Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!


Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*
Det meste her er lett å studere. Fotografer har oftest gått tegning eller media på vgs, og så gått i lære.

Psykologi finnes hvertfall som årstudium. Jeg vil jo tro at det kan komme nyttig med nesten uansett hva du ender med å utdanne deg til! Ellers kan du jo se om du kan utdanne deg litt innenfor det du jobber med i dag? Det er vel ikke et jobbmarked som forsvinner akkurat :sjenert:

great! skal sjekke psykologistudie :nigo:

ja har tenkt litt på det. men er så fersk i jobben at jeg tenker å jobbe litt lenger med det, før jeg evt tar en hel utdannelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

:bolledeig: jeg fant maaange gøye studier jo :nigo:

:klaske: hvorfor har jeg ikke tenkt på samordna opptak selv ?

tusen takk alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes årsstudier innenfor kunst ja :Nikke: Helt sikker er jeg ikke da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Jeg tror det finnes årsstudier innenfor kunst ja :Nikke: Helt sikker er jeg ikke da.. :fnise:

det stemte det ja, jeg fant jeg fant :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Så bra at du fant noe! :biggrin:

Så lenge du ønsker å studere noe skal det nok mye til for at du ikke finner noe som passer og interesserer deg! :jepp:

Hva søker du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Så bra at du fant noe! :biggrin:

Så lenge du ønsker å studere noe skal det nok mye til for at du ikke finner noe som passer og interesserer deg! :jepp:

Hva søker du på?

:fnise: søker på masse forskjellig jeg! kunst og desing, tverkulturell komunikasjon, utviklingsstudier, drama også noen til :ler: hvilken rekkefølge jeg skal ha de i har jeg ikke bestemt meg for enda, men det haster jo ikke med å bestemme det heller :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest megvel

Så bra da! :) Da får du hvertfall noe å gjøre til høsten ;)

Utviklingsstudie høre skikkelig spennende ut! Har litt lyst til å ta det selv, men mangler fortsatt studiekompetanse :sjenert: Dessuten tror jeg at jeg hadde kommet lenger med økonomiutdannelse, for det er jeg mye flinkere til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Så bra da! :) Da får du hvertfall noe å gjøre til høsten ;)

Utviklingsstudie høre skikkelig spennende ut! Har litt lyst til å ta det selv, men mangler fortsatt studiekompetanse :sjenert: Dessuten tror jeg at jeg hadde kommet lenger med økonomiutdannelse, for det er jeg mye flinkere til :ler:

:jepp: gleder meg allerede :ler:

hmm studiekompetanse er ikke så vanskelig å ta viss du har lyst da ;) finnes mange sånne nettstudier osv innen det :)

:fnise: jeg vet ikke hvor flink jeg er i noen av delene, men satser på at det går bra :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Inne å sniker litt c062.gif

God ide med positivlista di! Det skal jeg begynne med! :jepp:

:velkommen:

ja ikke sant :nigo:

jeg fikk ideen av wind da, så har jo egentlig bare hermet jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø. :rødme:

Men jeg foretrekker snø når jeg hjemme i nord. :fnise:

Jeg fikk ideen til lista fra Pingting som fikk den fra ^^Belle^^ som fikk den fra.. eh.. Pusilus, tror jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Snø. :rødme:

Men jeg foretrekker snø når jeg hjemme i nord. :fnise:

Jeg fikk ideen til lista fra Pingting som fikk den fra ^^Belle^^ som fikk den fra.. eh.. Pusilus, tror jeg. :klø:

jeg liker snø om vinteren. men her kom det en meter to uker før jul. og etter det har det bare kommet mer. så synes at nå som det er mars kan den begynne å forsvinne :jepp:

:ler: er vist ofte sånn me sånne lister og ting. men det er jo det som er så greit med å snike i andre sine dagbøker, en får ideer til alt mulig :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det sol - det deilige med sola i mars er at det begynner å tine unna på terassen og på veier osv - det liker jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

i dag har jeg vært på jobb med den pene instruktøren :rødme: :fnise:

det har snødd enda mer :( faktisk så mye at vi nesten ikke så noen ting ute, bare hvitt! :snø:

resten av dagen skal jeg...

ingen ting :sukk:

burde rydde da :ler:

vurderer sterkt å flytte til sørlandet for å finne våren altså :sol:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Twinklestar*

positivliste i dag:

:jepp: jeg har hatt en bra dag på jobb

:jepp: det er sol ute(selv om det har snødd masse i dag) :sol:

:jepp: jeg har fått post, og funnet ut at jeg ikke henger så langt etter på regninger osv som jeg fryktet(har vært bortreist fra leiligheten en god stund) :nigo:

:jepp: jeg har generelt fått ordnet en del ting ang leiligheten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

er sliten jeg :sukk:

eller egentlig er jeg bare lei, har ikke gjort noe annet enn jobb i dag så har ingen grunn til å være sliten...

liker ikke sånne dager. der jeg ikke klarer å være positiv uansett hva jeg gjør. klarer ikke å la være å tenke på alt jeg burde gjort noe med, og alt som ikke er som det skal være :kjefte:

jeg tenker hele tiden at så lenge jeg jobber mot at ting skal bli bedre så blir det nok det til slutt. men jo mer jeg tenker den tanken, jo mer går det opp for meg at jeg ikke heelt gjør de tingene som er nødvendig for at ting skal bli bedre.

jeg vet veldig godt innerst inne at jeg burde komme meg til legen og få henvisning til psykolog. men så er det bare det at jeg har ikke lyst :snurt: *likerikkepsykologer!*

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megvel

Å innrømme at man har problemer som ikke løser seg av seg selv er første skritt i riktig retning. Noen ting er for store eller for sta til å kapitulere om de ikke får det som de vil hele tiden. Det du gjør for å ha det bedre med deg selv er helt sikkert gode tiltak, og de har sannsynligvis gjort at du er "høyere oppe" enn du ellers ville vært.

Å oppsøke psykolog er ikke et nederlag, det er en seier. Det er en seier over problemene dine, og mot samfunnets fordommer. Det er å si at du er det viktiste i ditt liv, og at du fortjener å ha det bra med deg selv.

Psykologer er ikke skumle mennesker. De har valgt den veien for å kunne hjelpe oss med våre problemer, for at vi skal ha det bedre med oss selv og seire over problemer. Det er altså snille mennesker som har som jobb å lytte til deg og hjelpe deg i riktig retning. Ikke vær redd for dem. Om du er redd for at de skal dra frem ting du ikke orker å tenke på, så er jeg sikker på at du trenger å ta disse tingene frem i lyset. Nei, det frister ikke mer, men tenk så bra det blir når alt er ferdig bearbeidet. Du blir et nytt og bedre menneske ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Å innrømme at man har problemer som ikke løser seg av seg selv er første skritt i riktig retning. Noen ting er for store eller for sta til å kapitulere om de ikke får det som de vil hele tiden. Det du gjør for å ha det bedre med deg selv er helt sikkert gode tiltak, og de har sannsynligvis gjort at du er "høyere oppe" enn du ellers ville vært.

Å oppsøke psykolog er ikke et nederlag, det er en seier. Det er en seier over problemene dine, og mot samfunnets fordommer. Det er å si at du er det viktiste i ditt liv, og at du fortjener å ha det bra med deg selv.

Psykologer er ikke skumle mennesker. De har valgt den veien for å kunne hjelpe oss med våre problemer, for at vi skal ha det bedre med oss selv og seire over problemer. Det er altså snille mennesker som har som jobb å lytte til deg og hjelpe deg i riktig retning. Ikke vær redd for dem. Om du er redd for at de skal dra frem ting du ikke orker å tenke på, så er jeg sikker på at du trenger å ta disse tingene frem i lyset. Nei, det frister ikke mer, men tenk så bra det blir når alt er ferdig bearbeidet. Du blir et nytt og bedre menneske ;)

:klem:

takk for oppmuntrende ord :klemmer:

jeg har satt meg som mål å i hvertfall ha klart å ha vært på en time før sommeren. føler det er litt lettere viss jeg har en "tidsfrist". så ser jeg hvordan det går i første omgang. er bare litt sinna på meg selv av og til for at jeg gjør sånt med meg selv. men du har helt rett det viktigste er jo å ha det bra med seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...