Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:flagg:

Vi har hatt en herlig 17 mai feiring alle sammen :)

Fikk smakt på isen corny i dag, kjempegod!!!

endelig en glutenfri is med kjeks! jippii :)

kjempestas å ha på bunaden! nøt det så lenge det varte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant den isen er god?! :hoppe: Har ikke spist en eneste is i dag jeg, men i går derimot, da var det over 20 grader her, og en corny fikk plass i magen min.. :sjenert:

Hva slags bunad har du? (hvis du vil si det her da..)

Skrevet

da er det tilbake til virkeligheten!

sovet utrolig dårlig i natt.. væromslag..

gjett om vi skal investere i ac til soverommet.. har ingen planer om å ligge sånn når magen blir større...

Mazilla: jeg har blå nordlandsbunad :)

Skrevet

Corny... Hmmm, må i butikken nå jeg... :sjenert:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Corny... Hmmm, må i butikken nå jeg... :sjenert:

Ha en fin dag :)

:lol:

Skrevet
:hoppe::hoppe: ååå den corny isen skal jeg kjøpe så fort jeg ser den! Har allergi jeg og, og savner kjeksis veldig. Hurra!!!
Skrevet

:hoppe::hoppe: ååå den corny isen skal jeg kjøpe så fort jeg ser den! Har allergi jeg og, og savner kjeksis veldig. Hurra!!!

jeg ble også kjempeglad!! og ble IKKE skuffet :)

:hoppe:

Skrevet

11 dager igjen til ultralyd :) mandag 31 mai klokka 10.00!

Da får vi vite mer nøyaktig termindato :)

Skrevet

Jeg kunne ikke finne Corny i butikken :kjefte: Ble derfor en annen is... :sjenert:

Så godt å endelig få bekreftet termindatoen :rødme: Da starter vel nedtellingen for fullt tenker jeg :)

Skrevet

Aaaah, borte bra men hjemme best! :)

vi har til nå hatt ei fantastisk pinsehelg! vært ei natt i Oslo, og ei natt i sverige :)

Fått handlet masse kjøtt og godis!

kjøpte tilogmed alkoholfri cider, de selger den kun med alkohol på butikkene i norge. Skikkelig god!!

Nei, får komme meg ut i hagen og flytte litt på vannsprederen..

O herlige liv!!!!!

Skrevet

Har lest gjennom hele dagboken din nå. Så bra at det klaffet for dere ved første forsøk.

Hvordan går det med smertene nå? Så godt å endelig få bekreftet termindatoen da. Da har du noe konkret telle ned til :fnise:

Ha en fin pinsehelg :)

*legg til i favoritter*. Gleder meg til å følge med fremover :jepp:

Skrevet

Har lest gjennom hele dagboken din nå. Så bra at det klaffet for dere ved første forsøk.

Hvordan går det med smertene nå? Så godt å endelig få bekreftet termindatoen da. Da har du noe konkret telle ned til :fnise:

Ha en fin pinsehelg :)

*legg til i favoritter*. Gleder meg til å følge med fremover :jepp:

Hei hei!

Koselig med besøk i boka mi! :)

Har ingen smerter nå! har vært obs på kostholdet, så forstoppelsen har gitt seg :) har hatt noen småblødninger, men legen sier det er normalt..

nå er det nedtelling til mandag 31! :)

Er du prøver eller gravid selv? :klem:

Skrevet

Er nesten sikker på at du vet det selv, men...

6 dager igjen...

:rødme:

Skrevet

Er nesten sikker på at du vet det selv, men...

6 dager igjen...

:rødme:

:hoppe: gleder meg!!! :hoppe:

Skrevet

I går hadde jeg en skikkelig dritt-dag... :(

Blåmandag... På toppen av kransekaka så kom det et brev fra politiet til Mannen... tatt i fartskontroll... gjett hvem som kjørte.. MEG! :( 3600kr rett i dass, og 1 prikk på førerkortet..Var på østlandet.. jeg glemte lommeboka mi hos de vi overnattet hos, og skulle skynde meg tilbake for å hente..

shit altså!!! man fortjener selvfølgelig den bota når en råkjører sånn. men herlighet så surt :(

I tillegg så har jeg blødd de tre siste dagene.. i går kom det friskt blod.. redd for at det kan ha noe med meg og stress..

I dag våknet jeg meg vondt i ryggen..

Satser på at denne dagen blir bra uansett! :)

Godt å tømme ut tankene her :)

Skrevet

Å nei, så surt med bot! :kose: Men man kan liksom ikke være sint på andre enn seg selv heller... Fikk en parkeringsbot selv nå nylig, som var så dum og unødvendig :frustrert:

Ikke godt å høre at du blør. :klemmer:

Skrevet

:sjokkert: Bot??

Så kjipt! DET er sure penger det!!! Åsså blødninger attpåtil...

:troest:

Ps; Gjett hvem som nettopp har hatt seg en Corny på jobben i dag.

Litt for mye kjeks etter min mening, men sikkert nyyydelig for dem med Cøliaki...

:klem:

Skrevet

Archee: kunne godt vært litt mer på toppen av cornyen ja... men et kjærkomment tilbud til oss med glutenallergi :)

Da bærer det avgårde på jobb, på fridagen.. hun som skulle jobbet måtte på noe skolegreier med ungen..

vel, skal ikke klage..hun jobbet for meg forrige jobbelørdag :)

men har innsett at jobben min er for tung, så noe må gjøres.. bare prating med sjefen... håper han tar tak i det før ryggen min bryter sammen under brødeskene på frysen...

Ha en fin dag!!! :)

Skrevet

Håper sjefen din tar noen tiltak snart. Det må han jo bare!

Smakte corny isen her om dagen jeg og, og det ble ikke bare en is :ler: Himmelsk og spise kjeksis igjen :) Syns det var herlig at kjeksen var så tykk og, for det er den som var det største savnet, tihi :)Såå godt!

Ha en herlig dag på jobb!

Skrevet

:hjerte: Corny :hjerte:

Synes det er helt genialt at de endelig har lagd en glutenfri kjeksis! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...