Nótt Skrevet 26. mai 2016 Forfatter #5781 Del Skrevet 26. mai 2016 Det er kjipt, men kanskje ikke så rart når den støter borti alt. Har plastret og smurt den siden tirsdag og det ser ut til å hjelpe. Og jeg har fått et strekkmerke, det går fra navlen og litt nedover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. mai 2016 Forfatter #5782 Del Skrevet 26. mai 2016 den følelsen når jeg har hatt siste BodyBalance timen min før knøttet kommer og jeg får applaus, det enda jeg kun hadde tre av ti sanger. Ganske vemodig og ikke skulle ha noen timer igjen før etter jul. Skal gjøre så godt jeg kan med å trene meg opp igjen når den lille er ute, merker godt at formen ikke er helt på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #5783 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg savner treningen,dvs den harde treningen. Jeg trener jo fortsatt ca en gang i uken med pt, men kun armer og rygg for jeg har treningsforbud av alt som er nedenfor midjen pga svangerskapet og bekkenløsningen.... Helt sykt å si dette, men jeg savner bulgarsk utfall, knebøy, markløft, slyngetrening og alt sånt. Sier sikkert ikke det samme når jeg skal til å trene igjen etter fødsel, men føler meg skikkelig utrent og tungpustet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #5784 Del Skrevet 30. mai 2016 Forrige uke endte med tre treningsøkter, må vel si meg relativt fornøyd med det. Ellers hadde Vesla ballettforestilling i går og det var jo bra, gøy å se hvor flinke disse små er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. mai 2016 #5785 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Koselig med forestilling! I dag er det seks år siden navnefesten til Vesla Endret 30. mai 2016 av Auri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #5786 Del Skrevet 30. mai 2016 7 timer siden, Auri skrev: Koselig med forestilling! I dag er det seks år siden navnefesten til Vesla Det var veldig koselig, men det blir ganske hektisk også. Det er det faktisk. Litt rart å tenke på hvor stor hun har blitt. I dag har vi vært i byen en tur og ordnet nye ballettsko til henne, de gamle var blitt forsmå og utslitt rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2016 Forfatter #5787 Del Skrevet 1. juni 2016 Prosjekt rydde loftet og få ting ut fortsetter, har i dag samlet sammen tre esker med bøker som skal ut. Også er det to - tre esker med servise som skal ut på en eller annen måte...... Litt varmt å holde på på loftet i varmen som nesten høygravid, men jeg gjorde det nå godt hjulpet av kaldt vann, åpent vindu og musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2016 Forfatter #5788 Del Skrevet 4. juni 2016 Da er jeg høygravid!! Rart å tenke på at vi snart er en familie på 4. I dag har vi vært i byen på ambulanse og brannbilenes dag, bondens marked og gjort unna litt shopping. Vesla fikk nye sandaler, 4 sommerkjoler og noen filmer. Det var veldig godt å komme hjem og legge beina opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. juni 2016 #5789 Del Skrevet 4. juni 2016 Høres ut som en veldig fin dag, slitne føtter på tross! Og snart kommer lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #5790 Del Skrevet 8. juni 2016 Var hos kiropraktoren i dag, og etter et par hektiske dager, var hun like overrasket som meg over hvor fint både bekkenet og ryggen er. Var ikke mye justering som skulle til i dag faktisk. Deilig å kjenne at bekkenet nå er mye bedre enn det har vært, og hva det kunne ha vært. Vesla har forresten fått seg skolesekk og er så stolt og føler seg nå så stor. Hvor ble veslejenta mi av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2016 #5791 Del Skrevet 9. juni 2016 Hjelpe meg, hun begynner på skolen til høsten? Husker jo at hun ble født og det er umulig 6 år siden! Som tiden går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. juni 2016 Forfatter #5792 Del Skrevet 9. juni 2016 15 timer siden, MarianneE skrev: Hjelpe meg, hun begynner på skolen til høsten? Husker jo at hun ble født og det er umulig 6 år siden! Som tiden går.... Det er nok 6 år siden den lille frøkna kom til verden, og hun er ikke så litt lenger. Hun brukere størrelse 122/128 i klær, har mistet 6 tenner (har 2 løse til), øver seg på bokstaver og tall/hoderegning, bestemmer selv hvordan håret skal være (både frisyre og farge - fikk lov å få en blå stripe). Så vi har en lang jente som helt klart er skoleklar, og gleder seg masse til neste skritt videre i verden. I dag har vi vært på Veslas siste sommeravslutning i barnehagen. Og det er nok ikke bare Vesla som er skoleklar, både Mannen og jeg kjent på at det skal bli bra å bli ferdige med denne barnehagen. Er heldigvis over et år til neste barnehage, og det blir ikke den samme som Vesla har vært i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. juni 2016 Forfatter #5793 Del Skrevet 10. juni 2016 Dagen i dag begynte så fint med koselig frokost med Vesla og fin tur til barnehagen. Dro innom treningssenteret og snakket med kolleger der, spiste lunsj med en god kollega og venninne. MEN på veien hjem hadde jeg så vondt i symfysen at jeg bokstavelig talt trodde jeg skulle revne. Brukte over 20 minutter på en vei jeg bruker under 10 på, og eneste som fikk meg hjem var pusteteknikker og bevisst tenke på å slappe av i hoften og ha en rullende gange. Men hver gang det gjorde vondt stivnet jeg og det gjorde det bare verre. Skal innrømme at det var utrolig godt å komme hjem til sofaen og legge seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #5794 Del Skrevet 12. juni 2016 I dag har jeg ryddet i kommoden mln og gjort plass til klærne til lillemann. Mannen har hentet ned kasser med babyklær fra loftet og jeg har funnet frem de to minste størrelsene. Det viser seg at vi ikke har så enormt mye i str 50, men jeg stresser ikke med det. Har fortsatt noen uker til termin og butikkene er åpne etter fødsel også. Vi vet jo faktisk ikke hvor stor han blir. Etter alt det var Mannen snill og bar opp igjen det jeg ikke tok frem, og bar ned alt av sengetøy og gulpekluter. Så nå må det vaskes og legges inn i skapet. I går fikk vi kjøpt et par ting til den lille, så det eneste jeg føler vi mangler nå er faktisk stellebag. Er litt bæretøy som er på utlån, men det tror jeg vi får hjem i dag faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. juni 2016 #5795 Del Skrevet 12. juni 2016 Så deilig å ha ting på stell nå - det er jammen ikke lenge igjen Synes nettopp vi ble gravid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. juni 2016 Forfatter #5796 Del Skrevet 12. juni 2016 11 minutter siden, Diddles skrev: Så deilig å ha ting på stell nå - det er jammen ikke lenge igjen Synes nettopp vi ble gravid jeg Nei det er ikke lenge til nå, er rart å tenke på at om knappe 2 uker er jeg innenfor termin, og at han komme om alt fra 2 til 7 uker...... Og nei det er da ikke så lenge siden vi ble gravide begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. juni 2016 #5797 Del Skrevet 12. juni 2016 Denne har jeg ikke sett før! Sitter ofte på mobil så der får man jo ikke opp linker heller... Høres virkelig ut som hun er klar for skole! Så kjekt når man merker at de er klar for neste skritt. Helt imponert over at du har fått trent helt fram til nå. Og litt misunnelig. Skjønner godt at du savner tung styrketrening, jeg gleder meg til å få begynne med det igjen når bekkenet er klart etter fødsel! Tror også jeg kommer til å prøve meg på mer funkskjonell styrke også, det har jeg aldri gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2016 Forfatter #5798 Del Skrevet 13. juni 2016 9 timer siden, LilleMy1989 skrev: Denne har jeg ikke sett før! Sitter ofte på mobil så der får man jo ikke opp linker heller... Høres virkelig ut som hun er klar for skole! Så kjekt når man merker at de er klar for neste skritt. Helt imponert over at du har fått trent helt fram til nå. Og litt misunnelig. Skjønner godt at du savner tung styrketrening, jeg gleder meg til å få begynne med det igjen når bekkenet er klart etter fødsel! Tror også jeg kommer til å prøve meg på mer funkskjonell styrke også, det har jeg aldri gjort Velkommen LilleMy! Koselig å se deg her. Nei det er ikke alle ting man får med seg når man surfer fra mobil. Vesla er helt klart klar for skolen, og gleder seg masse til å begynne blandet med litt gruing så klart. Kjenner at vi også begynner å bli klar for neste skritt videre for henne, for hun trenger helt klart større utfordringer. Er faktisk veldig glad for at jeg kan være hjemme det første skoleåret hennes, for da kan jeg kanskje være mer tilstede når hun trenger det. Fikk gjort masse her hjemme i går, med tanke på å gjøre i stand til den lille kommer. Man kan ikke se at vi venter en liten en ennå, men senga settes opp om et par - tre uker tenker jeg. Er liksom bare senga og stellematten som mangler å få på plass, og det haster jo foreløpig ikke. Må pakke sykehusbagen også, men har begynt på pakkelisten om ikke annet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. juni 2016 Forfatter #5799 Del Skrevet 14. juni 2016 Trøtt, trøttere, trøttest...... I dag var det vanskelig å våkne, og å stå opp. Men nå er jeg oppe og skal snart dra og trene, trenger det kjenner jeg. Det kjedelige er at siden det er så varmt har jeg lite treningstøy som faktisk passer Magekulen begynner å bli stor og ting strammer ubehagelig nesten uansett når det ikke er laget for en kul. Planene for i dag er; trening, plante om tomatene til større potter, dusje, slappe av og grille med tidligere kolleger. Så får vi se om det dukker opp noe mer underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. juni 2016 #5800 Del Skrevet 14. juni 2016 Trener du enda?! Du er jo helt rå!! Høres ut som du har en fin dag i vente - trøtthet til tross..prioriter avslapping innmellom på sånne dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå