Gjest Katee Skrevet 5. mars 2010 #101 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) God helg! å nå ble jeg tørst OG snopesjuk! god helg til alle! Endret 5. mars 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #102 Del Skrevet 5. mars 2010 å no ble jeg tørst OG snopesjuk! god helg til alle! ååå ikke si sånt a GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mars 2010 #103 Del Skrevet 5. mars 2010 Men det er jo sant jo! Dere frister meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #104 Del Skrevet 5. mars 2010 Men det er jo sant jo! Dere frister meg! ja ble veldig frista jeg også nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. mars 2010 #105 Del Skrevet 5. mars 2010 *momse smågodt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #106 Del Skrevet 5. mars 2010 *momse smågodt* gni det inne ja! () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2010 #107 Del Skrevet 5. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. mars 2010 #108 Del Skrevet 5. mars 2010 Hmm.. Mer pizza igjen også, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. mars 2010 #109 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg gir opp! I mårra blir det polet og Narvesen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #110 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg gir opp! I mårra blir det polet og Narvesen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #111 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en bøtte med Søppeldynga,å jeg deler gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #112 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg har en bøtte med Søppeldynga,å jeg deler gjerne hmm det fristet faktisk ikke så veldig er ikke så glad i sånn vingummi aktig godteri nemlig liker best sjokolade jeg Endret 5. mars 2010 av *Twinklestar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. mars 2010 #113 Del Skrevet 5. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. mars 2010 #114 Del Skrevet 5. mars 2010 hmm det fristet faktisk ikke så veldig er ikke så glad i sånn vingummi aktig godteri nemlig liker best sjokolade jeg Mmmm, nye melkesjokoladen med havsalt og kvikklunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #115 Del Skrevet 5. mars 2010 hmm det fristet faktisk ikke så veldig er ikke så glad i sånn vingummi aktig godteri nemlig liker best sjokolade jeg Søppeldynga er ikke vingummi,det er drops ! Da holder jeg den for meg selv,den og 4pk. med kvikklunsj som jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #116 Del Skrevet 5. mars 2010 Mmmm, nye melkesjokoladen med havsalt og kvikklunsj. spiste meg kvalm på den forrige helg skulle gitt myyye for å få den nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #117 Del Skrevet 5. mars 2010 Søppeldynga er ikke vingummi,det er drops ! Da holder jeg den for meg selv,den og 4pk. med kvikklunsj som jeg har! haha åja det sier vel i grunn alt om hvor godt jeg synes det er men kvikklunsj derimot det kan du godt få sende litt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. mars 2010 #118 Del Skrevet 5. mars 2010 I kveld står det Bamsemums på menyen her. Men merker dessverre at ikke det skal så mye til før det blir "for mye". Jeg som trodde jeg pleide å kunne spise ubegrensede mengder sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #119 Del Skrevet 5. mars 2010 I kveld står det Bamsemums på menyen her. Men merker dessverre at ikke det skal så mye til før det blir "for mye". Jeg som trodde jeg pleide å kunne spise ubegrensede mengder sjokolade. nom nom ja det var det med mengden da er ikke så gøy å være voksen i grunn. må jo begrense inntaket da *savneåværeliten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #120 Del Skrevet 5. mars 2010 haha åja det sier vel i grunn alt om hvor godt jeg synes det er men kvikklunsj derimot det kan du godt få sende litt av Du må endten ta imot begge deler ellers får du ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå