*Heart* Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 I dag begynner Norske talenter med disse dommerne: Alex, Mia og Thomas. Noen flere som skal se?
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 I dag begynner Norske talenter med disse dommerne: Alex, Mia og Thomas. Noen flere som skal se? Selvsagt skal jeg se det! Gleder meg. Tror det blir morsomt med Rosén som dommer
Gjest gjestegjest Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg og skal se! Gleder meg! Men er ikke så fan av Alex Rosen da... Hvem er det han har tatt plassen til igjen?
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Jeg og skal se! Gleder meg! Men er ikke så fan av Alex Rosen da... Hvem er det han har tatt plassen til igjen? JFK (Karlsen)
Gjest gjestegjest Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 JFK (Karlsen) Å, det er det ja. Hehe, tenkte ikke over at ikke navnet hans sto der, tok det som en selvfølge at han skulle være med... Hm skeptisk...
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Jeg skal også se Kjenner noen som deltar,så det blir endten veldig morsomt eller veldig flaut Blir spennende!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Håper ikke halve programmet blir bare å se reaksjoner, er jo mye mer morro å se hva folk faktisk kommer med av talenter...
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Håper ikke halve programmet blir bare å se reaksjoner, er jo mye mer morro å se hva folk faktisk kommer med av talenter... Enig!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Æææææsj for en ekkel fyr!! Verste er at han tror sikkert selv han er rådeilig!!
Gjest gjestegjest Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Er det egentlig et talent å flekse muskler? Tydeligvis. :klø:
Gjest farge Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 Jeg blir så flau over de med trekkspill-greia ikke minst han body-builderen, gud, så stygt
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 Å herregud, jeg ble flau på vegne av trekkspill-folka. Tror jeg hadde dødd.
Lise G Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Stakkars jente.. Når noen frir til deg når fullt av folk skal se på, og det sannsynligvis blir sendt på tv, hadde dere turt å sagt nei?
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 Å herregud, jeg ble flau på vegne av trekkspill-folka. Tror jeg hadde dødd. Domerne bare:"Gå hjem å feire,drit i Norske talenter! " Haha,lett måte å slippe å si nei til dem på
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #19 Skrevet 5. mars 2010 Stakkars jente.. Når noen frir til deg når fullt av folk skal se på, og det sannsynligvis blir sendt på tv, hadde dere turt å sagt nei? Virket som hun ble veldig glad da De virket litt spesiellt begge to,så de passer nok godt sammen Men må være utrolig fælt å bli fridd til forran så mange mennesker når man egentlig vil si nei ja! Tror jeg hadde sagt ja forran menneskene,å så si nei når vi kom bak scenen,da blir ingen flaue
MissStiles Skrevet 5. mars 2010 #20 Skrevet 5. mars 2010 ååå, så flink han var til å danse. Mange flinke som har vært med idag. Gleder meg til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå