Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?

Såpeboble

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake! Full English er godt sånn ca. én gang - så blir man lei. Husker da jeg og foreldrene mine var på ferie i Wales og spiste det til frokost om trent hver eneste dag. Ble mye salater til lunsj og middag gitt, var jo ingen som orket noe mer fett :fnise:

Hvis du er ekstrasuperflink resten av uka og neste uke, så gjør det jo ikke så mye med litt smågodt! Bare ikke spis et helt tonn! (drikkinga har jeg ikke tenkt å be deg om å begrense en gang :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooooo, smågodt! :nigo: Det er jeg redd det blir på meg i helga også, skal på kino! Og har lovet kjære :popcorn: og smågodt, så da må jeg jo få litt jeg også! :lur:

Smågodt og popcorn er et must på kino!

Velkommen hjem :hoppe: Jeg tror også jeg har lagt på meg mange kilo i det siste, men det får bare være :)

Takktakk! Så sunn holdning du har! Jeg joiner! Spiser man sunt året rundt må det være ok å skeie ut i ferien :)

Velkommen tilbake! Full English er godt sånn ca. én gang - så blir man lei. Husker da jeg og foreldrene mine var på ferie i Wales og spiste det til frokost om trent hver eneste dag. Ble mye salater til lunsj og middag gitt, var jo ingen som orket noe mer fett :fnise:

Hvis du er ekstrasuperflink resten av uka og neste uke, så gjør det jo ikke så mye med litt smågodt! Bare ikke spis et helt tonn! (drikkinga har jeg ikke tenkt å be deg om å begrense en gang :ler:)

Hehe, you know me too well ;)

Men ja, skal prøve å begrense meg litt med smågodtet i helga;)

Kjenner til det der med full english og fett meg her og bacon meg der. Skjønner ikke at folk synes det er så fantastisk godt! Sambo elsker det forsåvidt også... raringen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 55 min zumba unnagjort. Gøy, men ikke så slitsomt som feks jazzercise og step. Kan jo forsåvidt ha noe med at jeg suger i dans og rompevrikking da meneh... ;)

Godt å komme igang med trening igjen. Håper jeg klarer å få dytta megselv ut av døra i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg har ikke prøvd zumba ennå jeg, de har ikke det der jeg trener. Men jeg er heller ikke noe flink på risting, så skulle nok fått noe å bryne meg på... :ler:

Håper du får en fin fredag, lykke til med trening!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det sies jo at forandring fryder, så det er bare å slenge seg på hvis de plutselig skulle få zumbatilbud hos deg også ;)

God helg!

Huff, jeg satt her på KG med nesa dypt nedi en eller annen tråd og plutselig står den øverste sjefen på kontoret i døra og spør om det er mye å gjøre... Dataen på jobb er usedvanlig treg,så jeg trykket villt foran meg for å komme tilbake til en "jobbside" mens jeg smilte falskt og mumlet noe om "akkurat fullført en sak..." Huff. Er gansek sikker på at sjefen ikke så hva jeg drev på med pga vinkelen fra døra til skjermen, men angsten bredte seg likevel. Det endte dessuten med at sjefen satte seg ned på besøksstolen og snakket i vei om div. jobbting og forbedringsmuligheter på landsbasis. Gjeesp. Skjønner ikke hvorfor jeg fikk slikt et "fint" besøk plutselig, sjefen er jo vanligvis supertravel dag og natt...

Til lunsj i dag kjøpte jeg meg jordbær og vaniljeyoghurt. Nam,nam og atter nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, sånt er så pinlig :fnise: Satser på at han ikke så noe :)

Rompevrikking er jo gøøøøøy! :D Det er bare å øve hjemme foran speilet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter!

Trente på lørdag og gikk på vekta samtidig. Gått opp 1,3 kilo på 12 dager. Englandsturen har med andre ord satt sine spor. For ikke å snakke om taxfreegodteriet som ble inntatt i ettertid :gjeiper: Men,men. Det må være lov å unne seg et par kilo bacon,øl og sjokolade når man er på ferie! Begynte på det sunne liv igjen i dag med cottage cheese og pære med kanel på.

I helga ble det forresten vin og pizza (og tequilashots..) for alle penga. Da jeg våknet neste dag lurte jeg på om jeg hadde husket å vaske av sminken fra dagen før. Da jeg kom inn på badet fikk jeg svar på det. Ansiktsvasken lå vannrett med åpnet kork på vasken, håndkleet lå i en ball på gulvet og jeg hadde en hårspenne halvveis fast i håret (for å holde luggen vekke når jeg vasker meg) som hadde laget et rødt merke i pannen min etter å ha sovet på den.. Såeh ja- jeg husket å vaske vekk sminken ;)

Men hadde det gøy da. Og formen var ikke så aller verst dagen derpå heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Det hørtes ut som litt av et syn å våkne opp til! :) Men så lenge du hadde det gøy får det være det viktigste! :jepp:

1,3 kilo tar du lett av igjen! :trene: Ha en flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tror jeg må begynne å begrense alkoholinntaket heretter ;)

Ha en fin mandag du også!

Ps. Ang. de kiloene så tar jeg det helt med ro (i kjent stil ;)). Dessuten var det en dame på jobben som kom tilbake etter to ukers ferie som sa jeg bare ble tynnere og tynnere :D Men faktisk så har jeg jo blitt "tjukkere" siden hun så meg sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Sånne kollegaer har jeg flere av også! :ler: Tror ikke de ser de små oppoverjusteringene, for forskjellen fra starten er fortsattt stor! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kollegaer har jeg flere av også! :ler: Tror ikke de ser de små oppoverjusteringene, for forskjellen fra starten er fortsattt stor! :nigo:

:fnise: Sånne kollegaer liker vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Tror jeg må begynne å begrense alkoholinntaket heretter ;)

Det får du ikke lov til, de ranglene dine har alt for høy underholdningsverdi! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

I går ble det en slags joggetur med hunden på ettermiddagen. Hunden "orket" bare å jogge i 25-30 min, etterpå ble den hengende etter så jeg måtte hale og dra i den for at den skulle følge etter. Jeg ga imidlertid fort opp og bestemte meg for å gå raskt og ha innslag av intervaller istedetfor. Gikk en knapp time tilsammen. Neste gang jogger jeg uten hund.

Det høljer ned i dag, men det stoppet ikke meg i å få smaken av sommer til frokost. Ferske jordbær og cottage cheese med en dæsj vaniljeyoghurt på toppen. Har begynt å elske vaniljeyoghurt! <3

Vet ikke om det blir trening i dag, kan være jeg heller jobber litt overtid faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Festlig når det er bikkja som holder igjen... :ler: Ingen fuglehund på deg antar jeg, de er erfaringsmessig gira ute hele døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei ikke akkurat en fuglehund. Tror "lap-dog" passer bedre egentlig ;) En liten tibbe med korte bein og dårlig kondis :gjeiper:

Hm, skulle prøve å legge ut et bilde, men aner ikke hvordan jeg legger ut url adressen...Jaja, det er tanken som teller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Vi må ut og jogge sammen igjen når jeg kommer hjem :)

Ja, det må vi :) Jeg har ikke trent så mye siden du dro pga ferie osv, så skal bli bra å komme tilbake til gode rutiner igjen:)

I dag blir det enten trening med PT (hvis han svarer på mailen min....) eller en eller annen form for trening på egenhånd. I går droppet jeg nemlig treninga til fordel for besøk til min gamle tante som hadde fått en trist nyhet. Hun ble så glad da jeg kom at jeg kostet på meg en halv rosinbolle og en stripe kvikk lunsj som hun serverte sammen med svart kaffe i tynne, blomstrete porselenskopper og heklet duk ;) Søte tante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi :) Jeg har ikke trent så mye siden du dro pga ferie osv, så skal bli bra å komme tilbake til gode rutiner igjen:)

I dag blir det enten trening med PT (hvis han svarer på mailen min....) eller en eller annen form for trening på egenhånd. I går droppet jeg nemlig treninga til fordel for besøk til min gamle tante som hadde fått en trist nyhet. Hun ble så glad da jeg kom at jeg kostet på meg en halv rosinbolle og en stripe kvikk lunsj som hun serverte sammen med svart kaffe i tynne, blomstrete porselenskopper og heklet duk ;) Søte tante :)

Det er så morsomt med sånne søte, gamle folk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...