Neytiri Skrevet 24. mars 2010 #101 Del Skrevet 24. mars 2010 Som jeg alltid sier, it aint over till the fat lady sings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 25. mars 2010 Spotter litt...kanskje det ikke blir mer, men ser ut til at TR kommer:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 25. mars 2010 #103 Del Skrevet 25. mars 2010 Krysser fingerene for at spottingen ikke ender i TR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #104 Del Skrevet 25. mars 2010 Takk Muligens tmi her men...det var ikke spotting i trusa slik det bruker å være. Det var kun på dopapiret. Og det var både brunt og litt friskt rødt. Vanligvis er det brunt og så mye at jeg bruker å begynne med bind allerede da. De siste gangene jeg har vært på do har det ikke vært noe med farge på papiret. Blir spennende å se i morgen om det blir noe mer! Hvis det ikke er noe mer i morgen så må jeg dra å kjøpe meg en digitaltest. Føler jeg blir helt sprø av dette her jeg. Den siste uken har jeg stått opp både en og to ganger om natten for å tisse. Det har jeg ALDRI brukt å gjøre før. Kroppen min er SLEM dersom det ikke er noe her altså. Føler meg som et eneste stort symptom. (selv om jeg ikke egentlig føler meg gravid) Og har å holde seg borte! Jeg tilbydde henne cruise i karibien og håper hun bestemte seg for å dra Etterlyser litt mer babystøv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 25. mars 2010 #105 Del Skrevet 25. mars 2010 Satser på at du må ut å kjøpe test i morgen :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. mars 2010 #106 Del Skrevet 25. mars 2010 Spennende, her må jeg følge med Har så vidt begynt å snike litt i prøvedagbøkene, er på samme alder som deg og håper å få med sambo på prøving om ikke så altfor lenge Kjempespennende å lese om dere som er i gang! Krysser fingrene for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #107 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei lilly og Blir så glad for besøk Blir spennende å bli prøver da! Jeg var her inne og leste og lærte før vi begynte å prøve. Veldig greit å få innblikk i hvordan det egentlig er å være prøver - både oppturene og nedturene. Du er velkommen til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 25. mars 2010 ...fortsatt ikke mer spotting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 25. mars 2010 #109 Del Skrevet 25. mars 2010 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. mars 2010 #110 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei lilly og Blir så glad for besøk Blir spennende å bli prøver da! Jeg var her inne og leste og lærte før vi begynte å prøve. Veldig greit å få innblikk i hvordan det egentlig er å være prøver - både oppturene og nedturene. Du er velkommen til å følge med videre Takk! Håper vi kommer oss i gang snart, jeg begynner å bli utolmodig Men, får suge til meg kunnskap og følge med på dere prøvere enn så lenge :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. mars 2010 #111 Del Skrevet 25. mars 2010 Ingen mer spotting :klø: må vel kaste litt støv å håpe at det er noe på gang :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 25. mars 2010 #112 Del Skrevet 25. mars 2010 Her er dansen!! ¨ Ser at her skjer det saker og ting! Olalalala:)!! Spennende!! Må du oppdatere da! Dobbel Spiredans i dag!! Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 26. mars 2010 #113 Del Skrevet 26. mars 2010 Owæ!! Så spennende! Venter spent på oppdatering her i Asia. Satser på at TR tar til vettet og holder seg langt unna. Jeg vet jeg lett hadde takket ja til cruise liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 26. mars 2010 #114 Del Skrevet 26. mars 2010 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 26. mars 2010 #115 Del Skrevet 26. mars 2010 Spennende det var her! Kaster over en MASSE babystøv! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #116 Del Skrevet 26. mars 2010 Takk Det har vært litt brunlig utflod i dag også. Ikke slik det bruker å være til vanlig, men litt har det vært. Tror nok TR er på vei nå. Vet ikke om jeg tørr å teste i morgen...Kanskje jeg venter til søndag I dag tidlig måtte jeg avbryte treningen fordi jeg ble innmari kvalm. Var like før jeg spydde...Sånn har jeg det aldri og blir derfor så forvirret! Hvis TR kommer så vet jeg i hvertfall at syklusen min er lenger enn hva jeg trodde i utgangspunktet og at jeg må teste for å finne ut av EL. meg i babystøvet mens jeg venter på at kroppen finner ut av hva den vil! Ønsker alle en super fredag og helg . Kommer innom med oppdateringer hvis noe skjer, men ellers må jeg beklage labert besøk i dagbøkene deres siden jeg har så sinnsykt mye å gjøre på jobb for tiden. Har frister meg her og frister meg der så da blir det ikke mye fritid. Men snart er det jo påske :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 26. mars 2010 Owæ!! Så spennende! Venter spent på oppdatering her i Asia. Satser på at TR tar til vettet og holder seg langt unna. Jeg vet jeg lett hadde takket ja til cruise liksom... Spørs om tanta er enig med deg da! Velkommen innom igjen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 27. mars 2010 #118 Del Skrevet 27. mars 2010 Takktakk! Jeg er stadig innom og ser, men ikke alltid jeg skriver. Ting går litt treigt her innimellom, vi kan skylde på det Forresten så ble jeg i dyp sorg da jeg ikke kunne få med meg paradise-sesongen i år... Men stor ble gleden da jeg oppdaget at jeg kunne se det på nettet, fantastisk! Så nå har jeg hatt paradise-maraton og er endelig ajour, hihi. Ellers så går jeg bare og sturer og er furten på at det ikke fins påskegodt eller påskeegg her i Korea... Jaja, da er det ikke noe annet å gjøre enn å lage noe selv Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 27. mars 2010 Så bra at du får sett Paradise Hotel. Greit at det er på nett!! Ser noen ganger der jeg også. I natt når jeg var oppe og tisset var det ikke noe brunt på papiret og nå var det litt. Men lysere enn det var i går og i forgårs. Og det var bare den ene gangen at det var pittelitt blod i. En flekk bare. Har lest litt rundt omkring og det er mulig dette er spiren som har festet seg?! Håpe håpe:) Ellers er det ingen tegn til tanta! Dagens symptomer: Har litt kramper i magen og litt stikking i korsryggen. I går holdt jeg på å sovne i ni-tida. Og luktesansen er fortsatt helt ekstrem. Utflod som er litt slimete med pittelitt brunt i, kun synlig på papiret. Puppene er store og vonde i forhold til vanlig. Tisse ofte!!! Oppblåst mage. Irritabel... Det må nok bli noe testing her snart tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #120 Del Skrevet 27. mars 2010 ...selvsagt mulig jeg innbiller meg alle symptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå