Pingting Skrevet 19. april 2013 #1081 Del Skrevet 19. april 2013 Baccano! *klappklappklapp* Baccano! *klappklappklapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 19. april 2013 #1082 Del Skrevet 19. april 2013 Den tar seg opp, ja? Si at den tar seg opp. For akkurat nå er det jo bare sukkerspinn og nyaa nyaa og ~~~~~ og kawaii. Synes det blir litt mye, bare. Vet ikke hvor langt du har sett. Men tviler på at du kommer til å like den om du ikke liker den allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 20. april 2013 #1083 Del Skrevet 20. april 2013 Vet ikke hvor langt du har sett. Men tviler på at du kommer til å like den om du ikke liker den allerede Synes den minner litt om en smått overnaturlig form for Glee, jeg. Nei, var ikke noe for meg. Ja til blod, gørr og sterk storyline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2013 #1084 Del Skrevet 30. april 2013 *sukk* Da var jeg ferdig med Code Geass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 30. april 2013 #1085 Del Skrevet 30. april 2013 *sukk* Da var jeg ferdig med Code Geass. Da er det bare over på neste gode serie! ^^ Men ja er kjipt når en god serie ender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2013 #1086 Del Skrevet 30. april 2013 Da er det bare over på neste gode serie! ^^ Men ja er kjipt når en god serie ender Hihi, ja! Tror det blir Hunter x Hunter. Eller Blood+. Jeg syntes egentlig det var greit at Code Geass sluttet der den sluttet. Det ble litt for mye av det samme på slutten der synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 30. april 2013 #1087 Del Skrevet 30. april 2013 Ja da har du 2 artige serier i vente hvertfall Ja det blir fort skummelt om det drar ut for lenge. Og det er deilig å få en slutt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Botch Skrevet 30. april 2013 #1088 Del Skrevet 30. april 2013 Er det noen som har en kort OVA-serie å anbefale? Altså en TV-film eller en serie på et par episoder. Siste jeg så var Vampire Princess Miyu, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 2. mai 2013 #1089 Del Skrevet 2. mai 2013 Blæh, har begynt å se flere serier, men rett og slett gitt opp alle. Jeg blir så demotivert når en serie tar slutt. Spark liv i meg og ta en sjefsavgjørelse, noen! MÅ da være mye som kan måle seg med Death Note, FMA, Code Geass++? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2013 #1090 Del Skrevet 3. mai 2013 Blæh, har begynt å se flere serier, men rett og slett gitt opp alle. Jeg blir så demotivert når en serie tar slutt. Spark liv i meg og ta en sjefsavgjørelse, noen! MÅ da være mye som kan måle seg med Death Note, FMA, Code Geass++? Samurai Champloo! Eller Cowboy Bebop. Se Samurai Champloo først. Tror jeg. Ja, gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 5. mai 2013 #1091 Del Skrevet 5. mai 2013 Samurai Champloo! Eller Cowboy Bebop. Se Samurai Champloo først. Tror jeg. Ja, gjør det. Takk, du er herlig! Begynner med SC snart, gleder meg! Hørt mye godt om sistnevnte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 10. mai 2013 #1092 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Hadashi No Gen (Barefoot Gen)/ Gen Gutten fra Hiroshima! Tragisk og rørende tegneserie om 6 år gamle Gen som mister far, søster og lillebror i a bomben som smalt i hiroshima. Vi følger han , moren, 2 storebrødre og en lillesøster sitt liv etter bomben! og vi følger med på hvordan det går for lille Gen handlingen foregår fra 1945 og slutter i 1953 når gen er ten-åring ! Endret 10. mai 2013 av Anciol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 25. mai 2013 #1093 Del Skrevet 25. mai 2013 Å herlighet en Anime/manga tråd :D Finner stadig vekk slike herlige tråder her på KG, det tar dessverre litt tid før jeg faktisk finner dem Jeg har sett Naruto ganske langt, men datt ut for noen år siden dessverre Har sett litt på InuYasha, lest hele Ranma 1/2 mangaen, Death note, både manga og anime, Kare first love mangaen (herlig kjærlighetshistorie!) Love hina, både anime og manga, Ouran High school host club animeen og Hellsing animeen. Ser for øyeblikket på Fruits basket. Det ble litt rotete, og har heelt sikkert glemt noe. Noen som kan anbefale meg en bra anime ut fra det jeg har ramset opp her? Elsker også Neon Genesis Evangelion, har sett animeen, pluss de nyeste filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 25. mai 2013 #1094 Del Skrevet 25. mai 2013 Lurer også på om noen her har lest grøsser-mangaen Uzumaki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 28. mai 2013 #1095 Del Skrevet 28. mai 2013 Har helt glemt å nevne en anime som folk bare må se. Jeg mener det er en av de beste animene noen gang. Steins;Gate. Den er bare så sykt fett. Historien er spennende og morsom, og karakterene er bare helt fantastiske. Løp og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesss Skrevet 15. juni 2013 #1096 Del Skrevet 15. juni 2013 Nå venter jeg på Neon genesis evangelion 3.0.. At det skal ta år og dag før de kommer med engelsk tekst Ellers masse bra forslag til anime-serier her.. Tror jeg må sjekke ut noen av de som er nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 15. juni 2013 #1097 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Har ikke lest hele tråden, så om noen har nevnt det før så beklager jeg. Selv liker jeg best actionbaserte og litt makabre eller voldelige animefilmer eller serier. Anbefaler: Elfen Lied Armitage lll Armitage Dual-Matrix Ghost In The Shell Ghost In The Shell Innocence Ghost In The Shell Stand Alone Complex Akira Vampire Hunter D Vampire Hunter D Bloodlust Hellsing Blood + Golgo 13 Ninja Scroll Sword Of The Stranger Speed Grapher Fullmetal Alchymist Brotherhood Metropolis Perfect Blue Paprika Neo Tokyo Er selvfølgelig glad i Studio Ghibli også. Har hele samlingen. Andre mer morsomme og søte filmer eller tegneserier er: Yobi. The Five Tailed Fox. Lupin lll The Girl Who Leapt Through Time Steamboy Origins: Spirits Of The Past Tokyo Godfathers Endret 15. juni 2013 av Armitage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 15. juni 2013 #1098 Del Skrevet 15. juni 2013 Har ikke lest hele tråden, så om noen har nevnt det før så beklager jeg. Selv liker jeg best actionbaserte og litt makabre eller voldelige animefilmer eller serier. Anbefaler: Elfen Lied Armitage lll Armitage Dual-Matrix Ghost In The Shell Ghost In The Shell Innocence Ghost In The Shell Stand Alone Complex Akira Vampire Hunter D Vampire Hunter D Bloodlust Hellsing Blood + Golgo 13 Ninja Scroll Sword Of The Stranger Speed Grapher Fullmetal Alchymist Brotherhood Metropolis Perfect Blue Paprika Neo Tokyo Er selvfølgelig glad i Studio Ghibli også. Har hele samlingen. Andre mer morsomme og søte filmer eller tegneserier er: Yobi. The Five Tailed Fox. Lupin lll The Girl Who Leapt Through Time Steamboy Origins: Spirits Of The Past Tokyo Godfathers Om du er glad i voldelig serier, bør du sjekke ut Baccano! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. juni 2013 #1099 Del Skrevet 15. juni 2013 Baccano! *klappeklapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. juni 2013 #1100 Del Skrevet 27. juni 2013 Noen som er like nerd som meg og skal på convention i lillestrøm til helga? Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå