Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Diddles skrev:

Trener du enda?! :pls: Du er jo helt rå!! 

Høres ut som du har en fin dag i vente - trøtthet til tross..prioriter avslapping innmellom på sånne dager :klemmer: 

Trener ennå ja,men bare rygg, skuldre og armer. Gir en viss tilfredsstillelse når man ikke bare trener fortsatt, men også øker vekten på øvelsene og antall repetisjoner. Og samtidig faktisk har en del energi til overs etter trening. Mannen synes ikke det er noe moro å trene med meg for formen min er bedre enn hans, så selvom han er sterkere enn meg er han mer sliten etter felles trening enn det jeg er......

Da er trening, ompotting av tomatplanter, noe handling og dusjen unnagjort, og jeg har inntatt senga for å hvile litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag og kiropraktor-tid, det skal bli godt merker at tyngdepunktet har forskjøvet seg. Har litt vondt i ryggen i dag og symfysen har tullet en del den siste tiden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre idag, har ingen planer så får se hva jeg finner ut av underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg på følelsen av st jeg har gjort noe hele tiden, hver eneste dag og det er nok ikke langt fra sannheten. Mannen dro til Gøteborg i går for å gå på konsert i går kveld, han er på vei hjem igjen nå. Vesla og jeg derimot er skikkelig sløve, har sett mye på barne-TV, spilt to forskjellige brettspill og nå ser hun på film mens jeg sløver.  Jeg er ikke helt i form, merker at det nok har vært litt mye de sist dagene, så nå skal jeg bare ta det med ro før vi skal spise bursdagsmiddag med svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kynnere som jobber, om det er noe mer er jeg usikker på, men får kynnere bare av å sitte stille...... Høyre hofte/rumpeball er ganske vond, jeg vet det er låsningen i bekkenet som gjør muskelen der øm. Eneste kjipe er at nå i helgen har den vært skikkelig vond, har derfor tatt set veldig med ro og prøvd å avlaste mest mulig. Kjenner at det er godt det skal regne i morgen så trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for ikke å gå ut....

Lurer egentlig på om det er noe mer enn kynnere på gang. Mens jeg skrev det over fikk jeg noe jeg trodde var en kynner, men så kjenner jeg at det gjør vondt ut på hver side - ikke helt bak i ryggen. Men det er nok bare maserier eller modningsrier, og det kan jo holde på i en evighet før det skjer noe.

Ellers er jeg i uke 37, dvs jeg er 36 uker og 5 dager inn i svangerskapet. Og i morgen er det nøyaktig 5 uker til siste dag jeg får lov til å være gravid, håp så klart lillegutt vil ut før den dagen.

Er ikke så mye som gjenstår her hjemme nå, litt mer rydding her og der. Men ikke noe som haster, bare ting jeg vil ha gjort for å få litt oversikt og kontroll. 

Må pakke sykehusbagen, har laget en pakkeliste til det og må få meg noen innesko som kan brukes på sykehuset.

Skal sette opp sengen til knerten, men det kan gjøres samme dag som vi kommer hjem fra sykehuset så haster ikke.

Føler meg ganske avslappet til hele greia faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Auri skrev:

Deilig følelse å være godt forberedt da! :)

Vet egentlig ikke om vi er så godt forberedt, men butikker og sånt er jo åpne ett fødsel også og vi har jo mye etter Vesla så satser på at vi klarer oss. Vi har jo faktisk gjort dette en gang før......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, LilleMy1989 skrev:

:popcorn: 

LOL!

Her skjer det svært lite. Har sovet veldig godt i natt og ikke merket noe til høyre hofte/rumpeball, og det på tross av den obligatoriske do-turen. Nå skal jeg straks stå opp og spise litt, kroppen krever mat ganske kjapt etter at jeg våkner ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på loftet og lett etter en ting, som ikke var der oppe. Fikk organisert litt mer, tatt ned noe mer som skal ut av huset og funnet frem vognbag og babybilsete slik at Mannen kan bære det ned slik at det kan vaskes før den lille kommer.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg rydder i skapet mitt, det trengs nemlig nå. Er bare rot og ikke noe system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er skapet ryddet, og litt mr klær funnet som skal ut av huset. :yeay:

Skapet er nå organisert i klær dom passer og ikke passer med tanke på kulemagen, så det er litt lettere å finne noe å ha på seg.  Har inntatt horisontalen i senga og her blir jeg en stund, det merkes at jeg er høygravid og at vi nærmer oss termin - det begynner å bli TUNGT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en god del murringer i dag, ganske ubehagelig faktisk, men ikke noe system over det. Så er nok bare masing av kroppen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i hvert fall uansett om det blir nå eller seinere. Lenge igjen er det uansett ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 21. juni 2016 at 11.22, Synne-Marie skrev:

Masse lykke til i hvert fall uansett om det blir nå eller seinere. Lenge igjen er det uansett ikke :)

Det er uansett ikke lenge igjen nei, skal bli godt å bli ferdig nå kjenner jeg.

6 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Hallo? Hvordan går det her da? :lur::popcorn: 

Her er knøttet fortsatt på innsiden, noe murringer har jeg hatt både i går og i dag, men ikke noe mønster ennå. 

Var å trente i går, og for moro skyld tok vi noen mål. Midjemålet mitt er nå 100 cm akkurat, så der har jeg gått opp ca 27 cm. Hoftemålet mitt var akkurat det samme som i november 104 cm, så har ikke lagt meg ut der. Og flekset overarm var nå 31 cm mot 32 cm i november. Har også totalt lagt på meg rett i underkant av 6 kg siden jeg ble gravid, altså ganske lite. Men den lille vokser og koser seg og jeg spiser ganske mye og sunt, så alt er bra sånn sett.

I dag har jeg vært hos legen. Vikarlege så følte ikke at jeg ble sett mellom de andre pasientene og nedpakkingen av kontoret for flytting, gjorde vel egentlig alt hun skulle bortsett fra å ta symfysemålet..... Ellers har jeg vært i byen og lett etter innesko - fant ingen der da. Kjøpte meg reiseflasker til shampoo, balsam og dusjsåpe til sykehuset, en flott krakk på salg. Gleder meg til å skru den sammen, men det skjer i morgen. Traff en god venninne og fikk igjen bæretøy hun har lånt, og skravlet litt før vi dro hver til vårt. Jeg for å møte Mannen i barnehagen og hente Vesla. Derfra dro vi til Mannens tante for å levere noe, fikk med oss babygym og vippestol hjem igjen. Så stakk vi innom senteret på Rykkinn, og der fant vi innesko til meg. Jeg endte opp med disse, det var som å gå på skyer.  Også dro vi og fylte på gasstanken til grillen. Nå er middagen inntatt og Vesla skal bade før hun legger seg. Jeg sitter med beina høyt og kjenner at det har vært litt mye trasking i dag..... Men alt i alt en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lenge siden jeg har vært ja!
Godt å lese at alt er bra med deg, nå nærmer det seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har det vært helt forferdelig, våknet og var superkvalm og ekstremt varm. Turde ikke røre på meg i frykt for å kaste opp, i tillegg til at mini var veldig aktiv. Mannen stakkars gjordeså godt han kunne for å hjelpe, så søvn er i minus hos oss begge i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg opp, fulgte Vesla til barnehagen og gikk til kiropraktoren. Har også fått i meg mat, men merker at ting er litt tyngre i dag. Skal snart finne horisontalen i senga og slappe av litt. Vent bare på at en vaskemaskin skal bli ferdig så den kan henges opp før jeg hviler. Prøvegår i de nye slippersene mine, og de er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i dag er bra, har sovet utrolig godt i natt og det hjelper veldig på. I tillegg fikk jeg en rolig morgen, for Mannen fulgte Vesla i barnehagen.  Været er ikke det beste her i dag, men foreløpig så regner det ikke og jeg håper det venter med å regne til etter at jeg har hentet Vesla.

Ingen store planer annet enn klesvask i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lummert og klamt at, dagen ble litt tung for det. Men har nå fått vasket 4 maskiner med tøy, hentet Vesla, kjøpt inn gaveposer og kort til de ansatte i barnehagen, gått hjem, badet Vesla, ryddet bort klær, laget middag og ordnet dessert til Vesla og satt på oppvaskmaskinen...... Fått gjort litt om ikke annet, selvom det er tungt. Når barnetv nå er over skal Vesla legge seg, i vår seng visstnok for Mannen er ute med kolleger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...