Zia Skrevet 27. mars 2010 #121 Del Skrevet 27. mars 2010 Oi oi oi, her var det fryktelig spennende Synes det høres veldig lovende ut Skal du ikke teste snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mars 2010 #122 Del Skrevet 27. mars 2010 Teste snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 27. mars 2010 #123 Del Skrevet 27. mars 2010 Hello! Få fingen ud å test nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 27. mars 2010 Har test klar og skal teste i dag...tror jeg. Er redd jeg ikke har nok hcg ennå - hvis jeg er gravid da. Men kan jo alltids bare teste igjen i morgen. Når jeg har drukket opp min så skal jeg ikke drikke noe de neste par timene og så tester jeg. Hjelp. Skummelt! Hvordan går det med deg luremegpå? Koser du deg som gravid? til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mars 2010 #125 Del Skrevet 27. mars 2010 Har ikke jeg sagt å teste på dagens første urin! Om testen er neg så får du begynne å høre på mor vettu er fortsatt spennt her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 27. mars 2010 #126 Del Skrevet 27. mars 2010 :popcorn: Testtesttest!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mars 2010 #127 Del Skrevet 27. mars 2010 Glemmer jeg å strø etter meg :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 27. mars 2010 Har ikke jeg sagt å teste på dagens første urin! Om testen er neg så får du begynne å høre på mor vettu er fortsatt spennt her da Måtte så innmari tisse at jeg ikke rakk å åpne testen... Jeg er håpløs. Satser på at null drikke eller dogåing de neste par timene kan funke like bra,,, :pasha: :pasha: :pasha: Ruller meg i støvet for jeg kjenner at jeg har ikke helt troa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mars 2010 #129 Del Skrevet 27. mars 2010 Anbefaler deg da å skaffe deg et glass du kan tisse i......så når man må så inmarri tisse på morningen, kan man fortsatt teste med å dippe testen ned i glasset istedenfor å tisse på den Har du forresten tenkt å bestille deg billigtester om du ikke er gravid denne måneden??kan bli billigere det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #130 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Har noen tester som ikke har vært så dyre og et par CB. Men fikk ikke bestilt på billigtester ennå, så skal gjøre det ja. Testet......og bombe NEGATIV! Typisk det da! Prøvde å ikke drikke noe særlig og vente noen timer, men tror urinen var rimelig utvannet. Hvorfor greier jeg ikke å vente til morgenen med testing??? Er så innmari utålmodig vett du. Blir sprø av dette Får vel bare prøve å teste i morgen eller mandag. Hvis det brune med litt rødt blod i for to-tre dager siden var festeblødningen så er vel ikke HCGen særlig høy ennå hvis jeg er gravid...??? Det er vel de som har testet negativt på IKM som har vært gravide? Dette er jo rene sagaen Men nå må jeg enten få positiv test snart eller så må TR komme Endret 27. mars 2010 av pinkpus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. mars 2010 #131 Del Skrevet 27. mars 2010 Men nå må jeg enten få positiv test snart eller så må TR komme Skjønner deg veeeeeldig godt! Men du MÅ bruke morgenurin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 27. mars 2010 Har en sånn iphone app fertility kalender og ifølge den - hvis EL var rundt 13 - så vil spiren feste seg ca 22 mars. Jeg hadde den bittelille blødningen den 24 tror jeg så det kan jo stemme. Tror det blir 12dpo ca. For sikkert utslag på hcg test må jeg vente til 29 eller 30 mars. Hmm...greier jeg det da? Blir så utrolig forvirret og skuffet av disse negative testene så kanskje jeg bare skal vente. Og kommer ikke på besøk innen den 4-5 dager så tester jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. mars 2010 #133 Del Skrevet 27. mars 2010 for utålmodig og for tissetrengt jeg testet ikke positivt før dagen etter IKM... Spotting kan både være festeblødning, og kan være tørre slimhinner......om du er gravid hvis ikke er det TR som tuller.....men vi satser på at hun er på vei til carribean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #134 Del Skrevet 27. mars 2010 Takk for både vennlige reprimander (skal teste på morgenurin hvis jeg må teste igjen ja) og hyggelig oppmuntring! Stikker innom igjen her når jeg har mer å melde. Akkurat nå er jeg litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 27. mars 2010 #135 Del Skrevet 27. mars 2010 Duu, nå er jeg litt usikker her, så da må jeg bare spørre. Hva står egentlig IKM for? Har oversikt over de andre forkortelsene, men her kom jeg kort ut gitt.. Uansett, kos deg videre i helga, slapp av og ikke tenk for masse på testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 27. mars 2010 #136 Del Skrevet 27. mars 2010 Hei u!! Hb det er en festebløding!!!! Flink du er ed testingen da:)!! Ha ein flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. mars 2010 #137 Del Skrevet 27. mars 2010 :popcorn: Jeg ser prøvegalskapen har gjort sitt inntog her og Velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mars 2010 #138 Del Skrevet 27. mars 2010 Spennande tider! Kryssar fingrane for at mensen held seg langt unna, og at du testar positivt veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. mars 2010 #139 Del Skrevet 28. mars 2010 God morgen! Hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 28. mars 2010 God morgen Line Vi har det bra i dag enn du? Har ikke sett snurten av og har ikke testet noe mer. Har gått ut i testestreik og sa til Mannen at vi får vente i ca 9 mnd og heller se om det kommer ut noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå