Gjest Bianca26 Skrevet 18. mars 2010 #281 Skrevet 18. mars 2010 <!--quoteo(post=7914212:date=16.03.2010 (21:55) :name=Bianca26)--><div class='quotetop'>SITER(Bianca26 @ 16.03.2010 (21:55) ) ←</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jeg sa det var verre. jeg sa IKKE at det var helt greit for en gutt å bli pressa til sex. STOR forskjell fra slik jeg ble tolka<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Jeg lurer også litt på hvordan du veit at det er verre.. Samtidig vil jeg gi deg noe å tenke på: hva med menn som presses til sex av menn? dvs. at en "svak" mann presses av en "sterk" mann, tror du ikke han har det jævlig? Og har ei jente som blir pressa til sex av ei jente det bedre enn ei jente pressa til sex av en gutt? Å bruke fysisk potensiell styrke som grunnlag for hvor jævlig det er å bli pressa til sex blir litt for dumt. For det første fordi ikke alle menn er sterkere enn kvinner, men også fordi det psykiske har mye å si. Man trenger ikke bruke fysisk vold for å presse til sex eller voldta noen. Vet du det som provoserer meg at du ikke vet forskjell på det å prøve seg for å få sex og det å presse seg til sex. Og jeg kan heller ikke forstå at det å leke med seg selv og stønne høylydt er det samme som å bruke psykisk vold. Jeg er ikke enig i det TS gjorde men jeg synes det er en gigantisk overdrivelse å kalle det der press.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. mars 2010 #282 Skrevet 18. mars 2010 <!--quoteo(post=7906466:date=14.03.2010 (20:31) :name=Bianca26)--><div class='quotetop'>SITER(Bianca26 @ 14.03.2010 (20:31) ) ←</div><div class='quotemain'><!--quotec-->NEI men ingen sex på hele 9 måneder. er unormalt lenge for et par. Om typen min ikke hadde hatt lyst på meg, uansett grunn han hadde så hadde jeg følt at det var fordi han ikke var tiltrukket av meg. Uansett hvilke bortforklaringer jeg hadde fått. Du var egoistisk syns jeg. Stakkars dama di. Du kunne jo gjort andre ting for henne selv om du ikke hadde lyst å pule. Barnslige følelser du hadde når du innerst inne visste at hun uten problkem kunne hatt sex<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> *** Du er virkelig ikke blant de beste til å sette seg i andres situasjon, det skal du ha.. Føler jeg sier for lite og er for lite tydelig når jeg svarer deg nå, men det er høfligheten som setter grenser. Beklager det. Jeg er ikke interessert i å sette meg inn i hvordan en person har det når han tydelig har et problem som han nekter å gjøre noe med.
Gjest Armule Skrevet 18. mars 2010 #283 Skrevet 18. mars 2010 Vet du det som provoserer meg at du ikke vet forskjell på det å prøve seg for å få sex og det å presse seg til sex. Og jeg kan heller ikke forstå at det å leke med seg selv og stønne høylydt er det samme som å bruke psykisk vold. Jeg er ikke enig i det TS gjorde men jeg synes det er en gigantisk overdrivelse å kalle det der press. Det var ikke det kommentaren min refererte til. Den refererte til ditt utsagn om at det er verre for jenter å bli presset til sex. Du ser forskjellen? Når det er sagt så veit jeg veldig godt forskjell. TS prøvde å få sex ved å ta på ham og tenne på ham, men han ville ikke. Hun stoppet derimot ikke der, og det endte med at hun ville presse ham til sex ved å høylytt onanere bare på trass.
LillePetrine Skrevet 18. mars 2010 #284 Skrevet 18. mars 2010 At det går an!! Herregud, om dette faktisk er sant (tror ikke folk finner på sånne ting), så fortjener TS litt mer enn helt fullstendig idiotiske og usaklige kommentarer om alt fra skrivefeil til hvilken etnisitet kjæresten har. Har dere tungt for det?? Denne jenta ber om hjelp. Ser dere ikke det? Det er jo derfor hun skriver! Hun vil ha konstruktiv tilbakemelding, ikke drittslenging! Det er sårende og unødvendig. Jeg blir så irritert av mennesker som tror at det er ok å lufte dumskapen sin bare fordi de er anonyme på nett. Er dere klar over hva dette er? Det er rett og slett fjortisoppførsel av verste sort. Hva er det med dere? Trenger dere å slenge dritt til andre for å føle dere bedre selv? Jobb litt med egoet deres. Verden blir ikke et bedre sted av å ha mennesker som dere hengende rundt.
Gjest Bianca26 Skrevet 18. mars 2010 #285 Skrevet 18. mars 2010 <!--quoteo(post=7914222:date=16.03.2010 (23:58) :name=Bianca26)--><div class='quotetop'>SITER(Bianca26 @ 16.03.2010 (23:58) ) ←</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Herremin det er jo så klart greit å si nei til sex av og til, men 9 måneder!!!! NI MÅNEDER???!!! Hvordan hadde du likt det om du var ultrakåt og du på nesten et helt år ikke fikk tilfredsstilt behovene dine? Det er ikke det samme å leke med seg selv. Og selv om mannen ikke vil pule så kan han jo tilfredsstille på andre måter. Du tenker så svart hvitt. sex=puling ingen puling= ikke sex. Sex er mer enn det<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> *** I mitt tilfelle varte det i en måned, ikke ni. Jeg vet forresten godt hvordan det er å være uten sex i et år, og det mens jeg var i et forhold. Det var relatert til at hun hadde blitt utsatt for voldtekt, men det er sikkert heller ikke en grunn du kan tenke deg å godta? Ok greit en måned er vel ikke så ille. Jeg misforsto deg og trodde du ikke klarte å ha deg gjennom hele svangerskapet hennes. Og jeg forsto det sånn at det var DU som nekta henne og ikke at hun ikke ville. Og så klart det at hun hadde blitt voldtatt var en akseptabel grunn, det hadde også vært det om det var du som hadde blitt voldtatt
Teriyaki Skrevet 18. mars 2010 #286 Skrevet 18. mars 2010 At det går an!! Herregud, om dette faktisk er sant (tror ikke folk finner på sånne ting), så fortjener TS litt mer enn helt fullstendig idiotiske og usaklige kommentarer om alt fra skrivefeil til hvilken etnisitet kjæresten har. Har dere tungt for det?? Denne jenta ber om hjelp. Ser dere ikke det? Det er jo derfor hun skriver! Hun vil ha konstruktiv tilbakemelding, ikke drittslenging! Det er sårende og unødvendig. Jeg blir så irritert av mennesker som tror at det er ok å lufte dumskapen sin bare fordi de er anonyme på nett. Er dere klar over hva dette er? Det er rett og slett fjortisoppførsel av verste sort. Hva er det med dere? Trenger dere å slenge dritt til andre for å føle dere bedre selv? Jobb litt med egoet deres. Verden blir ikke et bedre sted av å ha mennesker som dere hengende rundt. Enig!
Gjest NewMonkey Skrevet 19. mars 2010 #287 Skrevet 19. mars 2010 At det går an!! Herregud, om dette faktisk er sant (tror ikke folk finner på sånne ting), så fortjener TS litt mer enn helt fullstendig idiotiske og usaklige kommentarer om alt fra skrivefeil til hvilken etnisitet kjæresten har. Har dere tungt for det?? Denne jenta ber om hjelp. Ser dere ikke det? Det er jo derfor hun skriver! Hun vil ha konstruktiv tilbakemelding, ikke drittslenging! Det er sårende og unødvendig. Jeg blir så irritert av mennesker som tror at det er ok å lufte dumskapen sin bare fordi de er anonyme på nett. Er dere klar over hva dette er? Det er rett og slett fjortisoppførsel av verste sort. Hva er det med dere? Trenger dere å slenge dritt til andre for å føle dere bedre selv? Jobb litt med egoet deres. Verden blir ikke et bedre sted av å ha mennesker som dere hengende rundt. Helt enig! Jeg skjønner ikke hva vitsen med å skjelle ut folk er i det hele tatt. Helt unødvendig!
Gjest forbløffet Skrevet 19. mars 2010 #288 Skrevet 19. mars 2010 Denne historien er så crazy at jeg faktisk tror på at det har skjedd... Men herregud for en borderline tråd, da! Først kjefter Eplepai, så elsker hun plutselig "søte deg" som "plutselig har hjulpet henne å forstå" det alle andre skriver. Og deretter raser hun videre mot folk... Rister på hodet og sier bare: Lær deg folkeskikk og respekt for andre mennesker, jente. Og for din egen skyld, Eplepai,så bør du seriøst revurdere en fyr som tar deg i håret på den måten der...
Gjest nobilian Skrevet 19. mars 2010 #289 Skrevet 19. mars 2010 Og NEI jeg mener ikke at en mann har plikt til å ha sex med dama si, men noe r galt med et forhold om den ene partneren ikke har lyst på sin partner på hele 9 måneder i strekk fordi han ikke klarer å ligge med noen som er gravid fordi han av en eller annen uforklarlig grunn finner graviditeten uendelig frastøtende. Du fremstiller meg slik du gjør fordi du plukker ut det du vil høre og fordi du misforstår meg eller tar alt som skrives svart hvitt. Forresten du tror jeg er TS så du kan umulig ha lest hele tråden... *** Selv om grunnen til at mannen ikke har lyst kan virke uforståelig for kvinnen, betyr det ikke at den er det for mannen. Jeg plukker selvsagt ut de delene av det du skriver som jeg henger meg opp i. Jeg har forøvrig ikke et øyeblikk trodd du er TS.
Gjest nobilian Skrevet 19. mars 2010 #290 Skrevet 19. mars 2010 (endret) Vet du det som provoserer meg at du ikke vet forskjell på det å prøve seg for å få sex og det å presse seg til sex. Og jeg kan heller ikke forstå at det å leke med seg selv og stønne høylydt er det samme som å bruke psykisk vold. Jeg er ikke enig i det TS gjorde men jeg synes det er en gigantisk overdrivelse å kalle det der press. *** Det å prøve seg igjen og igjen..og igjen, til tross for klare signaler om at at den andre er uvillig er for mange selve definisjonen på press.. Synes jeg ser for meg at jeg kunne løpe runkende rundt i huset etter min uvillige kjæreste for å få henne til å tenne på meg. Ja, jøss.. Endret 19. mars 2010 av nobilian
Gjest nobilian Skrevet 19. mars 2010 #291 Skrevet 19. mars 2010 Ok greit en måned er vel ikke så ille. Jeg misforsto deg og trodde du ikke klarte å ha deg gjennom hele svangerskapet hennes. Og jeg forsto det sånn at det var DU som nekta henne og ikke at hun ikke ville. Og så klart det at hun hadde blitt voldtatt var en akseptabel grunn, det hadde også vært det om det var du som hadde blitt voldtatt *** I svangerskapet var det jeg som "nekta" henne sex i en måned, selv om hun aldri så på det som nekt. Det var forøvrig ikke samme dama som hadde opplevd voldtekt, det var et tidligere forhold.
Gjest nobilian Skrevet 19. mars 2010 #292 Skrevet 19. mars 2010 (endret) At det går an!! Herregud, om dette faktisk er sant (tror ikke folk finner på sånne ting), så fortjener TS litt mer enn helt fullstendig idiotiske og usaklige kommentarer om alt fra skrivefeil til hvilken etnisitet kjæresten har. Har dere tungt for det?? Denne jenta ber om hjelp. Ser dere ikke det? Det er jo derfor hun skriver! Hun vil ha konstruktiv tilbakemelding, ikke drittslenging! Det er sårende og unødvendig. Jeg blir så irritert av mennesker som tror at det er ok å lufte dumskapen sin bare fordi de er anonyme på nett. Er dere klar over hva dette er? Det er rett og slett fjortisoppførsel av verste sort. Hva er det med dere? Trenger dere å slenge dritt til andre for å føle dere bedre selv? Jobb litt med egoet deres. Verden blir ikke et bedre sted av å ha mennesker som dere hengende rundt. *** Nå er ikke jeg blant dem som har kommentert verken rettskriving eller etnisitet, men fikk lyst til å svare likevel. Mulig hun ber om hjelp, og det trenger hun etter min mening også; hun trenger hjelp til å skjønne at selv om typen hennes har gjort noe utilgivelig, må også hun jobbe med hva hun synes er greit. Verden blir forøvrig absolutt et bedre sted med meg "hengende rundt". Endret 19. mars 2010 av nobilian
aline Skrevet 19. mars 2010 #293 Skrevet 19. mars 2010 *** Det å prøve seg igjen og igjen..og igjen, til tross for klare signaler om at at den andre er uvillig er for mange selve definisjonen på press.. nemlig, ts fikk opptil flere veldig klare signaler og beskjeder om at han ikke ville, fatter ikke at verken ts eller Bianca klarer å se at det å si nei, det å FORLATE rommet i sinne f.eks er klare signaler på at dette vil han ikke. Synes jeg ser for meg at jeg kunne løpe runkende rundt i huset etter min uvillige kjæreste for å få henne til å tenne på meg. Ja, jøss.. beklager, men fikk egentlig ganske festlige bilder i hodet!! men ja, jeg lurer på hva du Bianca og ts hadde svart dersom det kom ett innlegg fra en kvinne som selv etter å tydelig ha gitt muntlig beskjed, fjernet seg fra rommet og blitt sint, hadde en kjæreste som fotfulgte henne og runket opp i fjeset på henne fordi "han ville jo bare ha sex". men nei, det hadde jo ikke vært greit, for det er ikke ok for menn å presse, men når kvinner gjør det så er det ikke press engang. *** Verden blir forøvrig absolutt et bedre sted med meg "hengende rundt". JA!! Og jeg sier det samme for meg selv, verden blir så absolutt et bedre sted med meg hengende rundt!!! Helt klart.
Gjest jjj Skrevet 21. mars 2010 #294 Skrevet 21. mars 2010 Er det mulig, SKJERP drittslenging! Damen vil ha hjelp. Deres liv er nok ikke helt perfekt heller.
Gjest Bianca26 Skrevet 22. mars 2010 #295 Skrevet 22. mars 2010 *** I svangerskapet var det jeg som "nekta" henne sex i en måned, selv om hun aldri så på det som nekt. Det var forøvrig ikke samme dama som hadde opplevd voldtekt, det var et tidligere forhold. Om det var gjensidig at begge ikke ville så er det jo greit. Det som hadde vært ille var om du alltid sa nei uansett f. Mern som sagt greit nok når det bare er en måned. Det er ikke såå lenge. Hvorfor nevnte du det om hun som hadde blitt voldtatt hvis det overhode ikke hadde noe med saken å gjøre??
Gjest nobilian Skrevet 22. mars 2010 #296 Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor nevnte du det om hun som hadde blitt voldtatt hvis det overhode ikke hadde noe med saken å gjøre?? *** Jeg nevnte det i sammenheng med at en annen fortalte at han og partner ikke hadde hatt sex på et år, og du lurte på hvorfor i all verden de var sammen. Han oppga ingen grunn til at sexen uteble, og jeg kom med eksempel på det samme - bare at jeg oppga grunnen. Eksempelet hadde altså ikke noe med TS sin situasjon å gjøre, men var et tilsvar til din reaksjon på at noen velger å være uten sex i lange perioder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #297 Skrevet 23. mars 2010 Synes ikke det er noe forferdelig i det hele tatt at du tar hånd om egne behov, om du spurte først og så fikk "beklager,er for trøtt i kveld". Mye verre om han ikke fikk sex på flere dager og når du evt "endelig" ble kåt, så var det for å kose med deg selv. Den hadde vært drøy..
Khaosick Skrevet 24. mars 2010 #298 Skrevet 24. mars 2010 Var så vidt eg orka lese heile innlegget, altfor mye barnespråk og feil.. Sjapp? Sjapt? Skikket? *grøss* For å gi deg et svar: Fyren din er et rasshøl. Det sier eg basert på hans reaksjoner og måten han prøvde løse dette på. At han ikkje ville ha sex med deg driter eg i, det er ikkje alle som syns gravide kvinnfolk er særlig sexy, og det var utrolig teit av deg å presse på når han sa han ikkje hadde lyst. Hadde du likt det om han hadde prøvd tvinge deg i gang? Dump han og move on om han ikkje skjerper seg. Hadde pakket baggen hans og satt den utenfor døra og hengt lapp på døra hvor det sto han bare kunne holde seg hos denne "noen" han hadde reist til midt på natta. Og du, vesla, slutt å være ein liten idiot. Du er gravid, stump den jævla røyken. Er du teit eller? Det er enda ikke bevist at røyken er skadelig for fosteret. Når det er sagt, dump jævelen. Om han ikke kan oppføre pent mot deg når du er gravid er sjangsene små for at han kan oppføre seg når du har fødd også. Men selvfølgelig. KLjipt å bli alene med barn.
Khaosick Skrevet 24. mars 2010 #299 Skrevet 24. mars 2010 Var så vidt eg orka lese heile innlegget, altfor mye barnespråk og feil.. Sjapp? Sjapt? Skikket? *grøss* For å gi deg et svar: Fyren din er et rasshøl. Det sier eg basert på hans reaksjoner og måten han prøvde løse dette på. At han ikkje ville ha sex med deg driter eg i, det er ikkje alle som syns gravide kvinnfolk er særlig sexy, og det var utrolig teit av deg å presse på når han sa han ikkje hadde lyst. Hadde du likt det om han hadde prøvd tvinge deg i gang? Dump han og move on om han ikkje skjerper seg. Hadde pakket baggen hans og satt den utenfor døra og hengt lapp på døra hvor det sto han bare kunne holde seg hos denne "noen" han hadde reist til midt på natta. Og du, vesla, slutt å være ein liten idiot. Du er gravid, stump den jævla røyken. Er du teit eller? Det er enda ikke helt bevist at røyken er skadelig for selve fosteret. Når det er sagt, dump jævelen. Om han ikke kan oppføre pent mot deg når du er gravid er sjangsene små for at han kan oppføre seg når du har fødd også. Men selvfølgelig. Kjipt å bli alene med barn.
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #300 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Dette må være tull? Endret 24. mars 2010 av sunglasses
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå