cami Skrevet 22. april 2010 #81 Del Skrevet 22. april 2010 så spennende Håper tr holder seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. april 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Så søt du er Den KAN brukes en uke før, men man må jo ikke det da kjører jeg på i morgen dersom det ikke har skjedd noe.. Endret 22. april 2010 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. april 2010 #83 Del Skrevet 22. april 2010 for positiv test Og sender masse babystøv til Mokkon-heimen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 23. april 2010 negativ test.. hadde ikke forventet positiv test, men litt skuffet er jeg allikevel.. da er det bare å vente på at tr kommer! pp2, here we come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2010 #85 Del Skrevet 23. april 2010 Skjønner akkurat hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. april 2010 #86 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde du IKM i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde du IKM i dag? hadde ikm i går.. ikke tegn til noe i dag heller.. ser ut som syklusen min har tatt litt av.. de tre siste gangene har det kommet på morgenen nøyaktig 28 dager siden første dag i siste mens.. men ettersom testen er negativ så kommer vel tr snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. april 2010 #88 Del Skrevet 23. april 2010 Enten det, eller så produserer du hcg sent.. Men nå skal ikke jeg bygge opp under falske forhåpninger her, så det er vel kanskje greit å være realist og innse at tanta trolig er rett rundt hjørnet.. Håper du får en avklaring snart, uansett hva som er tilfelle! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 23. april 2010 fikk et til smertetokt i dag.. kjente det komme, og Mannen kom med 2 ibux.. forseint dessverre.. lå og vrei meg på gulvet her, mens jeg pustet som om jeg var i fødsel. gud fader i himmelen.. ingen tegn til mens enda.. har den ikke kommet til mandag så stikker jeg til legen og tar en sjekk.. blir litt småbekymra altså nå er det endelig frihelg! Mannen og jeg skal kose oss med litt tv-spill ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. april 2010 #90 Del Skrevet 23. april 2010 God helg Kjedelig med negativ test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 23. april 2010 #91 Del Skrevet 23. april 2010 Kjedelig med negativ test! Håper du får en koselig kveld med tv spill og uten magesmerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 24. april 2010 Da har jeg snakket med legevakten.. Hun mente at det var størst sjanse for at dette var festesmerter. jeg fikk beskjed om å holde på urinen i over fire timer, og ta en graviditetstest. dersom den er negativ skal jeg bortover å bli sjekket.. så da er det bare å vente på at klokka blir 10! og jeg reiser heller litt unna enn å gå på det lokale apoteket.. hehe siste hun på legevakten sa var: lykke til! så dette er helt klart spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2010 #93 Del Skrevet 24. april 2010 Oi, her skjer det saker og ting! Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 24. april 2010 #94 Del Skrevet 24. april 2010 ååå så spennende!!!! krysser fingrene og håper du får et positivt svar :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. april 2010 #95 Del Skrevet 24. april 2010 Oj! Dette var spennende ja! Men festesmerter så sent :klø: Da må du hatt EL senere enn du trodde. Koser meg med litt og venter spent på oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. april 2010 #96 Del Skrevet 24. april 2010 Oppdatering..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 24. april 2010 GRAVID!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 24. april 2010 #98 Del Skrevet 24. april 2010 GRATULERER SÅ MASSE SÅ FANTASTISK!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. april 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 24. april 2010 GRATULERER SÅ MASSE SÅ FANTASTISK!!!!! Takk på første forsøk.. hadde jeg aldri trodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. april 2010 #100 Del Skrevet 24. april 2010 Hva er det jeg ser!? :dåne: Du er jo blitt! En liten spire har festet seg i magen din og skal bli en nydelig liten julegave :rødme: GRATULERER :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå