Gå til innhold

Når en kvinne vil vise seg fra sin beste side, bør hun ikke sitte på den!


Gjest *Twinklestar*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen frk stjerne :)

Spent på hva som er positivt i dag, for deg - for min del troner det på toppen at det er bare tre dager til helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

god morgen :nigo:

jeg har egentlig vært våken lenge. har vært på jobb noen timer allerede faktisk :sjokkert:

mamma vekket meg tidlig, for hun hadde spysyka så jeg måtte jobbe for henne :redd: (vi har samme jobb ;))

nå er jeg hjemme en tur før jeg skal på jobb igjen i kveld :ler:

håper alle har en trivelig dag da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Blir mye jobbing på deg i dag da! Blir vel mye penger og, da :)

Gah, jeg blir så paranoid av at alle er spysyke. Jeg har ikke tid (eh, eller særlig lyst) til sånt nå.

Håper du har en fortsatt fin dag også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*
Oi! Blir mye jobbing på deg i dag da! Blir vel mye penger og, da :)

Gah, jeg blir så paranoid av at alle er spysyke. Jeg har ikke tid (eh, eller særlig lyst) til sånt nå.

Håper du har en fortsatt fin dag også! :nigo:

ja er utrolig greit med pengene :jepp:

uff ja jeg får helt angst og blir kjemperedd (liker ikke den syka jeg) :tristbla:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

positiv liste :nigo:

- jeg har ikke blitt syk enda *bank i bordet x 5*!

- jeg har gått lang tur og fått masse frisk luft :jepp:

- jeg skal på jobb igjen snart, deilig å slippe å være i huset når alle er syke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en hyggelig dag :)

Har også lyst til å ta meg en laaang og fin gåtur, har ikke vært ute av leiligheten siden fredag (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gæh! min bror fikk hadde spysyka i går. så jeg lå våken til kl var 4( :sjokkert: ) i natt for jeg var så redd for å spy selv :sukk: spysykefobi er ikke gøy altså :tristbla:

jeg gruer meg rett og slett til den dagen jeg får barn og de får spysyka :sjokk:

jada er fortsatt litt redd for å bli spysyk. men har klart å roe meg en del ned :ler:

Heisann! Håper for din del at du ikke får spysyken! Ligger her som et slakt tredje dagen på rad..

dagens positive liste :biggrin:

*jeg har ikke blitt syk enda *bank i bordet* :hoppe:

god morgen :nigo:

mamma vekket meg tidlig, for hun hadde spysyka så jeg måtte jobbe for henne :redd: (vi har samme jobb ;))

Gah, jeg blir så paranoid av at alle er spysyke. Jeg har ikke tid (eh, eller særlig lyst) til sånt nå.

positiv liste :nigo:

- jeg har ikke blitt syk enda *bank i bordet x 5*!

- jeg skal på jobb igjen snart, deilig å slippe å være i huset når alle er syke :fnise:

Nå har det vært så mye spysykesnakk i tråden din Twinklestar at det har smitta meg!! e022.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å æsj, Twinkletwinkle! GOd bedring og tvi tvi til Twinklestar!

Takk! Jeg er ferdig med spyinga nå ihvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Twinklestar*

JEG ER TILBAKE :bolledeig:

(og skjønner ingen ting etter alle oppdateringene til kg men det er ikke så farlig)

jeg har vært i oslo en tur. og der har jeg ikke internett sååee da ble det vist lite med oppdateringer her... :sjenert:

jeg ble ikke spysyk da :bolledeig:

hadde ett jobbinterjuv i oslo, meen jobben viste seg å være ganske anerledes enn det jeg trodde. så jeg har i grunn bestemt meg for å takke nei, selv om trenger jobben :sukk:

positiv liste :jepp:

* jeg ble ikke syk

* jeg har hatt en veldig koselig tur til oslo

* det ser ut som at ting ordner seg likevell(har hatt en del problemer me ho som leier av meg) :nigo:

* det er snart påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a060.gif Jeeei,du er tilbake! a060.gif

Forstår ikke så mye av disse oppdateringene jeg heller,så du er ikke alene :fnise:

Så gøy med Oslotur!

Forstår godt du sier nei til jobben selv om du trenger den. Å ha en jobb man trives og som er det man forventer er det absoutt viktigste.

Bra at ting ordner seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

oi oi oi de hopper :nigo:

jeg jeg har hatt en del jobber som jeg ikke har trivdes så godt i, mye pga dårlig ledelse osv. og kjenner at jeg har fått litt nok av sånt. orker ikke å ta en jobb bare for at jeg trenger den lenger liksom. men så trenger jeg veldig veldig en jobb også da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg blir nesten svimmel av hoppetingene til Twinkle der jeg :fnise:

Ikke lurt å bli i en jobb som man ikke trives i. Det er sjeldent det blir bedre med tida, og det finnes tross alt andre jobber. Synes absolutt du skal vente på en jobb du har lyst på om du ikke er desperat :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...