Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Trening i dag:

30 min ellipsemaskin

styrketrening etter PTs program.

Middag:

1 pitabrød med stekt laksefilet, salat og litt mager kesam og sweet chilisaus.

I morgen blir det fjelltur og avspasering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening i dag:

4 timer fjelltur

Flott vær, flott utsikt på toppen og godt selskap! Herlig! :)

I ettermiddag dro jeg på kjøpesenteret og fant meg en ny levis bukse :) Herlig å måtte ha mindre størrelser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fant deg bukse :)

Ja, det tok sin tid, men ble fornøyd til slutt. Kjøpte levis 610:)

I dag var det slitsomt på trening!Hadde ikke så mye energi, men kjørte på likevel ;) Trente med PT (har ikke klart å dumpe han enda, gir han (enda) en ny sjanse... :sjenert: ), tok både markløft, pushups og alle mulige slags varianter av planken i slynge®m.m.

I morgen blir det treningsfri, hvitvin og ferske reker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååårh, hvitvin og reker! :sikle:

Ja, det var godt :) Litt FOR godt med vin, dessverre. Klarte å bli overstadig beruset på jobbfest og la ut i det vide og det brede til sjefen min om at jeg var så lykkelig over å ha blitt ansatt m.m............ Huff og huff.. Husker bare bruddstykker av kvelden og at jeg sang "Harry" med CC Cowboys for full hals....

Hehe, godt prøvetiden min på jobb er over!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer Mazilla: :hoho:

Er alltid så morsomt å være innom boka di etter at du har hatt en litt fuktig aften :fnise: Men du har jo tydeligvis hatt det gøy, da! :) Hvordan er formen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Uffameg.. :klem:

Trengte den trøsteklemmen i dag jeg ;)

Signerer Mazilla: :hoho:

Er alltid så morsomt å være innom boka di etter at du har hatt en litt fuktig aften :fnise: Men du har jo tydeligvis hatt det gøy, da! :) Hvordan er formen i dag?

Hehe, huff ja det var jo gøy da, men jeg hadde det nok kanskje litt for gøy til å være jobbfest. 9/10 av folkene på jobb er over gj.snittet religiøse og avholds (var nok derfor det ble ekstra mye vin på meg....) såeh min plan har jo alltid vært å holde en lav profil på jobbfester og gå tidlig. Men et eller annet sted på veien må noe ha skjært seg...:P

Formen er overraskende bra foreløpig, men det hender at jeg får two o' clock hangover utpå dagen. Tiden får vise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrææææl!!! Akkurat når jeg trodde jeg var over fylleangsten så traff jeg på en kollega i byen. Vi snakket litt om gårsdagen og da sa hun at Petter hadde filmet (!!) meg mens jeg sang og danset velvillig foran kamera!!! Herreguuuud!!! Jeg husket det såklart når hun nevnte det og hadde mest lyst til å synke nedi bakken... Vi er over 100 stk på kontoret og det er ganske så sikkert at disse "morsomme" snuttene blir vist for oss alle en eller annen gang..

Aldri mer drikking på jobbfest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Oi da! Det er vel ikke annet å gjøre enn å forsøke å ta det med et smil, uansett hvor vanskelig det er! ;):klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Oi da! Det er vel ikke annet å gjøre enn å forsøke å ta det med et smil, uansett hvor vanskelig det er! ;):klem:

Hehe, ja ikke stort annet jeg kan gjøre. Pyttsann, jeg kunne jo ha gjort verre ting, som lagt an på sjefen eller kledd meg naken.. Så sånnsett var jo litt synging og dansing ganske så uskyldig ;)

I dag har jeg vært ute og jogget i solskinnet :) Jogget 6 km på knappe 40 minutter, så er fornøyd med det. Etterpå gikk jeg raskt i 10 minutter bare sånn at jeg kunne skrive 50 minutter trim her istedenfor 40 :gjeiper: Nå lager sambo middag mens jeg ligger henslengt på sofaen med pcen og et blad i umiddelbar nærhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uda. Nå kjente jeg at JEG fikk litt angst! :ler:

Men du har helt rett: det kunne vært så uendelig mye verre.

Så flink du er som jogger på en søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, for en kveld :fnise: Men, men det kunne alltids godt verre ja ;)

Og så flink du har blitt å jogge! 6 km er jo kjempebra! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uda.

Så flink du er som jogger på en søndag! :)

Jeg liker faktisk å trene på søndager! Da er det stort sett ingenting annet som skjer, så jeg nyter å komme meg ut av huset enten det er fordi jeg skal trene eller gjøre andre ting :)

Haha, for en kveld :fnise: Men, men det kunne alltids godt verre ja ;)

Og så flink du har blitt å jogge! 6 km er jo kjempebra! :tommel:

Thanks! :)

I går så jeg SATC 2 på kino med en venninne, forresten. Den var bra, jo! (Akkurat som du sa, -Carrie! ;)) Skjønner ikke hvorfor dagbladet hadde gitt den en toer. Masse pene menn, kule kjoler og små morsomheter innimellom :)

I dag blir det styrketrening, tror jeg. Jeg ba PT om å lage et nytt program til meg da jeg var hos han på torsdag, men har foreløpig ikke fått noe mail av han ang dette... *surprise, surprise....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:digge: I even did my hair for you :digge:

:ler:

Edit: hadde klart å skrive hair feil :fnise:

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:digge: I even did my hair for you :digge:

:ler:

:skratte: Å neeeei, nå fikk jeg den på hjernen!!! :digge:

Edit: hadde klart å skrive hair feil :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, var ikke helt heldig med den siteringa ser jeg.. Jaja ;)

Trening med PT i morgest kl 07. Deilig å ha det unnagjort før jobb så har man hele ettermiddagen fri til andre ting :)

Nå er jeg akkurat ferdig med kakebakinga, sambo har bursdag i morgen så jeg har stått på kjøkkenet siden jeg kom hjem omtrent. Tar på med avanserte kaker ;)har sikkert fått i meg 1000 kcal bare i form av krem og kakefyll ;) I morgen blir det bursdagskakeselskap med familien og til helga blir det litt hardere saker med venner ;)

Blir godt med kake, men må dessverre til tannlegen i morgen først.... *grøss* Wish me luck! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos tannlegen i dag!!! :)

Jeg må ta turen i morgen, men til kjevekirurg... :sjenert:

Tusen takk! Håper det gikk bra med deg også i dag! :)

Jeg var skikkelig heldig med valg av tannlege, hun var både grundig og snill liksom :) Hadde faktisk null hull (hurra!)og ble såklart rost oppi skyene fordi jeg brukte tanntråd to ganger om dagen (jeg unnlot å si at jeg er en anonym periodebruker, da... Av og til kan det gå nesten en måned mellom være-flink øktene før jeg begynner igjen....)

Så nå sitter jeg her glad og fornøyd med nyinnkjøpt tanntråd og tannbørste og er klar til kakefeast senere i dag ;) Sambo ble meget fornøyd med å bli vekket på senga med pakker og sang i morgest, så satser på at kakespisinga går like bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...