Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes episoden var elendig :P Først det med Natsu og så det at de absolutt skulle finne den der globusen selv om de allerede sa en del ganger at Virgo kom til å ta den. Hvorfor ikke få inn back up i stedet og finne den senere? Det var jo obvious for oss alle inkludert de at med en gang de hadde den kom hun til å ta den :P

Hehe, du har helt rett egentlig :P det irriterte meg også i grunn. Men er så vant til at FT er veldig forutsigbart til tider at jeg irriterte meg ikke så altfor mye over det. Og syns at episodene er ihvertfall bedre enn begynnelsen på den forrige filleren. Den med de klokkedelene de måtte finne og sånn :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har helt rett egentlig :P det irriterte meg også i grunn. Men er så vant til at FT er veldig forutsigbart til tider at jeg irriterte meg ikke så altfor mye over det. Og syns at episodene er ihvertfall bedre enn begynnelsen på den forrige filleren. Den med de klokkedelene de måtte finne og sånn :P

Ja, det er jeg på en måte enig i. Ble bare skuffet fordi forrige episode var så spennende. Ville på en måte se mer av samme spenning i denne! Spesielt med tanke på det fine slutten som var med Lucy og Aquarius i episoden før der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer til å bli en del fokus på Lucy og Aquarius etterhvert. Det er jeg 99% veldig sikker på. Har ikke kjempehøye forhåpninger til neste episode utifra forhåndsvisningen, men får se :)

Gleder meg veldig til animéen kommer til den sagaen som er i mangaen nå for den er veldig spennende :) men er ting som irriterer meg der og.

Det er en grunn til at jeg gjerne vil bli hekta på One Piece, er at jeg har hørt at de tingene som irriterer meg i FT, er gjort på en mye bedre måte i OP.

Jeg er kjempefan av FT, men er egentlig ganske enig i mye av kritikken den får...

/rant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer til å bli en del fokus på Lucy og Aquarius etterhvert. Det er jeg 99% veldig sikker på. Har ikke kjempehøye forhåpninger til neste episode utifra forhåndsvisningen, men får se :)

Gleder meg veldig til animéen kommer til den sagaen som er i mangaen nå for den er veldig spennende :) men er ting som irriterer meg der og.

Det er en grunn til at jeg gjerne vil bli hekta på One Piece, er at jeg har hørt at de tingene som irriterer meg i FT, er gjort på en mye bedre måte i OP.

Jeg er kjempefan av FT, men er egentlig ganske enig i mye av kritikken den får...

/rant :P

Åh, hva er det som irriterer deg der?

One Piece er en av mine absolutte favoritter, så jeg er enig der;) Dessuten synes jeg det er bra bruk av menneskelig historie. Slaver, diskriminering osv. Men det er jo veldig forskjellig hvilken animer man liker, men håper jo du blir like hektet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hva er det som irriterer deg der?

One Piece er en av mine absolutte favoritter, så jeg er enig der;) Dessuten synes jeg det er bra bruk av menneskelig historie. Slaver, diskriminering osv. Men det er jo veldig forskjellig hvilken animer man liker, men håper jo du blir like hektet;)

Mye av problemet er at FT ofte kan være forutsigbart og enkelte av kampene er repeterende.Ofte får en karakter skikkelig bank av den slemme, så mye at h*n kan umulig vinne, men så plutselig reiser h*n seg likevel, holder en tale om vennene sine og vinner , ofte med en random power up. Erza har kanskje blitt det verste offeret her..

Også føles det iblandt at mangakaen har trengt seg opp i et hjørne med historien og tar lettvinte løsninger for å komme seg ut igjen og historien føles forhastet. Jeg følte det sånn hvordan hele den drageinvasjonen sluttet egentlig.

Ellers så klager jeg ikke så mye på de tingene som mange andre gjør.

Jeg så episode 48 og 49 av OP igår. Fortsatt ganske tidlig i serien, men jeg kjeda meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av problemet er at FT ofte kan være forutsigbart og enkelte av kampene er repeterende.Ofte får en karakter skikkelig bank av den slemme, så mye at h*n kan umulig vinne, men så plutselig reiser h*n seg likevel, holder en tale om vennene sine og vinner , ofte med en random power up. Erza har kanskje blitt det verste offeret her..

Også føles det iblandt at mangakaen har trengt seg opp i et hjørne med historien og tar lettvinte løsninger for å komme seg ut igjen og historien føles forhastet. Jeg følte det sånn hvordan hele den drageinvasjonen sluttet egentlig.

Ellers så klager jeg ikke så mye på de tingene som mange andre gjør.

Jeg så episode 48 og 49 av OP igår. Fortsatt ganske tidlig i serien, men jeg kjeda meg ikke :)

Ahhh skjønner. Den greien der er i One Piece og Naruto og, men synes One Piece er flinkere fordi de har mer kompliserte historier. Det samme med gamle Naruto. Synes ikke Naruto Shippuden har vært like bra - altfor mange fillers!

Er det bare jeg som synes at fillers ødelegger? One Piece har så og si ingen mens Naruto har 70% av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har hørt, så takler One Piece det der bedre ja. Men er nok en typisk shonen ting :P

Jeg sjekka en filler liste på One Piece og det er faktisk en del fillere. Forskjellen er at det er en eller to episoder en sjelden gang imellom og lange fillersagaer.

Fillere kan være irriterende om de er dårlige, noe de som oftest er. Hvis de fårtil filleren bra og at den passer med hovedhistorien, så har jeg ikke så lye imot fillers. De er desverre nødvendige ellers må animéen ta en pause for å ikke ta igjen mangaen. Er det som skjedde med Fairy Tail.

Bleach er virkelig ille på fillers :/ De er mange, ofte kjempelange og gørrkjedelige :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har hørt, så takler One Piece det der bedre ja. Men er nok en typisk shonen ting :P

Jeg sjekka en filler liste på One Piece og det er faktisk en del fillere. Forskjellen er at det er en eller to episoder en sjelden gang imellom og lange fillersagaer.

Fillere kan være irriterende om de er dårlige, noe de som oftest er. Hvis de fårtil filleren bra og at den passer med hovedhistorien, så har jeg ikke så lye imot fillers. De er desverre nødvendige ellers må animéen ta en pause for å ikke ta igjen mangaen. Er det som skjedde med Fairy Tail.

Bleach er virkelig ille på fillers :/ De er mange, ofte kjempelange og gørrkjedelige :/

Men de merkes ikke på samme måte som f.eks Nauruto. Jeg har vel sett feks historien om Obito 40 000 ganger nå. Er lei.

Skjønner at fillers må til, men når andre serier klarer å lage de delikate synes jeg de også burde klare det ;) Synes det blir veldig ødeleggende for serien når de viser fillers i månedsvis som fokuserer på ting vi allerede har sett eller triville ting. I Naruto synes jeg fillersene kun er tilbakeblikk nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naruto har mye tibakeblikk i et tilbakeblikk i et tilbakeblikk osv.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naruto har mye tibakeblikk i et tilbakeblikk i et tilbakeblikk osv.

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Det er akkurat det de har haha. Håper dagens episode er bra! Gud, jeg skulle ønske hver anime episode varte 1 time :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Det er akkurat det de har haha. Håper dagens episode er bra! Gud, jeg skulle ønske hver anime episode varte 1 time :bolledeig:

Ja :P 24 minutter er altfir kort! Spesielt når man venter å gleder seg en hel uke til episoden, så er den over med en gang, og da er det så lenge til neste episode igjen :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja :P 24 minutter er altfir kort! Spesielt når man venter å gleder seg en hel uke til episoden, så er den over med en gang, og da er det så lenge til neste episode igjen :P

2lazxhx.png

Hahaha Happy er så frekk. Elsker de små "stikkene" han kommer med her og der :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2lazxhx.png

Hahaha Happy er så frekk. Elsker de små "stikkene" han kommer med her og der :skratte: :skratte:

Happy er bare best :) Alltid morsomt med den ertinga hans :)

Når det gjelder de episodene som er nå, så hadde de et veldig bra utganspunkt og potensiale som de desverre ikke utnytter så bra :/ Men episodene er ikke kjedelige, så jeg skal ikke klage så mye.

Jeg greide ikke å holde meg unna spoilere for slutten på Naruto forresten ;_;

Så først norn bilder, så ble så nysgjerrig at jeg leste slutten.

Skal ikke poste spoilere her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy er bare best :) Alltid morsomt med den ertinga hans :)

Når det gjelder de episodene som er nå, så hadde de et veldig bra utganspunkt og potensiale som de desverre ikke utnytter så bra :/ Men episodene er ikke kjedelige, så jeg skal ikke klage så mye.

Jeg greide ikke å holde meg unna spoilere for slutten på Naruto forresten ;_;

Så først norn bilder, så ble så nysgjerrig at jeg leste slutten.

Skal ikke poste spoilere her da :)

Enig. Neste episode blir drit kjedelig.....................

Hehe jeg og, men det er pågrunn av filmen som kommer ut 4 desember. Ble skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de episodene skal vare kjempelenge da. Trodde først det skulle bli 20+ episoder, men virker som at det blir ikke så mange. Så er det tilbake ti mangaen igjen. Da er det først en saga som ikke er så veldig interessant, men heller ikke så lang, og etter det, så tar det seg opp igjen :)

Blir bare litt lenge til...

Min reaksjon til Naruto var mer sånn: ...... ok ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bare hater når de vier en hel episode til én kamp... Det skal mye til for at det er verdt hele sendetiden. Vi må jo vente en hel uke på en ny! Dessuten er Wendy svak, så egentlig burde jo Aquarius vinne den kampen lett.

Ja, mangaen til Naruto er jo ferdig nå snart, så da er det vel ikke sååå lenge igjen av animen heller. DET kommer til å bli trist. Selvom jeg irriterer meg ofte over serien, så blir det rart og litt tomt uten den... :trist:

Synes det er kjipt at de har valgt den slutten etter så mange år. Veldig amerikansk.. Og kjedelig.


Jævlig greit når folk skriver hva som skjer i søkeordet... Nå skjønner jeg plutselig hva som kommer til å skje med Aquarius senere :kjefte:

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare hater når de vier en hel episode til én kamp... Det skal mye til for at det er verdt hele sendetiden. Vi må jo vente en hel uke på en ny! Dessuten er Wendy svak, så egentlig burde jo Aquarius vinne den kampen lett.

Ja, mangaen til Naruto er jo ferdig nå snart, så da er det vel ikke sååå lenge igjen av animen heller. DET kommer til å bli trist. Selvom jeg irriterer meg ofte over serien, så blir det rart og litt tomt uten den... :trist:

Synes det er kjipt at de har valgt den slutten etter så mange år. Veldig amerikansk.. Og kjedelig.

Jævlig greit når folk skriver hva som skjer i søkeordet... Nå skjønner jeg plutselig hva som kommer til å skje med Aquarius senere :kjefte:

Man skal ikke undervurdere Wendy. Men ja. Sånn som Wendy er nå og hvis Aquarius er minst like sterk som før, så blir det vanskelig for Wendy. Men hun vinner garantert uansett. Får håpe vi ser en del av hva de andre gjør også i episoden. Lurer på om Gray virkelig skal danse...

Er ikke Naruto mangaen over allerede? Ganske sikker på at det var siste kapittel jeg leste... Filmen er enten basert på det kapittelet eller foregår etter det tror jeg. Men blir litt rart at en sålass kjent ig stor serie forsvinner ja.

Jeg syns at slutten var bare ok. Helt grei, gav ikke noe spes inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke undervurdere Wendy. Men ja. Sånn som Wendy er nå og hvis Aquarius er minst like sterk som før, så blir det vanskelig for Wendy. Men hun vinner garantert uansett. Får håpe vi ser en del av hva de andre gjør også i episoden. Lurer på om Gray virkelig skal danse...

Er ikke Naruto mangaen over allerede? Ganske sikker på at det var siste kapittel jeg leste... Filmen er enten basert på det kapittelet eller foregår etter det tror jeg. Men blir litt rart at en sålass kjent ig stor serie forsvinner ja.

Jeg syns at slutten var bare ok. Helt grei, gav ikke noe spes inntrykk.

Jo, du har helt rett. Det var jeg som trodde jeg hadde lest at den var i ferd med å ta slutt!

Nå laster jeg ned FT. Kjipt det er Wendy episoden :P håper de overrasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har helt rett. Det var jeg som trodde jeg hadde lest at den var i ferd med å ta slutt!

Nå laster jeg ned FT. Kjipt det er Wendy episoden :P håper de overrasker.

Dårlig episode :P Nå har jeg helt sluttet å håpe at det blir bedre :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...