Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal jeg straks se ny ikke-filler episode av Bleach. :hoppendeglad:

SWEET PANCAKES! BEGYNNER DET IGJEN NÅ?

(hvis du sier at du skal se en av de gamle blir jeg sur!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakke det siste ep av forrige arc a? :klo:

Kanskje det var kombinert filler og ikke-filler? Følger denne listen jeg. Men nå har ikke jeg lest mangaen da, så jeg vet ikke helt. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

En ny Ghibli-film er visst releasa i Japan! :happy:

Næææ, så gøy da! Måtte gjøre litt research og fant denne. Det må vel være den? :klo:

Jeg har forresten begynt på en ny serie nå (fordi jeg allerede ikke holder på med 100 andre liksom :sjenert: ), 07-Ghost. Tror den blir bra. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart "ferdig" med Fairy Tail! :(

Jeg tror det må være den mest irriterende serien jeg noen gang har likt. Klisjé-bonanza, karakterdesign som er overdrevet herfra og til månen, og tegnerne går tilsynelatende på syre. Og plotthull på størrelse med en sumobryter på veksthormoner. Og GUD FORBY at det noen gang skulle gå skikkelig dårlig. Eller at noen er slemme helt på ånkli.

...men så er den så søt og sjarmerende at jeg liksom ikke klarer å bety meg så veldig. Gajeel på desperat jakt etter en egen katt, hallo? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle: Mulig det er den! Min japanske venn som jeg hørte det fra kunne ikke oversette den, og jeg husker ikke hva det japanske navnet var. :ler:

Ping: Jeg har ørten fairy tail'er å catche up på! (wow. Den setningen må jeg bare la stå)

Enig at det er temmelig irriterende..og spilller så syyykt på sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er temmelig irriterende..og spilller så syyykt på sex...

Ja, men bare indirekte må vite. I praksis så er det jo ikke så mye som et halvt sekund med klinings en gang. Tipper målgruppa er sånn ca. 12-13 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...