Gå til innhold

pinkpus vil bli mamma

pinkpus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uuu! Håper symptomene dine betyr noe veeldig spennende! Følger spent med jeg altså ;)

Litt støv kan vel ikke skade nå? :icon_lol:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støv og sang :jepp:

:ler:

De siste par dagene har jeg vært overbevist om at jeg ikke er gravid. Tok en CB test i dag tidlig og den var negativ. Nå er det jo litt tidlig å teste, men var så fristende :sjenert: Jeg har ikke hatt så mye mer symptomer på hverken det ene eller det andre annet enn at i dag har puppene begynt å bli veldig ømme. Det kan jo selvfølgelig være pga TR i anmarsj, men bruker ikke å ha ømme pupper da?! Fullt mulig jeg bare ikke legger merke til det og at det er slik hver måned. Hvem vet...?

Har ikke vært så mye på KG så senere tar jeg meg en runde innom dere alle og snoker litt :popcorn:

Jippi! Er så koselig med søndag :kaffekopp:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

:danse: Hei!

Hvor er tickeren din? Legg in ny davel, er jo superenkelt!!

Du har testet ja,men det er vel kanskje litt tidlig? Tro meg under PP så dukker alle slags symptomer opp, så an vet aldri !!

Mhmmmm :klemmer:

Jeg har bare tatt EL tester siste dagene, er på fjellet og har ikke mer GT igjen! Men ja, vi får se da Pinkpus , om TR dukker opp eller ei!

Har du bestilt tester på nettet eller? Når er det man kan teste tidligst egentlig?

Sender over spiredansen:)

:romeo::danse::danse::danse::digge:

:klem:

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt tidlig å teste ja. Men jeg er jo ikke helt sikker på når EL var!

Skal lage meg ny ticker :enig:

:klemmer: tilbake!!

Høres koselig ut å være på fjellet og å teste med EL tester skal vel funke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Hmhmhm :) Ja jeg er nå skeptisk, men som Asteria sa til meg, at hun hadde erfaring med de EL testene og jada er det litt lettere, men det har jo ikke jeg :(

Disse El jeg har nå måtte jeg kjøpe på apoteket, men skeptisk..

Har bestilt fra billig-testerm så når de kommer i posten får jeg prøve meg litt frem.

Men hmhm, den EL din ja..merkelige greier altså!!

Jeg har jo ikke brukt tester under EL, jeg tok den andre metoden, det er så mye lettere synes jeg da.

Spennende dette synes jeg,men merker jeg kanskje blir litt sånn nervøs osv..

Dritt å være så kvalmen får ikke gjort en dritt!!

Håper ikke du blir det..vel disse ømme puppene u never know!!

Har du tatt en EL test og? ELler bare CB? :klemmer::klemmer:

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi er du kvalm...her må jeg inn og oppdatere meg på siden din skjønner jeg!

Jeg er ikke kvalm. Kjente litt kvalme her en dag men det var fordi jeg ikke tålte vitaminene mine...

Jeg har ikke brukt EL tester i det hele tatt. Neste PP blir det enten sex annenhver dag hele syklusen eller EL tester. Vet ikke helt hvilken metode jeg skal prøve?

Jeg har teste med sånn CB digital. Neste test blir etter 27.mars hvis ikke TR kommer før den tid. Har vært veldig irritert og litt sint på stakkars Mannen i dag, så det er vel PMS på gang tenker jeg :kjefte:

Så dårlig humør i dag til tross for en knall kveld med gode venner (og et lite glass :vin: ) i går lover ikke bra.

Jeg kjenner meg også litt nervøs. Er nesten sånn at jeg tenker jeg ikke vil være gravid denne PPn fordi det er litt skummelt også. Kanskje jeg trenger en måned til for å venne meg til tanken? Det er ikke lett altså. :klem: :klem: til deg også. Stikker innom deg en tur nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så kvalm isted så måtte ta en test...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

negativ....

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gi deg et par tips....CBdigital er nok ikke den billigste testen, så billigtestene er alltid gode å ha i bruk først, så først når du får 2 streker, men ene er svaaaaak så hadde jeg brukt CBdigital for å bekrefte at man er gravid ;)

Jeg stemmer for sex annehver dag, man har god nytte av EL tester, MEN man blir heller gravid av sex vettu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det har du rett i.

Jeg har noen billige tester som jeg bruker nå. Blir dyrt med CB når man er testegal!!!

:sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hey hey!

Jasså ja, så du er på testingen:) Glimrende, føler jeg meg ikke så ensom: )!

Hehe

Jeg brukte siste EL testen min i morges, for ja, har jo ikke GT i hus, håper de kommer i posten dag da:)!!

Er du kvalmen ?

Offdå! Håper det er et bra tegn!

Jeg har funnet ut at det greiene jeg har , må være spotting, elle rnoe, så regner med TR er på vei i snegletempo!

Men oppdater mer her!!

Er du sikker på at du har 29-dagers syklus altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De graviditetstestene dine har komme i posten i et forrykende tempo! Du må jo ha noe å teste med :Nikke:

Jeg har begynt med testingen (greier ikke å la være når jeg går på symptomjakt :fnise:

Og jeg er ikke sikker på at jeg har 29 dagers syklus nei, men venter noen dager med å teste nå!

Håper spottingen din ikke er den dumme tanta. Hun vil du jo ikke ha besøk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen tørr forøvrig nesten ikke å snakke med meg fordi humøret er ganske så vekslende :fnise::kjefte:

PMS damer! Tror ikke det er noe på gang her. Har mistet litt håpet nå må jeg si og det gjør jo ikke humøret noe bedre akkurat....

I kveld skal jeg lage meg tomatsuppe fra bunnen av og kose meg med......Paradise Hotel. Hehe :ler:

Kanskje humøret stiger da?

Ingen av de testene jeg har tatt har vært med urinen først om morgenen. Har det noe å si dere som har peiling på det? Jeg vet at hcg hormonet er sterkere i mer konsentrert urin, men er den noen som har testet negativt en dag for så å prøve om morgenen med positivt resultat?

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei!

Så koseligt då:)

Men ja, de blir vel mer gira de mennene, akkurat som oss:)

MEn ah, ja, nei føler vel det samme som dag at det ikke er noen spire denne mnd.

Tror det er Januar baby på oss jeg:)

De testene ja, ja, håper også at der kommet i posten, men av erfaring så pleier det ta ca fem dager og nå har det jo vært helg også!!

Venter spent på selvangivelsen jeg;) De sendes jo ut fra i dag av;) !!! Tvi tvi!!

Men oppdaterer på siden min, så fort en test er tatt:)

Jeg er så lite engasjert på jobb idag altså, drittdag, vil bare hjem å sove egenltig..those days;)

Men PARDISE er i kveld, gleder meg! Hørtes digg ut med suppe fra bunn av;) Hvordan lager du det da?

Hvordan er matlysten din da??

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlysten er mindre og er mer våken enn til vanlig så det lover jo ikke bra det heller!!!

Har mer troen på januar ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgenurin er jo definitivt å foretrekke. Spesielt om man tester tidlig. Hcg-nivået er jo veldig lavt i starten og jo mer konsentrert urinen er (som den er på morningen) jo større er sjansen for at testen klarer å påvise det ;)

Jeg nærmer meg EL, vi får se om det blir noe på meg :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig testing er vanskelig å få positiv til og med med morgenurin....så ja jeg sier at du absolut skal teste på dagens første urin!

Hcg nivået er høyest da....i motsetning til EL hormonene Lg(tror det heter), så vil den vises best på ettermiddagene....

Så regelen er som vanlig GT=morning urin ELtest=ettermiddag/kvelds urin(ikke for utvannet av drikke da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg ikm her...

Har ingen symptomer på TR bortsett fra at jeg er ekstremt hormonell.

Jeg bruker å spotte en to-tre dager før TR, men så langt ingen tegn til det.

Holdt også på å spy da jeg var og handlet inn litt kontorutstyr i går. Mannen så bare rart på meg mens jeg prøvesatt nærmeste kontorstol og holdt meg i nærheten av en utstilling av søppelbøtter...sånn i tilfelle. :spy:

jeg føler meg ikke gravid, Jeg har ingen symptomer på TR. Kanskje kroppen har sluttet å funke helt, sånn bare for å forvirre meg? Tester Lørdags morgen hvis TR ikke kommer før den tid...

Dette er nervepirrende altså.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...