Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Ja, den dagen skal vi ikke bekymre oss for morgendagen, det er helt sikkert!! :fnise:

Jeg er veldig glad i gå på tur generelt, og fjellturer liker jeg veldig godt :) Men det har blitt lite av det mens vi har bodd her, for jeg har hele tiden tenkt at det ikke er så mange fjelltopper å gå opp på. Kanskje jeg må se om de har ei en sånn bok på biblioteket ;)

Jeg og samboer har snakket om å ta en tur i sommer til det stedet hvor den steinen ligger.. du vet hvor jeg mener ;) har dere vært der?

I dette fylket ligger jo alt til rette for å gå på flotte fjellturer rundtomkring! :) Jeg har aldri vært der, nei, men jeg har allerede avtalt med min kjære far at han skal ta oss med dit i løpet av sommeren. Er visst ganske bratt spesielt i første fase av turen, men tipper utsikten gjør det hele verdt det når man kommer til topps! :)

Hihi, gleder meg til konserten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilen vår er på verksted og kommer ikke tilbake før om minst en uke... Sukk! Det betyr at det kommer til å bli et sliiit å komme seg til det Elixiasenteret der PT holder til... To busser og jeg aner ikke hvor jeg skal gå av for det ligger så bortgjemt til. Gaaahhh!

Meeeen, alt for PT! ;)

I dag skal jeg på et internt intervju, forresten. Det innebærer caseoppgave og hele pakka, så jeg er veldig spent! Vel, i den forbindelse har jeg tatt på meg litt penere klær og satt håret opp i desperat forsøk på å se mer profesjonell ut enn det jeg egentlig er ;) Et par eldre kollegaer begynte å diskutere meg i kaffekroken mens jeg stod rett ved siden av dem. "Hun ser ut som hun har vært med i et sånt "bli ny program" på tv!" Ja, hun kledde virkelig å ha håret sånn og den fargen på overdelen er jo såå fin til henne!" Blabla. Da de var på vei til å gå lente den ene av dem seg mot meg og hvisket meg lavt i øret: " Du har gått ned endel kilo, ikkesant?" Jeg så blygt (:fnise:) ned i bakken og svarte "Kanskje litt..." :fnise:

- Mer skal det iallefall bli, håper jeg! :) Skal trø på den berømte vekta i dag for å se om det har skjedd forandringer siden forrige uke. Har spist/ drukket litt mye tull denne uka (bursdagskake, fest,brødskive..)så spørs om det merkes... Får satse på å ha en sunnere uke denne uka! *ser fremover, ikke bakover :)*

Hmm.. Kjenner jeg er litt nervøs nå, klarer ikke å få gjort noe arbeid i dag, tenker bare på intervjuet om noen timer! IntTips, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av og vær deg selv, så går det sikkert bra :) Lykke til!!

Så morsomt at du har "blitt ny" ;) Lykke til med veiing igjen, det går sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av og vær deg selv, så går det sikkert bra :) Lykke til!!

Så morsomt at du har "blitt ny" ;) Lykke til med veiing igjen, det går sikkert bra :)

Takk, takk!:) Det gikk bedre enn forventet, jeg følte jeg klarte meg godt på caseoppgaven og klarte å komme med greie svar på de vanlige intervjuspm etterpå, såeh :) Men vi har fått utlevert søkerlistene og det er helt sykt flinke folk som har søkt, så sjansen er minimal. Jaja, fint å ha fått øvd seg litt likevel!

Jeg har enda ikke kommet meg hjem fra jobb. Intervjuet varte jo i over en time og etterpå var jeg helt kake, så måtte snakke litt med en venn før jeg dro. Etterpå måtte jeg skrive ned noen av spm jeg fikk sånn at jeg har det til en annen gang, og plutselig var kl nesten fem. To timer igjen til PT.. Tror det blir cottage cheese til middag i dag i en fei før jeg må dra igjen. Tiden flyr når man har det gøy...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dagens treningsøkt!

Det var litt av et styr å gjennomføre.. Fant tilslutt ingen buss som korresponderte med bussen fra det gudsforlatte stedet jeg bor, så måtte krype til korset og be mamma pent om å kjøre meg til trening så jeg skulle komme frem i tide. Hun var imidlertid opptatt, men forskjøv planene sine litt for å hente meg siden jeg ba så pent (er ikke så ofte jeg ber dem om sånt, bare så det er klart;)). Hun rakk det akkurat, og jeg skyndtet (hvordan staver man det??) meg inn på Elixia for å rekke å skifte osv. Fem minutter før treninga med PT skulle begynne kom han bort til meg å sa han hadde dobbelbooket og at min time måtte utsettes med minst 30 minutter.

- Og det sier han liksom NÅ?! Jeg sa det dessverre ikke var mulig, for jeg hadde ikke bil, dårlig bussforbindelser og jeg hadde fått smisket meg til å bli hentet om nøyaktig en time.

Hans løsning på problemet var at jeg kunne varme opp en halvtime og så kunne vi ta en halvtime trening i dag og 1,5 t neste gang....

Da det var gått 35 minutter var jeg lei av å trå på ellipsemaskinen uten musikk i ørene, så jeg gikk av i "protest". Så ikke snurten av PT heller, selv om avtalen var 30 min...

Da han endelig kom lot han som ingenting og spurte om jeg var klar til trening. Vanligvis smiler jeg mye og sier ja og yeah og slikt, men i dag så jeg bare tomt ned i bakken og spurte hvor mye tid vi egentlig hadde igjen, for jeg ble tross alt hentet kl 20...

Tror han fattet tegninga, for på vei til treningsområdet sa han at jeg skulle få denne (halv)timen gratis. Da ble jeg litt blidere, men likevel... Hadde han bare ringt og sagt ifra så hadde det ikke vært noe problem! Da kunne jeg tatt buss, sluppet å trygle mamma om skyss i en alder av 27 osv osv. Ikke har han svart på henvendelsen min fra forrige tirsdag heller, slik han lovte. Måtte purre i dag, da skulle han sende en mail, sa han.

Hmfr! Mannfolk!!! :kjefte:

Så: Bra ting med PT : Flink, motiverende, hyggelig når man er på trening.

Mindre bra: Bruker altfor lang tid på å besvare henvendelser. Alltid noen minutter for sen til trening.

Jaja. Alt i alt er jeg likevel fornøyd med han, måtte bare få ut litt "sinne" her i dag! ;)Er heldigvis ikke så ofte jeg har behov for å maile/ sms/ ringe han....

Over til noe annet, nemlig veiinga i dag.

Gått ned 2 kg siden forrige uke til tross for både drikking, popcorn, kakespising (to ganger denne uka faktisk!)og brødskive med margarin på til kyllingsalaten på lørdagen.

Så plutselig er 12kilosmålet også nådd..! Da går vi mot 15 med mot i brøstet og vett i pannen. Ble akkurat bedt på ny fest på lørdag, så da er det bare å drikke meg full med god samvittighet?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For svarte!

Gratulerer så mye :)

Du har vært kjempeflink!!!

Thankyou,thankyou!! :)

Det er jo egentlig for mye å gå ned 2 kg i uka, men som sagt har jeg jo spist normalt (men sunt- bortsett fra kaka og alt det der da.. men tok jo bare små stykker..)og trent mine 4 ganger per uke slik jeg har gjort i det siste, såeh.. Er vel kanskje bare forbrenningen som øker pga mer muskelmasse (???) nå da. Ikke vet jeg, men jeg nyter det så lenge det varer! ;) Vi har jo alle hørt om periodene som kommer når alt står helt stille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan drikke deg så full at du ikke vet hvem du er, synes jeg :fnise: men sånn helt seriøst: du er dritflink! :jepp:

Irriterende med PT da. Bra at han i det minste hadde vett til å gi deg timen gratis, men det er jo ikke bra at han vimser sånn...

Hvor mye har du lyst til å gå ned totalt forresten? Du har sikkert sagt det før, husker ikke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan drikke deg så full at du ikke vet hvem du er, synes jeg :fnise: men sånn helt seriøst: du er dritflink! :jepp:

Irriterende med PT da. Bra at han i det minste hadde vett til å gi deg timen gratis, men det er jo ikke bra at han vimser sånn...

Hvor mye har du lyst til å gå ned totalt forresten? Du har sikkert sagt det før, husker ikke... :sjenert:

Hihi, da satser jeg på fyll og f*enskap denne helga også :) Hadde jo egentlig bestemt meg for å ta det rolig, meneh når folk spør så fint, såhh.... ;)

Planen var jo i første omgang å gå ned 10 kilo da, men nå er jeg liksom i siget, så jeg satser på 15 og ser hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hakeslepp: 12 kilo!! :klappe::duskedame:

Du er jo flinkere enn meg!!! :nigo: En fest er påkrevd!!

Og så må jeg bare små :kjefte: litt på PT, makan til slask! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, som det går unna!! Du er så utrolig flink :) Nå har vi gått ned akkurat like mye faktsik ;) Blir morsomt å treffe deg, kjenner deg vel knapt igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: 12 kilo!! :klappe::duskedame:

Du er jo flinkere enn meg!!! :nigo: En fest er påkrevd!!

Og så må jeg bare små :kjefte: litt på PT, makan til slask! :ler:

Tusen takk! Fest skal bli!! ;) PT fortjente en real klask på rumpestumpen den dagen,ja! :fnise:

Jøss, som det går unna!! Du er så utrolig flink :) Nå har vi gått ned akkurat like mye faktsik ;) Blir morsomt å treffe deg, kjenner deg vel knapt igjen :fnise:

Takk, takk, det er jammen meg du også!! :) Heheh, føler ikke man ser så kjempemye forandring på meg akkurat, men noe er det vel etter 12 kg ;) Gleder meg til å se deg, jeg!!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det vises kjempegodt, 12 kg er jo masse! Det er det endelige målet mitt, selv om jeg tenker 10 kg er mest realistisk.

Det er så kult å lese her og se at andre klarer det så bra, får lyst til å være like flink selv. Bare vent, så skal jeg ta innpå! :duskedame:

Så digg å ha masse fjell i nærheten, hiking er noe av det beste jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at det vises kjempegodt, 12 kg er jo masse! Det er det endelige målet mitt, selv om jeg tenker 10 kg er mest realistisk.

Det er så kult å lese her og se at andre klarer det så bra, får lyst til å være like flink selv. Bare vent, så skal jeg ta innpå! :duskedame:

Så digg å ha masse fjell i nærheten, hiking er noe av det beste jeg vet :)

Så koselig med så mange god-ord på en gang! Tusen takk :) Jeg har full tro på at du kommer til å nå målet ditt du også, så keep up the good work ;)

Ja, det er herlig å ha fjell i nærheten, er glad for det:)

Fredag! :hoppe:

(jeg hadde ikke noe mer fornuftig å si)

Jeg fortsetter i samme spor....

Søndag!! :hoppe:;)

Håper du hadde en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det fest og moro og en hel del sprudlevin :)

Har ikke så veldig lyst å trene i dag, så har avtalt med sambo at vi heller skal på til den fjelltoppen vi var på forrige helg. Bilen vår er enda på verksted, så det er et slit å komme seg på trening uansett. Skal heller dra rett etter jobb i morgen :)

PT har ENDA ikke svart på eposten min, forresten.... :kjefte: På tirsdag er det to uker siden jeg sendte den... Hmfr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gaaahhh!! Jeg klaaarer ikke å løsrive meg fra pcen! Jeg burde ha vært på jobb for en time siden! Takk og pris for flexitid! ;) Men det tar faktisk 30min å gå til jobb, og flexitiden "varer" bare til kl 09, så strengt tatt burde jeg ikke sitte her på kg nå! ;)

Jaja. Det ble ingen fjelltur i går, men istedenfor tok vi en kjempelang og fin rundtur i langs foten av fjellet. Vi avsluttet turen på kafe i sentrum før vi ruslet hjem igjen. Koselig!

I dag blir det jazzercise for alle penga ;)

Ha en fin dag jenter- håper dere har fått en kvikkere start på dagen enn meg! ;) Nå MÅÅÅ jeg reise meg å gå, altså!! Snart...snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...