blomster og stæsj, og limer dem på bildene... :sjenert: skal se om jeg finner noe på hobbybutikken i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sovne: sovet et par timer på sofaen....! sola skinner ute og gradstokken viser 21 grader!!!

skikkelig vondt nederst i magen da jeg våknet... men det blir bedre når jeg går på do, så det er vel plassmangelen?

får google opp hvor man egentlig får vondt når riene begynner... hvis ikke jeg finner det ut så blir det noen lange uker :fnise:

jeg vil bli ferdig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo titte litt på eBay også. Jeg har kjøpt masse scrapbooking utstyr der. Ferdigpynt som jeg bare limer på ;) Det er en brøkdel av prisen de tar i butikkene! :nigo:

F.eks her har du søtt silkebånd som du kan lime nederst på en side, eller rundt et bilde. 2 dollar for en yard.

Her har du 4 små ark med klistremerker (med både baby og hund ;) ) til rundt 10 norske kroner, hvis du vinner budet. Og det gjør du mest sannsynlig.

Her har du noen kjempesøte små sikkerhetsnåler :) Har kjøpt slike to ganger, fordi jeg var så fornøyd! :tommelsmil:

Slider til silkebånd :hjerte:

Min lenke

(Huff, ikke bare shopper jeg altfor mye selv, men jeg prøver å få andre til å gjøre det samme :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo titte litt på eBay også. Jeg har kjøpt masse scrapbooking utstyr der. Ferdigpynt som jeg bare limer på ;) Det er en brøkdel av prisen de tar i butikkene! :nigo:

F.eks her har du søtt silkebånd som du kan lime nederst på en side, eller rundt et bilde. 2 dollar for en yard.

Her har du 4 små ark med klistremerker (med både baby og hund ;) ) til rundt 10 norske kroner, hvis du vinner budet. Og det gjør du mest sannsynlig.

Her har du noen kjempesøte små sikkerhetsnåler :) Har kjøpt slike to ganger, fordi jeg var så fornøyd! :tommelsmil:

Slider til silkebånd :hjerte:

Min lenke

(Huff, ikke bare shopper jeg altfor mye selv, men jeg prøver å få andre til å gjøre det samme :skratte: )

mange fine greier!! :) MEN, så var det denne e-bay angsten min da... tør ikke gå inn der alene og styre... kan man bestille alt fra samme sted, eller blir det porto på alle pakkene? skeptisk til å bestille alene :fnise:

kjøper vel bare noe småtteri her hjemme, og hvis jeg skulle bli bitt av basillen, så kan Mazillen hjelpe meg :ler:

Nå har jeg akkurat lagd middag, litt i seineste laget! Pølsegrateng i dag :) masse gode grønnsaker i! Mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syns du skal ta imot tilbudet om et kurs, for det er helt genialt! :nigo: Jeg har over 200 feedback, så det sier jo litt om hvor mye jeg har handlet :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved på Mazillas ebay-kurs! :)

Det er jo så mye fint dere kjøper derfra,vil gjerne gjøre det selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...