Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Kommet deg avgårde? :lur:

Hun er frakoblet nå ihvertfall! :ler:

Hehe, ikke så lett med mandager alltid :fnise:

Hehe. Jeg kom meg avgårde ti over halv ni, så kom ti minutter for sent på jobben. Jeg hadde ingen avtaler eller noe, så sånnsett gjorde det ingenting om jeg kom litt sent. Men til gjengjeld måtte jeg sitte på jobb når alle de andre dro hjem kl 1530.. Jaja. Jeg har en hyggelig kollega på kontoret, så jeg og han pleier ofte å sitte igjen etter "stengetid" for å samle flexitimer og prate litt tull mellom slagene ;)Han var der sent i dag også heldigvis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig at du har noen å jobbe sent sammen med :)

Forresten på det bildet du har lagt ut på fb, så vises det kjempegodt at du har gått ned i vekt :) Jeg så det med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du? Så artig! :) Når kommer det nytt bilde av deg på fb da? *spent* :)

I dag blir det litt av en sløvedag. Ikke skal jeg trene, ikke gikk jeg til jobb og ikke har jeg holdt meg til dietten ;) Men til mitt forsvar har jeg nesten alltid treningsfri på tirsdager og jeg gikk både til og fra jobb igår iallefall.. ;)

Jeg og en kollega bestemte oss for å dra på en litt finere lunsjkafe i byen i dag. Jeg "syndet" og spiste brød der, fikk så lyst på rekesmørbrød med egg,tomat,salat og karse! Ba dem bytte ut landbrød med grovbrød og majones og smør ble byttet ut med salt og pepper, så jeg gjorde det så sunt som mulig. Lot være å spise alt brødet også. Men godt var det! :)

Nå sitter jeg å venter på at PT skal svare på meldingen min som jeg sendte kl 0900 i dag... Mannfolk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg legger ut nytt bilde snart.. men jeg føler liksom ikke at det vises så godt, i hvertfall ikke på bilder :sjenert:

Håper du koste deg på kafe i dag, av og til er det lov å synde litt. Det er tross alt verre ting enn et rekesmørbrød du kunne syndet med ;)

Og han der PT din hadde treng seg en liten :slår: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises nok helt sikkert kjempegodt- 12 kg er jo masse!! Og du som var så slank fra før,enda :) Er nok bare det at siden man ser seg selv hver dag så er det ikke barebare å se hvor stor forandringen egentlig har vært:)

Ja, det var koselig på kafe i går. I dag ble det tilbake til gamle vaner med cottage cheese og frukt til frokost og gåing til jobben istedenfor buss. Treningen er allerede booket til kl 18, så tror jeg bare blir værende på jobb til da. Håper kollegaen min også skal sitte overtid :)

Jeg skal daske PT litt neste gang,ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av det grove brødet på et smørbrød og ellers reker og salat? Det var da ikke så ille, synes jeg :) Husker ikke: prøver du å ligge helt unna karboene, eller hvordan var det her? :klø:

Du, han PT-en din kunne trengt en PA, tror jeg! Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, jeg skulle gjerne hatt en PT å daske litt på.. ;)

Håper sola skinner hos deg også i dag, Såpe! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av det grove brødet på et smørbrød og ellers reker og salat? Det var da ikke så ille, synes jeg :) Husker ikke: prøver du å ligge helt unna karboene, eller hvordan var det her? :klø:

Du, han PT-en din kunne trengt en PA, tror jeg! Makan!

En PA??? Hehe, utdyp?! :)

Neida, ligger ikke helt unna karboene, det hadde blitt for slitsomt i lengda. Jeg forsøker jo å ha en livsstil jeg kan leve med "for alltid" og karboer er jo kommet for å bli ;)

Men brødmat holder jeg meg unna, for der er det altfor mye karbs osv.Men du har helt rett, det kunne vært mye verre enn grovbrød med reker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig Assistent. les: en som kan følge etter ham hele tiden og passe på at han kommer seg til avtaler presis og faktisk svarer på mail. :fnise:

OK. Ja, skjønner den med brødmaten. Jeg har nesten gått lei av brød jeg, tydeligvis en vanegreie? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forvillet meg inn i boka di, og har nå lest hele. Må bare si at jeg syns du har vært KJEMPE flink! *imponert* :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises nok helt sikkert kjempegodt- 12 kg er jo masse!! Og du som var så slank fra før,enda :) Er nok bare det at siden man ser seg selv hver dag så er det ikke barebare å se hvor stor forandringen egentlig har vært:)

Ja, det var koselig på kafe i går. I dag ble det tilbake til gamle vaner med cottage cheese og frukt til frokost og gåing til jobben istedenfor buss. Treningen er allerede booket til kl 18, så tror jeg bare blir værende på jobb til da. Håper kollegaen min også skal sitte overtid :)

Jeg skal daske PT litt neste gang,ja ;)

Slank fra før? Nei, nå har du misforstått :hoho: Jeg hadde faktisk en BMI på 28 før jeg begynte å slanke meg. Vet at man ikke kan stole blindt på BMI, men det gir jo en liten pekepinn.. jeg fikk i allefall sjokk når jeg fant ut at jeg var klassifisert som "overvektig" Nå er jeg heldigvis "normalvektig" ;) Joda, det vises sikkert for andre, det er bare så kjedelig å ikke se det skikkelig selv.

Jeg er imponert over hvor flink du er til å trene! Virker som du synes det er kjempegøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig Assistent. les: en som kan følge etter ham hele tiden og passe på at han kommer seg til avtaler presis og faktisk svarer på mail. :fnise:

OK. Ja, skjønner den med brødmaten. Jeg har nesten gått lei av brød jeg, tydeligvis en vanegreie? :klø:

Ja, jeg spiste 5-6 skiver om dagen før jeg startet dette opplegget. Spiser sjelden brød nå, har byttet det ut med knekkebrød, cottage cheese, kesam og salater. PT mener til og med at havregrøt inneholder for mye karboer, men akkurat på det punktet vender jeg det døve øret til;) Jeg LIKER havregrøt og tror det er sunt på tross av karbene ;) Så det så! ;)

:fnise: ja PA hadde vært noe!!

Jeg forvillet meg inn i boka di, og har nå lest hele. Må bare si at jeg syns du har vært KJEMPE flink! *imponert* :goodbye:

Heisann! Wow, har du lest hele boka!? Du fortjener premie! :) Kjempekoselig med besøk iallefall og tusen takk for skryt ;)

Slank fra før? Nei, nå har du misforstått :hoho: Jeg hadde faktisk en BMI på 28 før jeg begynte å slanke meg. Vet at man ikke kan stole blindt på BMI, men det gir jo en liten pekepinn.. jeg fikk i allefall sjokk når jeg fant ut at jeg var klassifisert som "overvektig" Nå er jeg heldigvis "normalvektig" ;) Joda, det vises sikkert for andre, det er bare så kjedelig å ikke se det skikkelig selv.

Jeg er imponert over hvor flink du er til å trene! Virker som du synes det er kjempegøy :)

Pæhh, BMI er for pyser! ;) Jeg hadde aldri gjetta at du var såkalt "overvektig", så da hadde du sikkert masse muskler og tungt skjelett :)

Hehe, jeg vet ikke om jeg synes det er så gøy å trene akkurat... Men jeg synes det er gøy å drikke meg full og spise, så da måå jeg bare trene også... Et nødvendig onde? ;)

Neida. Har ikke noe imot å trene og liker når jeg ser fremgang :) Husker jeg skrev i boka her for en stund siden at trening 4 ganger i uka var altfor mye osv osv. Vel, nå føler jeg meg nesten lat og uvel hvis jeg ikke har trent alle fire gangene i uka! Alt blir en vane :)

Gikk på vekta i dag. - 14 kg totalt nå. Det kommer seg :)

Edit: Glemte jo å si at jeg klarte 15 pushups på strake bein på bosuball igår før jeg gikk over til knærne :)

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var den mest fantastiske motivasjonen jeg har sett: trening er ikke gøy, men å drikke seg full er! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jaja, så lenge det funker! :gjeiper:

I dag hadde jeg en ordentlig spisedag. Spiste brød med ost og skinke til lunsj, store mengder taco til middag, åt både skjell og ost og hele pakka. Til "dessert" ble det 1/2 melkerull, smågodt og yoghurtnøtter. Kunne sikkert ha spist opp alt som stod på bordet, men lot være. Rart hvordan søtsuget kommer plutselig?!

I morgen skal jeg trene med PT, får prøve å ta i litt ekstra da ;)

I dag har jeg vært på shopping! Kjøpte meg en ny fjellbukse (stormberg), nye fjellsko(north face) og en ny sportsbh og er sååå fornøyd! Den buksa er kjempebehagelig stretch samtidig som den ser ut som en "ordentlig" turbukse- kan ikke vente med å prøve den på ordentlig i fjellet! Trallala. Gøy med noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Treninga med PT igår var lang og hard, akkurat det jeg trengte! Måtte bl.a. gjennom en slags "hoppehinderløype" jeg jeg begynte sittende på en liten ball, hoppet opp på en stepkasse og rett ned på golvet og over et par madrasser på høykant. Dette ble repetert x antall ganger uten pause i mellom. Målet var å være minst mulig nedi bakken med beina og ha høye knær i hvert hopp. Slitsomt!! I tillegg trente vi tungt med frie vekter osv osv.

Siden jeg allerede har trent 4 ganger denne uka blir det treningsfri og grilling i dag :)

Planen for neste uke er dag 1:jazzercise, dag 2: utetrening med PT, dag 3: ellipsemaskin og litt øvelser på matta og dag 4: styrketrening alene.

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Carrie!

I dag blir det utetrening med PT hvis været holder. Skal bli interessant å se hva slags øvelser han kommer med. Jeg ser for meg jogging og militærøvelser ala jumping jack... Skal oppdatere dere i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...