Gjest Bianca26 Skrevet 7. mars 2010 #221 Skrevet 7. mars 2010 Hehe, vel. Det var TS' sitt innlegg, ikke kjærestens. Ikke sant? Hva han virkelig følte veit ingen av oss. Men måten TS oppførte seg på er for mange et pressmiddel. Enkelt og greit. Jøss, på hvilken måte da? ..det neste blir vel at du tviler på legningen min Nå skrev ikke kjæresten et innlegg, derfor blir de pressgreiene bare antakelser. Og jeg gidder ikke å anta noe. Jeg går utifra innlegget som er skrevet.
aline Skrevet 7. mars 2010 #222 Skrevet 7. mars 2010 Han sa han ikke kunne gi noen annen forklaring på det heller. Om han følte seg pressa til sex så ser ikke jeg hvordan det skal være så komplisert å forklare. Vel, opptil flere av oss her inne HAR vært i kjærsten til TS sin situasjon, og prøver og forklare deg hvordan det har vært, og tro meg; det ER komplisert å få deg til å forstå. Om ikke umulig, for du nekter jo med nebb og klør for at det engang er press når ts skriver hvordan hun gang på gang HØRER at han ikke vil, men likevel "bare MÅ" få ham til å endre mening. Men menn kan vel egentlig aldri vinne i din verden, eller noen som mener en mann har krav på en egen fri vilje.
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mars 2010 #223 Skrevet 7. mars 2010 (endret) Vel, opptil flere av oss her inne HAR vært i kjærsten til TS sin situasjon, og prøver og forklare deg hvordan det har vært, og tro meg; det ER komplisert å få deg til å forstå. Om ikke umulig, for du nekter jo med nebb og klør for at det engang er press når ts skriver hvordan hun gang på gang HØRER at han ikke vil, men likevel "bare MÅ" få ham til å endre mening. Men menn kan vel egentlig aldri vinne i din verden, eller noen som mener en mann har krav på en egen fri vilje. Du kan ikke gå ut ifra ETT innlegg og si at denne ene situasjonen baserer seg på et forhold du hadde. DU vet ikke hva denne gutten tenkte i denne situasjonen. Du bare gjetter at det er slik fordi situasjonen minner deg om noe du selv har opplevd. Det siste der du skriver er bare noe du tillegger meg. Jeg mener ikke det om menn i det hele tatt. Endret 7. mars 2010 av Bianca26
Gjest slempike Skrevet 7. mars 2010 #224 Skrevet 7. mars 2010 Nei du sier at sexuell oppførsel hos jenter er usømmelig og så har du bilde av en dame som gjør ting jeg trodde du anså som usømmelig Hvor i din villeste fantasi ser du at Arnøy har denne meningen? Skal du ha det inn med teskje, så værsågod; Det var ikke galt av TS å fingre seg fordi fingring er usømmelig, men fordi hennes utagerende, trassige måte å fingre seg på potensielt kunne vekke irritasjon hos kjæresten. Det er ikke greit å tvinge sin seksualitet på noen andre bare fordi man er kåt og befinner seg i senga sammen med kjæresten. Kjærester er ikke til for å gi deg sex når du er kåt og krever det, de er til for å ha samtykkende, gjensidig sex med. Sånn, har du skjønt det nå? Du antar like mye som Arnøy og andre her, siden du tolker innlegget dithen at stakkars TS var så innmari kåt og slemme kjæresten ville ikke ha sex. Dessuten har tydeligvis interessen for tråden her dabbet litt av fra TS' side, så jeg velger å tro at hun verken har slem kjæreste eller er gravid og superkåt. Jeg antar at TS er et troll og at du er litt tungforstått. Eller; sistnevnte er jeg ganske sikker på...
aline Skrevet 7. mars 2010 #225 Skrevet 7. mars 2010 Du kan ikke gå ut ifra ETT innlegg og si at denne ene situasjonen baserer seg på et forhold du hadde. DU vet ikke hva denne gutten tenkte i denne situasjonen. Du bare gjetter at det er slik fordi situasjonen minner deg om noe du selv har opplevd. Det siste der du skriver er bare noe du tillegger meg. Jeg mener ikke det om menn i det hele tatt. klart jeg kan det, jeg kan beskrive akkurat det ts sier hun gjorde mot sin kjæreste og si at jeg har opplevd akkurat det samme,ikke en gang men flere ganger. så nei, jeg GJETTER ikke, jeg leser det ts skriver, og har vært i hennes kjærstes sted. Jeg aner ikke hva HAN følte nei, men jeg HAR opplevd kjærester som har gjort akkurat det hun gjorde. Ingen av de heller har MENT å være ondskapsfulle, de har også bare "trengt sex" og pga det ikke klart å ta et nei for et nei. Og jeg mener ikke at verken ts eller de var fæle mennesker som overgriper seg på sine kjære, men både de og ts tråkker over grenser ihvertfall JEG har, når de ikke tar ett nei for ett nei. Og DET skriver jo ts selv at hun ikke gjorde, det er ikke noe jeg gjetter.
Gjest Bianca26 Skrevet 7. mars 2010 #226 Skrevet 7. mars 2010 Hvor i din villeste fantasi ser du at Arnøy har denne meningen? Skal du ha det inn med teskje, så værsågod; Det var ikke galt av TS å fingre seg fordi fingring er usømmelig, men fordi hennes utagerende, trassige måte å fingre seg på potensielt kunne vekke irritasjon hos kjæresten. Det er ikke greit å tvinge sin seksualitet på noen andre bare fordi man er kåt og befinner seg i senga sammen med kjæresten. Kjærester er ikke til for å gi deg sex når du er kåt og krever det, de er til for å ha samtykkende, gjensidig sex med. Sånn, har du skjønt det nå? Du antar like mye som Arnøy og andre her, siden du tolker innlegget dithen at stakkars TS var så innmari kåt og slemme kjæresten ville ikke ha sex. Dessuten har tydeligvis interessen for tråden her dabbet litt av fra TS' side, så jeg velger å tro at hun verken har slem kjæreste eller er gravid og superkåt. Jeg antar at TS er et troll og at du er litt tungforstått. Eller; sistnevnte er jeg ganske sikker på... DXet var det han sa. Han sa at en kvinne som fingra seg var vulgær. Det husker jeg helt klart.
Gjest Armule Skrevet 8. mars 2010 #227 Skrevet 8. mars 2010 Nei du sier at sexuell oppførsel hos jenter er usømmelig og så har du bilde av en dame som gjør ting jeg trodde du anså som usømmelig Hehe, nemlig. Sakens kjerne: du tror. Generell seksuell oppførsel er ikke usømmelig hos jenter nei. Men når det gjøres som i tilfellet med TS, er det upassende.Tilsynelatende ikke så veldig vanskelig å forstå, men den gang ei Nå skrev ikke kjæresten et innlegg, derfor blir de pressgreiene bare antakelser. Og jeg gidder ikke å anta noe. Jeg går utifra innlegget som er skrevet. Uansett hva TS sier om det som har blitt sagt og gjort, så veit vi ikke for sikkert. Ikke engang du Det eneste vi kan gjøre er å anta, og ja det gjelder deg også Jeg går også ut i fra innlegget som er skrevet.
Gjest Bianca26 Skrevet 8. mars 2010 #228 Skrevet 8. mars 2010 1:Hehe, nemlig. Sakens kjerne: du tror. Generell seksuell oppførsel er ikke usømmelig hos jenter nei. Men når det gjøres som i tilfellet med TS, er det upassende.Tilsynelatende ikke så veldig vanskelig å forstå, men den gang ei 2:Uansett hva TS sier om det som har blitt sagt og gjort, så veit vi ikke for sikkert. Ikke engang du Det eneste vi kan gjøre er å anta, og ja det gjelder deg også Jeg går også ut i fra innlegget som er skrevet. 1: Men det var ikke det du sa. Du sa at det var usømmelig punktum. Du sa ikke noe om i hvilke tilfeller det var usømmelig og ikke. 2: Jeg velger å tro at TS ikke lyver. Og jeg viser helt klart mer sympati med henne med tanke på at typen dro henne i håret å kalte henne en hore. Om han følte seg pressa til sex eller at han var ukomfortabel, så går det faktisk an å håndtere slikt på en ordentlig måte.
Gjest Armule Skrevet 8. mars 2010 #229 Skrevet 8. mars 2010 (endret) 1: Men det var ikke det du sa. Du sa at det var usømmelig punktum. Du sa ikke noe om i hvilke tilfeller det var usømmelig og ikke. 2: Jeg velger å tro at TS ikke lyver. Og jeg viser helt klart mer sympati med henne med tanke på at typen dro henne i håret å kalte henne en hore. Om han følte seg pressa til sex eller at han var ukomfortabel, så går det faktisk an å håndtere slikt på en ordentlig måte. 1. Jøss, lar du være å lese kommentarene med vilje, eller? Vis meg hvor det står at jeg har sagt det er usømmelig uansett. 2. Om ts lyver eller ei har lite å si. Mine antagelser (og dine) er ikke avhengig av om det er løgn. Jeg har heller aldri sagt at kjærestens handlinger var akseptable, men hun presset på altfor mange knapper og respekterte ikke et nei. Hva som er verst kan derimot diskuteres. Endret 8. mars 2010 av Arnøy
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #230 Skrevet 8. mars 2010 Jeg mener helt klart at denne gutten/mannen har voldelige tendenser. Ts er en ung dame som ikke skjønte hva hun gjorde feil. Hun har "skjønt det" nå - har til og med bedt ham om unnskyldning, noe han ikke har gjort. Han mener at det er på sin plass å kalle henne hore og slå etter henne.. Hjelpe meg, du er jammen helt utrolig som klarer å trekke akkurat denne setningen ut fra innlegget mitt som ellers handler om å gi en ung jente styrke til å mestre sitt eget liv!!! Jeg må bare få si meg enig med dette innlegget. Jeg har nå lest gjennom tråden, og mitt inntrykk er at det er enkelte som tar helt av her. Greit nok, vi har alle våre ømme tær, men jeg synes de som kritiserer TS for sexpress viser tydelige tegn på overføring av egne, såre følelser når de svarer på det som TS beskriver i sine innlegg. Nei, ingen har rett til å tvinge noen til sex. Men hvor går grensen for hva som er akseptabelt? - Du, jeg har lyst, har du? - Nei. - Neivel. Evt: - Ja. - Flott, kle av deg. For å si det slik: Om jeg ikke var overkåt i utgangspunktet, hadde jeg i hvert fall ikke blitt tent av et så tørt spørsmål. Man må jo ha lov til å prøve seg litt. Like mye som man har lov til å si nei. Noen ganger tråkker man litt feil. Men jeg mener at det er forskjell på å onanere og lage lyder i et annet rom selv om kjæresten har sagt nei, og det å svare med å bli fysisk, lugge, bli rasende og kalle kjæresten for nedlatende ting som motreaksjon. Folk har lov til å ha forskjellige oppfatninger, men det er også lov til å gå i seg selv og prøve å se når svarene man gir i en diskusjon blir unyansert pga ens egne, tidligere, dårlige erfaringer. I denne saken synes jeg Bianca stort sett har gitt saklige og fornuftige svar, og hun skal ha for det selv om det har vært mange som så hissige har vært i mot henne. Jeg håper TS kan snakke med fagpersoner som kan hjelpe henne til å litt mer objektivt finne ut av situasjonen, og at hun ikke overlater sin selvbedømmelse etter hva folk her på forumet sier. Det er lett å bli overmannet av en såpass massiv fordømmelse fra folk, selv om det er fra ukjente på internett.
Teriyaki Skrevet 8. mars 2010 #231 Skrevet 8. mars 2010 Jeg må bare få si meg enig med dette innlegget. Jeg har nå lest gjennom tråden, og mitt inntrykk er at det er enkelte som tar helt av her. Greit nok, vi har alle våre ømme tær, men jeg synes de som kritiserer TS for sexpress viser tydelige tegn på overføring av egne, såre følelser når de svarer på det som TS beskriver i sine innlegg. Nei, ingen har rett til å tvinge noen til sex. Men hvor går grensen for hva som er akseptabelt? - Du, jeg har lyst, har du? - Nei. - Neivel. Evt: - Ja. - Flott, kle av deg. For å si det slik: Om jeg ikke var overkåt i utgangspunktet, hadde jeg i hvert fall ikke blitt tent av et så tørt spørsmål. Man må jo ha lov til å prøve seg litt. Like mye som man har lov til å si nei. Noen ganger tråkker man litt feil. Men jeg mener at det er forskjell på å onanere og lage lyder i et annet rom selv om kjæresten har sagt nei, og det å svare med å bli fysisk, lugge, bli rasende og kalle kjæresten for nedlatende ting som motreaksjon. Folk har lov til å ha forskjellige oppfatninger, men det er også lov til å gå i seg selv og prøve å se når svarene man gir i en diskusjon blir unyansert pga ens egne, tidligere, dårlige erfaringer. I denne saken synes jeg Bianca stort sett har gitt saklige og fornuftige svar, og hun skal ha for det selv om det har vært mange som så hissige har vært i mot henne. Jeg håper TS kan snakke med fagpersoner som kan hjelpe henne til å litt mer objektivt finne ut av situasjonen, og at hun ikke overlater sin selvbedømmelse etter hva folk her på forumet sier. Det er lett å bli overmannet av en såpass massiv fordømmelse fra folk, selv om det er fra ukjente på internett. Flott skrevet! Jeg er helt enig.
Gjest Armule Skrevet 8. mars 2010 #232 Skrevet 8. mars 2010 I denne saken synes jeg Bianca stort sett har gitt saklige og fornuftige svar, og hun skal ha for det selv om det har vært mange som så hissige har vært i mot henne. Hehe, tja. Det inntrykket jeg har fått av svarene fra henne, tilsier at hun ikke leser men bare finner på ting som det passer henne
Teriyaki Skrevet 8. mars 2010 #233 Skrevet 8. mars 2010 Hehe, tja. Det inntrykket jeg har fått av svarene fra henne, tilsier at hun ikke leser men bare finner på ting som det passer henne Selv om jeg kanskje ikke er helt enig i alt Bianca har sagt i forhold til menn og sånt, så har hun etter mitt syn holdt seg saklig, da. Mens andre her i tråden har virkelig angrepet henne, og selv da har hun forholdt seg relativt rolig. Og når det er sagt, så har jo dere antatt ting ut i fra situasjonen minst like mye som henne. Har vært mye spekulasjoner fra begge sider.
Gjest Armule Skrevet 8. mars 2010 #234 Skrevet 8. mars 2010 Selv om jeg kanskje ikke er helt enig i alt Bianca har sagt i forhold til menn og sånt, så har hun etter mitt syn holdt seg saklig, da. Mens andre her i tråden har virkelig angrepet henne, og selv da har hun forholdt seg relativt rolig. Og når det er sagt, så har jo dere antatt ting ut i fra situasjonen minst like mye som henne. Har vært mye spekulasjoner fra begge sider. Hehe, det er da vel ingen som sier at de vet? Har vel nevnt mer enn en gang at alt bare er antagelser. Når det er sagt, så har sakligheten ifht svarene til meg grenset til latterlig. Litt morsomt å bli tillagt meninger og utsagn man aldri har kommet med.
Gjest Armule Skrevet 8. mars 2010 #235 Skrevet 8. mars 2010 Det siste der du skriver er bare noe du tillegger meg. Jeg mener ikke det om menn i det hele tatt. Hehe, ironisk.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. mars 2010 #236 Skrevet 8. mars 2010 [ Er det mulig og forsatt klare og holde liv i denne debatten.. helt klart at det som har med sex og gjøre er det som "vinner" mest blest og kommentarer på KG. Stå på så kanskje dere klarer og holde liv i debatten et par dager til...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2010 #237 Skrevet 8. mars 2010 Hehe, tja. Det inntrykket jeg har fått av svarene fra henne, tilsier at hun ikke leser men bare finner på ting som det passer henne Jeg må bare si at jeg kjenner ikke Bianca, og har ikke uttalt meg noe om hvordan hun svarer i andre tråder, eller generelt sett. Men akkurat i denne tråden har hun i hvert fall klart å være mer saklig og rolig enn mange andre. Noe som ikke bare jeg har observert.
Gjest nobilian Skrevet 8. mars 2010 #238 Skrevet 8. mars 2010 Jeg må bare si at jeg kjenner ikke Bianca, og har ikke uttalt meg noe om hvordan hun svarer i andre tråder, eller generelt sett. Men akkurat i denne tråden har hun i hvert fall klart å være mer saklig og rolig enn mange andre. Noe som ikke bare jeg har observert. *** Da legger du ikke lista høyt..
Majones Skrevet 8. mars 2010 #239 Skrevet 8. mars 2010 Sign. Ikke røyk når du er gravid, det er bare helt idiotisk Sjønner godt at hun tok frem røyken i dette tilfelle desverre
Gjest Armule Skrevet 9. mars 2010 #240 Skrevet 9. mars 2010 Jeg må bare si at jeg kjenner ikke Bianca, og har ikke uttalt meg noe om hvordan hun svarer i andre tråder, eller generelt sett. Men akkurat i denne tråden har hun i hvert fall klart å være mer saklig og rolig enn mange andre. Noe som ikke bare jeg har observert. Tja, rolig har hun sikkert klart å være. Men så veldig saklig? Nuvel. Når ens utsagn blir vridd til det ugjenkjennelige kan jeg ikke si jeg helt ser sakligheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå