Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Så deilig med så mye igjen! :)

Jeg kjenner jeg går og teller dager til slutten av mai, for jeg savner dere så voldsomt og gleder meg utrolig til å møte lille vesla! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikke jeg ville savne det jeg heller, og det er vel ikke selve det å være gravid jeg savner, men heller forventningene, gleden og kjærligheten som følger med det å være gravid jeg savner. Nå har jeg jo fortsatt mange av de samme gledene, forventningene og kjærligheten til vesla, for vi vet jo aldri hva som kan forventes i hverdagen. Og kjærligheten til denne lille jenta vokser jo bare for hver dag - helt utrolig akkurat det der.

Ja, jeg skjønner hva du mener.

Det er det jeg og tenker.

Grattis med penger igjen.

Får igjen 700kr jeg.

Bare det går i pluss er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med så mye igjen! :)

Jeg kjenner jeg går og teller dager til slutten av mai, for jeg savner dere så voldsomt og gleder meg utrolig til å møte lille vesla! :strix:

Gleder meg masse til å se dere igjen også. :klemmer:

Ja, jeg skjønner hva du mener.

Det er det jeg og tenker.

Grattis med penger igjen.

Får igjen 700kr jeg.

Bare det går i pluss er jeg fornøyd!

Er fornøyd bare jeg går i pluss eller null jeg også, derfor var det ekstra godt å få såpass mye igjen i år for det trenger vi faktisk.

I går var jeg til 6-ukers kontrollen min og det gikk fint. Før det traff vi Kara W og det var så koselig å se henne igjen. :)

I dag har Mannen bursdag og i går fikk han bursdagsgave av vesla - en film han har ønsket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til mannen :gratulerer: Håper dere koser dere masse sammen!

Tusen takk for igår. Det var veldig koselig å se dere. Vesla var så søt atte! Var uvant å ha en så liten en i fanget igjen, men kjenner at jeg gleder meg :Nikke: Takk for det søte bildet, også. Hun vokser nok inn i brillene etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til mannen :gratulerer: Håper dere koser dere masse sammen!

Tusen takk for igår. Det var veldig koselig å se dere. Vesla var så søt atte! Var uvant å ha en så liten en i fanget igjen, men kjenner at jeg gleder meg :Nikke: Takk for det søte bildet, også. Hun vokser nok inn i brillene etterhvert :fnise:

Det var veldig koselig å se deg også. Og jeg regner med at hun vokser inn i brillene ja, akkurat nå er de litt store, men utrolig tøffe. :)

___________________________________________________________________________________________

Vesla har lagt seg og jeg har plutselig funnet ut at vi faktisk har fått inn en ca rutine her. Dagen begynner mellom 6 og 7 om morgenen med bleieskift og mat, så sover vi litt til før vi står opp. Neste måltid er mellom 9 og 10, noen ganger så sover hun etter det måltidet andre ganger ikke, men da sitter vi og prater og koser oss. Neste måltid er mellom 12 og 13, så igjen mellom 15 og 16, og mellom 18 og 19. Kveldsstellet tar vi mellom 20 og 21, og siste måltid er mellom 21 og 22. Som regel sovner hun under det siste måltidet og da sover hun frem til ca 0300, da er det tid for ny bleie og mer mat. Sånn har vi faktisk hatt det i over en uke nå, kanskje nærmere to uker. Noen dager kan selvfølgelig vike fra rutinen, men stort sett så følger dagene disse tidene. Litt rart å se at vi faktisk har fått inn en rutine uten at jeg var klar over det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått rutine. Antar tb fungerer greit. Tenker du å ha mine lenge eller falt ikke akkurat de typene i smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått rutine. Antar tb fungerer greit. Tenker du å ha mine lenge eller falt ikke akkurat de typene i smak?

Jeg har tenkt å sende de tilbake til deg, har tenkt det en stund, men ammetåka har tydeligvis satt inn for å si det sånn. Hadde tenkt å pakke sammen de klærne som vi har åftt låne som nå er for små og sende de til deg på mandag sammen med buksene jeg fikk låne da jeg var gravid. Beklager at jeg er så treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner tåka, så det går bra. :fnise: Jeg var LEEEENGE i tåkeheimen, og er der delvis enda, selv om det ikke ammes. Er vel den kroniske søvnmangelen som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ikke bare er meg som er i tåka. Håper bare at den går over etterhvert. Sender som sagt tingene rett over helgen. Og når det gjelder bleiene jeg har fått låne så er det FuzziBunzen jeg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du vil ha fuzzien, så si i fra. Jeg kommer til å selge unna uansett.

Tåka går nok gradvis over de neste månedene. Husk at jeg rakk nå å smelte en smokk i gryta og det hele i min verste periode, og du aner ikke hvor mange ganger røykvarsleren gikk pga. vanndamp når jeg skulle koke opp vann eller koke flasker. Jeg kunne høre at det putret på kjøkkenet, men jeg klarte ikke for mitt bare liv å koble hva lyden var for noe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klarte jeg å nesten tenne på huset da jeg var gravid, pga en korkplate som lå på den kokeplaten jeg slo på (var feil plate selvfølgelig). Håper virkelig at det ikke blir verre enn det for å si det sånn.

Nå har jeg bestilt bleieposer til oss - ha vært litt treg der kan man si, har jo måttet få penger før jeg kunne bestille og de kom i dag (pengene altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...