Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!


Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Jeg blir nesten svimmel av hoppetingene til Twinkle der jeg :fnise:

Ikke lurt å bli i en jobb som man ikke trives i. Det er sjeldent det blir bedre med tida, og det finnes tross alt andre jobber. Synes absolutt du skal vente på en jobb du har lyst på om du ikke er desperat :klem:

er egentlig veldig(ler ekstremt) desperat pga økonomi. men jeg prøver å finne midlertidige løsninger sånn at jeg kan finne en skikkelig jobb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå hoppehoppehoppehopp! *glad*

Hvis du fikk vibber om at dette virkelig var helt feil jobb for deg så synes jeg det er fornuftig å si nei, jeg. Har vært i jobber jeg hatet selv, og det er så sinnssykt slitsomt! Du bruker jo all energien din på å irritere deg og å grue deg til jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Har du registert deg hos vikarbyrå/bemanningsbyrå da? Eller kan du få mer jobb der du er? Kan være greit om du slipper å bytte jobb fullstendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Har du registert deg hos vikarbyrå/bemanningsbyrå da? Eller kan du få mer jobb der du er? Kan være greit om du slipper å bytte jobb fullstendig :)

nei jeg skal registrere meg så fort jeg kommer tilbake til oslo etter påske :jepp: er bare livredd for å ikke få nok lønn, har husleie osv jeg må tenke på :sukk: men satser på at det ordner seg på ett vis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

nei jeg skal registrere meg så fort jeg kommer tilbake til oslo etter påske :jepp: er bare livredd for å ikke få nok lønn, har husleie osv jeg må tenke på :sukk: men satser på at det ordner seg på ett vis :jepp:

Men får du nok lønn der du er nå da? Hvis ikke bør det jo ikke være vanskelig. Dessuten må du jo ikke si opp jobben med en gang om du registrerer deg noe sted, og du kan jo si at du er ute etter en jobb med så og så mye i månedslønn. Så lenge du er realistisk i forventningene så burde vel det la seg ordne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Men får du nok lønn der du er nå da? Hvis ikke bør det jo ikke være vanskelig. Dessuten må du jo ikke si opp jobben med en gang om du registrerer deg noe sted, og du kan jo si at du er ute etter en jobb med så og så mye i månedslønn. Så lenge du er realistisk i forventningene så burde vel det la seg ordne?

ja men atte den jobben jeg har nå er bare ett vikariat. og hun som egentlig har jobben kommer igjen i slutten av mnd så da har ikke jeg jobb lenger :sukk:

kompliserte greier dette her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

ja men atte den jobben jeg har nå er bare ett vikariat. og hun som egentlig har jobben kommer igjen i slutten av mnd så da har ikke jeg jobb lenger :sukk:

kompliserte greier dette her :sjenert:

Da må du jo ha en jobb. I overgangen kan du ta en tur til NAV og se om det er noen hjelp å få der. Da kan du risikere at du må ta enhver jobb du får tilbud om, ellers vil de ikke hjelpe deg. Men det går bra uansett, bare stol på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Da må du jo ha en jobb. I overgangen kan du ta en tur til NAV og se om det er noen hjelp å få der. Da kan du risikere at du må ta enhver jobb du får tilbud om, ellers vil de ikke hjelpe deg. Men det går bra uansett, bare stol på deg selv :)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:vinke:

Hva synes du om endringen på utseende på KG?

er totalt forvirret jeg, skjønner ingen ting :kjefte:

men det går vel over om ett par dager tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Pleier å gjøre det. Håper i allefall dem får i gang det som ikke fungerer snart :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

i dag er jeg bare lei :sukk: skal ikke på jobb igjen før onsdag, og her skjer det jo ingen ting :kjefte:

sitter fortsatt i pysjen selv om jeg har opp til flere ting jeg burde gjort. hater sånne dager. orker bare ikke å samle nok energi til å faktisk gjøre det jeg skal. og egentlig er jeg jo ikke slapp. alt er bare psykisk :sukk:

har lyst til å reise. vil treffe vennene mine igjen! *savnevennenesineveldig* :tristbla:

noen som har lyst til å gi meg ett nytt liv ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Twinklestar*

dagens positiv liste :jepp:

:jepp: det regner så snøen forsvinner :regn:

:jepp: jeg har sendt e-post til de fleste bydelen i oslo for å høre om de trenger folk på avlastningsboligene sine :nigo: (har det som jobb nå, og trives veldig godt)

:jepp: jeg har oppdaget en ny shampo som lukter utrolig godt :happy:

:jepp: for hver dag som går kommer dagen der jeg reiser til oslo igjen nærmere :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, sånne dager er så slitsomme! Masse medfølelse, håper det ble bedre etterhvert :klemmer:

Tips oss om sjampo med god lukt, da! :jepp:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

åh, sånne dager er så slitsomme! Masse medfølelse, håper det ble bedre etterhvert :klemmer:

Tips oss om sjampo med god lukt, da! :jepp:

øhm tipse om shampo ja *letelittpånettet* jeg troor det er den som heter L’Oreal Elvital Re-Nutrition ;) gidder ikke å reise meg å gå inn på badet å sjekke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...