Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Mokkon83!

Stakk nettopp innom dagboka di for å titte..

og jeg visste ikke at du hadde hatt en SA! :tristbla: jeg føler veldig veldig med deg, jeg hadde en SA for to dager siden... og det er opplevelse jeg SÅ gjerne skulle vært foruten..

Du har bestemt deg for å prøve igjen med en gang? Jeg lurer på det jeg også..har egentlig lyst til å sette i gang med en gang blødningene gir seg...men de fleste sier at en bør vente til man har hatt en menstruasjon da, så får kanskje holde meg i skinnet..

Uansett, vil gi deg en god :klemmer: , og satser på at vi begge snart står med en positiv test i hånda igjen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mokkon83!

Stakk nettopp innom dagboka di for å titte..

og jeg visste ikke at du hadde hatt en SA! :tristbla: jeg føler veldig veldig med deg, jeg hadde en SA for to dager siden... og det er opplevelse jeg SÅ gjerne skulle vært foruten..

Du har bestemt deg for å prøve igjen med en gang? Jeg lurer på det jeg også..har egentlig lyst til å sette i gang med en gang blødningene gir seg...men de fleste sier at en bør vente til man har hatt en menstruasjon da, så får kanskje holde meg i skinnet..

Uansett, vil gi deg en god :klemmer: , og satser på at vi begge snart står med en positiv test i hånda igjen!!! :)

Hei hei! koselig at du kom innom meg :)

ja, endte dessverre i en SA.. :( trist å høre at det samme har skjedd med deg :(

vet så godt hvordan du har det.. Vi har bestemt oss for å prøve igjen med en gang. hadde SA 4 juni, og fikk TR nå den 30 juni, varte i 4 dager.. Men anbefaler legen at man har enda en tr?

eller denne første etter ca 1 mnd?

håper det klaffer igjen snart, det var en fantastisk følelse å se "gravid" i displayet på CB`n :)

håper bare jeg tør å glede meg litt i løpet av de 3 første mnd :)

krysser fingrene for at dere også snart blir gravide igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O herlige ferie! :)

Vi har hatt en kjempefin reise til Kypros!

Nydelig vær (mellom 35-40 grader med skyfri himmel) hotellet lå 300m fra stranden, spiste god mat og bare koste oss!

litt kjipt at jeg fikk TR 3 dagen... men Mannen ble bare såååå glad! fordi da er kroppen min klar igjen etter SA :) Søtingen :hjerter:

men da jeg minnet han på konsekvensene ble han litt mindre happy.. hehe :ler: vi blir veldig glade i hverandre på ferie kan man si :fnise:

Nå gleder vi oss bare til å prøve igjen!

I går hadde vi 1 års bryllupsdag :) ååå, som jeg elsker den mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig at du hadde skrevet her, jeg tenkte akkurat på deg! :jepp:

Så bra at dere har hatt en fin ferie! :sol:

Gratulerer med dagen på etterskudd! Tenk at det har gått et helt år allerede.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at dere har hatt en fin ferie :klem: Det fortjente du virkelig! Gratulerer med bryllupsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fantastisk herlig med ei uke ferie :)

Nå er det tilbake til virkeligheten, kaos på jobb. første dagen min på tirsdag så var hun jeg skulle jobbe med syk.. mora ringte og sa hun hadde feber..selv hadde jeg kastet i meg en paracet og gått på jobb.. heller blitt sendt hjem igjen om det hadde blitt for ille.. hun her er 16 år da, men jeg hadde nok ikke blitt hjemme da jeg var 16... arbeidsmoral..

så jeg endte opp med å måtte gjøre jobben for 2 personer... var 2 timer lengre på jobb den dagen.. da jeg kom hjem hadde jeg så vondt i ryggen og høyre skulder at jeg bare lå på sofaen og gråt..

men pga ferieavvikling, krevende jobb og ikke andre kompetente folk så føler jeg at jeg ikke kan sykemelde meg heller..

så nå har jeg fått voltaren av legen, og må bare holde ut..

har fri i dag, men det verker som F...

bortsett fra jobbgreier så har jeg det veldig bra :)

skal ringe legen på sykehuset i dag, og høre når vi kan sette igang å prøve. Mannen vil vi skal vente en mens til, men om legen gir klarsignal så kjører vi på :) sjansen for sa minsker jo mer en venter.. vi får se hva han sier :)

hadde forresten besøk av tantebarna som gjorde at Mannen ble babysyk. denne gangen bråkte de ut av det ville, og Mannen var sliten etter turen... så han ombestemte seg nesten.. han har iallefall ikke lyst på tvillinger allikevel! :ler:

han mente at da er vi ferdig med det.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og kikker litt på digitale eggløsningstester... Mannen og jeg har blitt enige om å kjøpe en sånn. så slipper jeg å gå på p-piller senere :)

Men er det sånn med alle at en må kjøpe strips? erfaringer noen?

jeg får legge ut spm på forumet :) eller sjekke om det er et fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Tenker du på fertilitetsmonitor? Jeg har ikke noe erfaring med sånne..

Jeg har funnet ut at jeg like gjerne kan droppe prevensjon i fremtiden, for jeg blir jo ikke gravid uansett.. :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på fertilitetsmonitor? Jeg har ikke noe erfaring med sånne..

Jeg har funnet ut at jeg like gjerne kan droppe prevensjon i fremtiden, for jeg blir jo ikke gravid uansett.. :sarkasme:

huffda... :( men sto på sida til cb at 8 av 10 har sex på feil dag, dvs at en ikke har el når en tror en har det.. derfor så er det kanskje lurt å måle når en har el.. jeg skal bruke den for å se når det er safe og ikke å ha sex senere også. orker ikke tanken på p piller.. merket stor forskjell da jeg sluttet :)

hvilken pp er dere i da, Alabama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

huffda... :( men sto på sida til cb at 8 av 10 har sex på feil dag, dvs at en ikke har el når en tror en har det.. derfor så er det kanskje lurt å måle når en har el.. jeg skal bruke den for å se når det er safe og ikke å ha sex senere også. orker ikke tanken på p piller.. merket stor forskjell da jeg sluttet :)

hvilken pp er dere i da, Alabama?

Sju :trist:

Ja, kan jo hende vi bare bommer skikkelig, men jeg temper jo også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner litt her!

får vel ikm ca 21 juli.. dvs el muligens rundt 4 aug? gleder meg til PP2 :)

nå sitter jeg og leter etter babycomp, evt ladycomp/pearly

dyrt.. men tjener seg i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fant jeg en babycomp!

Ei på finn.no som selger den for 2600 kr :)

Målepennen er byttet :) koster ny 6590 kr!!

ellers så går det strålende! går veldig fint på jobb, småjentene har vært kjempeflink til å jobbe! :)

kanskje jeg skulle lagd meg en ticker... ? nedtelling til jeg får tanta på besøk.. for etter denne tanten har blitt ønsket velkommen, så skal Mannen og jeg prøve å bli gravid igjen :)

Ble jo full klaff i pp1 første prøving.. men blir dette pp1 eller pp2 ettersom det ble en SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv jeg har vært her!

fikk babycompen her om dagen :)

Nå må jeg bare lære meg å bruke den :P

virker litt avansert!

det har vært deilig å ha frihelg :)

var innom jobb en liten tur i dag, fikk gjort litt diverse :)

blant annet skiftet lyspærer i brødovnen, vasket glasset og fyllt på masse varer!

nå skal vi ned på berget og fiske :) vi har besøk av Mannen sin fetter + sønnen hans :) Mannen blir ikke med ettersom vi var ute i går, han er litt lat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Du får lage deg en ticker. Veldig greit å ha en påminner, i tilfelle man skulle glemme at IKM nærmer seg :ironi:

Fått fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får lage deg en ticker. Veldig greit å ha en påminner, i tilfelle man skulle glemme at IKM nærmer seg :ironi:

Fått fisk?

God idè! :)

Jeg fikk 2 fine makreller + en liten torsk (kasta ut torsken igjen)

Stekte dem i panna her hjemme :) Nam!

tenker jeg skal ned igjen etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!

Da har jeg fått lagd meg ticker :)

Men vi begynner ikke pp2 (eller blir det pp1...) før etter denne tanta har kommet og gått :)

Legen anbefalte at jeg hadde to menstruasjoner etter SA...

Begynte med babycompen i morges!

Ikke helt skjønt hvordan det fungerer... men finner nok ut av det snart!

er jo en innkjøringsperiode før den fungerer som den skal, men det passer bra mtp at vi begynner å prøve om 2 uker ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samvittigheten gnager...

føler meg litt oppblåst og tjukk for tiden...

og allikevel har jeg kjørt i meg potetgull+ dip og ostepop OG cola.. :(

skjerpings, Mokkon!!!!

Får ta hunden ut på en gåtur og så prøve meg på 10-15 på romaskinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...