Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!


Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest megvel

Synes ikke du skal være sint på deg selv. Har du gjort deg selv noe vondt kanskje? Det tviler jeg på.

Jeg er enig i at det er lettere å pushe seg til å gjøre noe om man setter en tidsfrist. Men ikke sett frist på å skaffe psykologtime. Sett deg heller som mål at du skal bestille legetime i morra og så fortelle legen din mest mulig når du er der. Skriv gjerne ei liste og ta den med. Om du ikke skulle klare å snakke om det kan du eventuelt gi legen lista så slipper du å si alt. Kan være fint å ha backup :jepp:

Ikke vær hard mot deg selv, Twinklestar. Det er ikke noe bra for psyken din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*
Synes ikke du skal være sint på deg selv. Har du gjort deg selv noe vondt kanskje? Det tviler jeg på.

Jeg er enig i at det er lettere å pushe seg til å gjøre noe om man setter en tidsfrist. Men ikke sett frist på å skaffe psykologtime. Sett deg heller som mål at du skal bestille legetime i morra og så fortelle legen din mest mulig når du er der. Skriv gjerne ei liste og ta den med. Om du ikke skulle klare å snakke om det kan du eventuelt gi legen lista så slipper du å si alt. Kan være fint å ha backup :jepp:

Ikke vær hard mot deg selv, Twinklestar. Det er ikke noe bra for psyken din ;)

uff nei er vist alltid litt hard mot meg selv jeg( :sjenert: )

blir nok ikke legetime i morgen. må komme meg tilbake til oslo først. siden det er der jeg egentlig bor. MEN i slutten av mnd når jeg er tilbake, da SKAL jeg gå til legen :jepp:

og viss jeg ikke skriver at jeg har gjort det her, må du/dere gjerne dytte på meg. så jeg ikke finner dumme unskyldninger for ikke å gå. for det er ikke lov mer :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

RING I MORRA OG BESTILL TIL NÅR DU VET DU ER TILBAKE! :ler: Lover å mase til du har gjort det ;)

Men jeg må legge meg jeg, skal opp så tidlig som 8 i morra. Det er det månedsvis siden sist jeg skulle, så dette kan bli hardt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
RING I MORRA OG BESTILL TIL NÅR DU VET DU ER TILBAKE! :ler: Lover å mase til du har gjort det ;)

Men jeg må legge meg jeg, skal opp så tidlig som 8 i morra. Det er det månedsvis siden sist jeg skulle, så dette kan bli hardt :sjenert:

:jepp:

natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RING I MORRA OG BESTILL TIL NÅR DU VET DU ER TILBAKE! :ler:

*joiner*

Nemlig ;)

Også har megvel helt rett, det er ikke et nederlag. Det er faktisk første steg på veien mot å hjelpe seg selv. Dte er jo ingen som tenker på at det er et nederlag å gå til legen når man har influensa eller er fysisk syk på en annen måte, så hvorfor skulle det være det når man går til psykolog? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

:sjenert: kom plutselig på at jeg kanskje må få meg en fastlege som faktisk er i oslo først! er så lenge siden jeg har vært hos legen, at jeg helt har glemt å bytte til en i oslo :nei:

men veldig fint at dere skal mase :jepp: skal skifte fastlege også bestille time så fort som mulig :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

dagens positive liste :nigo:

:bolledeig: jeg har kost meg på jobb

:bolledeig: jeg har tatt fine bilder av naturen

:bolledeig: synes ikke det er sååå skummelt å tenke på at jeg skal bestille psykologtime lenger :nigo:

:bolledeig: jeg har gått tur i solskinnet :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

jeg vil klippe håret mitt jeg :jepp:

men blir liksom aldri fornøyd :sjenert:

har masse krøller så ser i grunn litt ut som en sau :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Fine dagen sin :)

Fastlegebytte er heldigvis lett :ler: Så det ordnes fort.

Jeg er litt misunnelig på krøllene dine jeg :ler: Synes egentlig du bare skal la håret vokse, det er så fint med langt, krøllete hår! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*
Fine dagen sin :)

Fastlegebytte er heldigvis lett :ler: Så det ordnes fort.

Jeg er litt misunnelig på krøllene dine jeg :ler: Synes egentlig du bare skal la håret vokse, det er så fint med langt, krøllete hår! :jepp:

ja det er ikke så vanskelig, er bare jeg som har glemt det :ler:

jaa jeg synes i grunn krøller er veldig fint(bortsett fra at mine er grusomt tørre og slitte). har ganske langt hår i grunn, og har sparer til enda lenger. men det er så "tungt" lurer på å klippe det opp en del :jepp:

noe sånt som dette kanskje ?

(ho har vanligvis krøllete hår, omtrent som mitt)

linken funker jo ikke da men :sukk:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, du også? Wind fikk jo heller ikke til YouTube-video før i dag... Rart :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikM7V81198E

linken funker jo ikke da men :sukk:

*host* I fix... ;)

Du skal ikke bruke hele adressa, men bare det som står etter v= :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Bra Pingting er her og redder dagen! :jepp::ler:

Likte den frisyren! Klarer ikke å se for meg åssen det ser ut med krøller, men siden ho har den så ser det sikkert like lekkert ut da! Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
*host* I fix... ;)

Du skal ikke bruke hele adressa, men bare det som står etter v= :opplyser:

yay pingu fikser :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Bra Pingting er her og redder dagen! :jepp::ler:

Likte den frisyren! Klarer ikke å se for meg åssen det ser ut med krøller, men siden ho har den så ser det sikkert like lekkert ut da! Go for it!

ja har ikke sett ho med krøller jeg heller enda, siden ho har ikke lagt det ut. er noe helt annet enn det jeg har prøvd før i hvertfall. og siden jeg ikke pleier å bli fornøyd er sjangsen stor for at jeg ikke blir skuffa denne gangen :ler:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...