Gjest Mann_28 Skrevet 1. mars 2010 #361 Del Skrevet 1. mars 2010 F.ø: http://anime-manga.jp/ Grei japanskøvning på mange nivåer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #362 Del Skrevet 1. mars 2010 ~masu er en høflig verbendels,、desu er en kopula; http://nn.wikipedia.org/wiki/Kopula Om u-en uttales konsekvent i noen dialekter er jeg usikker på, men generelt så høres det mer høflig og "fint" ut hvis du tar den med. Blant venner så bruker man stort sett de kortere ordboksendelsene av verbene, men hvis man er nybegynner i japansk er det liten vits i å forvirre seg selv med dem. Nåh! Det var jeg ikke klar over! Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #363 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg satt på jobben og leste akkurat det (jadda, jadda, jeg vet ) og det var så vidt jeg klarte å holde min ''tiiihiiiiiiii!!!!'' for meg selv. Ichigo. ...tror det skal bli vanskelig å bortforklare zangetsu i sikkerhetssjekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 1. mars 2010 *ser på Nausicäa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #365 Del Skrevet 1. mars 2010 *ser på Nausicäa* Jeg har begynt på Nana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har begynt på Nana Hva handler den om ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #367 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva handler den om ? Jentedrama egentlig Litt vanskelig å forklare. Bladene har blitt solgt på norsk i en til to år nå. Det var faktisk i denne tråden jeg fant ut at det var laget et anime Men jeg burde jo egentlig skjønt det siden alle de populære mangaene blir animeèr http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=6115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 1. mars 2010 Jentedrama egentlig Litt vanskelig å forklare. Bladene har blitt solgt på norsk i en til to år nå. Det var faktisk i denne tråden jeg fant ut at det var laget et anime Men jeg burde jo egentlig skjønt det siden alle de populære mangaene blir animeèr http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=6115 Nice ! Har mange animer på lista mi nå...... Maaaange jeg skal se ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #369 Del Skrevet 1. mars 2010 Kikket på 3 episoder av en serie som heter 12 Kingdoms og, noen som vet noe om den? Skal prøve å se litt mer på den når jeg er ferdig med Nana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #370 Del Skrevet 1. mars 2010 Sukk Begynner å bli en del her og. Skjønner ikke hvordan jeg skal få tid til alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #371 Del Skrevet 1. mars 2010 Nana er fin! Har sett de første ..10? episodene, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 1. mars 2010 #372 Del Skrevet 1. mars 2010 Det virker som en veldig søt serie ja Jeg gleder meg veldig til å høre musikken til Blast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #373 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva syntes du om Nausicaa Sequax? ---- Jeg så forresten New York, I Love You i helgen, hvor de viser et ettsekunds klipp fra Tales of Earthsea. Jeg nevner dette for søster og hun bare: ''Du er bare så nerd du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #374 Del Skrevet 2. mars 2010 Oi, jeg glemte jo å si at jeg fikk sett Ghost in the Shell og Ghost in the Shell 2 - Innocence i går. Jeg syns faktisk at 2'ern er bedre enn 1'ern, ihvertfall når det gjelder historie. 1'ern handlet liksom ikke om noe, og plutselig vips! var den over uten noen særlig slutt. Men uansett utrolig kule filmer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva syntes du om Nausicaa Sequax? ---- Jeg så forresten New York, I Love You i helgen, hvor de viser et ettsekunds klipp fra Tales of Earthsea. Jeg nevner dette for søster og hun bare: ''Du er bare så nerd du. Tja...Nausicäa må jeg nok se flere ganger før jeg får helt essensen av den... NEW YORK, I LOVE YOU ER DEN DÅRLIGSTE FILMEN JEG HAR SETT NOENGANG!!!!!! Jeg ble såååååååå skuffa ! ( så den på kino.....fysj!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #376 Del Skrevet 2. mars 2010 Tja...Nausicäa må jeg nok se flere ganger før jeg får helt essensen av den... NEW YORK, I LOVE YOU ER DEN DÅRLIGSTE FILMEN JEG HAR SETT NOENGANG!!!!!! Jeg ble såååååååå skuffa ! ( så den på kino.....fysj!!! ) Jeg synes bare den var kjempemerkelig jeg. Det var liksom ingen slutt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg synes bare den var kjempemerkelig jeg. Det var liksom ingen slutt på den. Den hadde liksom intet poeng....forferdelig, rett og slett..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2010 #378 Del Skrevet 2. mars 2010 Den hadde liksom intet poeng....forferdelig, rett og slett..... Helt enig. Intet poeng what so ever. Hadde jo håpt at den kunne bli en Love Actually type film da, men akk nei. Det eneste positive med filmen var Shia LaBeouf. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 #379 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg var på Outland i dag :rødme: Nå 130 penger fattigere. Men har ny Blade of the Immortal-bok. Og ett klipp igjen på mangekortet mitt før jeg får en gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg var på Outland i dag :rødme: Nå 130 penger fattigere. Men har ny Blade of the Immortal-bok. Og ett klipp igjen på mangekortet mitt før jeg får en gratis. Outland..er det butikken som ligger ved Gunerius ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå