Gjest nobilian Skrevet 24. mars 2010 #301 Skrevet 24. mars 2010 Det er enda ikke helt bevist at røyken er skadelig for selve fosteret. *** Nei, kjør på. Ta sjansen. Det er virkelig verdt det.
Khaosick Skrevet 25. mars 2010 #302 Skrevet 25. mars 2010 Beklager, men ærlig talt så virker hele greia her litt merkelig. Opplevelsen du beskriver er meget spesiell. Det som kanskje er ENDA mer spesielt, er at du går inn på dataen - oppretter en ny bruker (for dette er første inlegget ditt) og skriver et langt innlegg...nærmest en stil... Hvis historien din er sann, bør du ta en laaang prat med kjæresten din om saken. Hvis du leser under brukernavnet hennes ved siden av denne såkalte stilen, så ser du at hun har 47-ish innlegg. D'oh!
Khaosick Skrevet 25. mars 2010 #303 Skrevet 25. mars 2010 Det var ikke detta jeg sku fram til da.. Men når en kommer å kaller henne idiot fordi hun røyker som gravid? Ja, stump røyken, men la nå ikke det bare være for fosterets del men også din egen del.
Gjest Armule Skrevet 25. mars 2010 #304 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hvis du leser under brukernavnet hennes ved siden av denne såkalte stilen, så ser du at hun har 47-ish innlegg. D'oh! Innleggene refererer til kommentarene her, ikke emnetrådene som hun har lagd. *Doh* Endret 25. mars 2010 av Arnøy
Gjest Bianca26 Skrevet 27. mars 2010 #305 Skrevet 27. mars 2010 nemlig, ts fikk opptil flere veldig klare signaler og beskjeder om at han ikke ville, fatter ikke at verken ts eller Bianca klarer å se at det å si nei, det å FORLATE rommet i sinne f.eks er klare signaler på at dette vil han ikke. beklager, men fikk egentlig ganske festlige bilder i hodet!! men ja, jeg lurer på hva du Bianca og ts hadde svart dersom det kom ett innlegg fra en kvinne som selv etter å tydelig ha gitt muntlig beskjed, fjernet seg fra rommet og blitt sint, hadde en kjæreste som fotfulgte henne og runket opp i fjeset på henne fordi "han ville jo bare ha sex". men nei, det hadde jo ikke vært greit, for det er ikke ok for menn å presse, men når kvinner gjør det så er det ikke press engang. JA!! Og jeg sier det samme for meg selv, verden blir så absolutt et bedre sted med meg hengende rundt!!! Helt klart. Nå fotfulgte hun han ikke og fingra seg oppi fjeset på han da. Jeg sa jeg ikke var enig i det hun gjorde, men dere overdriver og kaller det psykisk vold. halloo liksom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå