Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!! *inspirert*

Lykke til med vannkokerkjøp! Tror ikke jeg så den linken - hva slags er det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow!! :klappe: 10 kilo på rekordtid!! :duskedame: Gratulerer så masse!

Tenker det var et godt plaster på såret etter den teite pizzakommentaren!! :nigo:

Taaaakk, taaakk :) Hehe, ja det føltes litt godt etter pizzakommentaren ;)

Utrolig moro å lese at du har gått så mye ned på denne tiden.

:)

Er det lov å spørre om startvekt og målvekt?

Prøver å motivere meg selv til å gå ned noen kilo før sommeren, og dette er inspirerende lesing.

Heisann! Gøy at du ble litt inspirert! Lykke til med trimminga før sommeren:) Har sendt deg PM ;)

wow - 10kg er imponerende! Stå på videre! :heiajente:

Takk for det! :)

Gratulerer!!! *inspirert*

Lykke til med vannkokerkjøp! Tror ikke jeg så den linken - hva slags er det? :klø:

Takker og bukker :) Jeg skal se om jeg finner den linken senere, har glemt hva slags merke det var og da er det nesten umulig å finne den... Meeen i ettermiddag blir det andre boller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nådd mål, det høres bare sååå godt ut :) Verdt alt slitet? Det har vel vært litt kjekt også?

Lykke til med de 4-5 neste.. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! *inspirert*

Lykke til med vannkokerkjøp! Tror ikke jeg så den linken - hva slags er det? :klø:

Seee, see! :hjerte:http://pylones.com/famille.php?fid=345

Gratulerer med nådd mål, det høres bare sååå godt ut :) Verdt alt slitet? Det har vel vært litt kjekt også?

Lykke til med de 4-5 neste.. :heiajente:

Tusen takk! Ja, det var deilig å komme i mål :) Absolutt verdt slitet- faktisk så har det ikke vært så slitsomt egentlig. Var verst de første 3-4 ukene, da var jeg stort sett sur og hadde kort lunte hele tiden, pluss at jeg savnet snop og raske karbohydrater. Etter det ble kroppen vant med både trening og proteinrik mat og nå er det hele blitt en vane :)

I dag var jeg i kakeselskap. Det stod hjemmelaget eplekake med is, sjokoladekake og rosinboller på bordet, samt potetgull og nonstop.

Mitt gamle jeg ville ha kastet seg over alt som var og tatt flere porsjoner. Mitt nye jeg tok 2 veldig små stykker kake og 4-5 nonstop. Hadde ikke lyst på mer, og kunne egentlig spart meg for det siste kakestykket også. Hvem hadde trodd!?! Ikke lyst på kake, liksom??!!! Ikke vet jeg hva som har skjedd....

Nåja. Ble ikke tid til trening i dag pga kakeselskapet, så da får det bli en morgenøkt før jobb i morgen istedenfor. Skal løpe på mølla eller tråkke litt på ellipsemaskinen, får se hva jeg føler for. Om kvelden blir det bursdagsfest med øl og vin og alt som følger med. (Så heelt sunn blir jeg visst aldri ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er det i dag,

Hvilken dag er det i dag,

Er det fredag?

Jaaaaaaaa!!!! :)

Jeg er i godt humør i dag. Sola skinner, det er fredag, jeg har allerede tråkket 45 min ellipsemaskinen og tatt 15 min intensiv styrketrening på matta. Etterpå tok jeg badstu og spiste frokost på elixia. Fint tilbud! Siden jeg var der 0630 var det jo ikke en sjel verken i treningsområdet eller i garderoben, så jeg hadde "kåken" for meg selv i tillegg ;)Foreløpig er jeg alene på kontoret, så jeg benytter sjansen til å surfe på nett, høre på radio og se ut vinduet ;)

I kveld blir det fyll og f*enskap. Weeeee!! :) Får se hvor mye jeg orker å drikke, det blir jo endel ekstra kalorier i vomma med alt som følger med av øl, snacks og nattmat (jada,jada, jeg veet jeg bare kan la vær å spise det, men som kjent faller alle mine hemninger bort etter 2 øl, såeh ;)) Tar det litt som det kommer, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, nå gjorde du nettopp dagen min litt lysere med sånt et positivt og morsomt innlegg :happy:

Flinka! :hoppe: Og, eh, lykke til i kveld :fnise:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper fredagen har fortsatt like bra som den begynte! :hoppe: Her var det god stemning! :jepp:

God helg! Godt å se at du fortsatt unner deg en tur ut, med tilhørende nattmat og hele pakka! :Nikke: Blir jo ikke riktig ille før du tilbringer morgendagen i fosterstilling mens du inntar alskens junk og tull.. ;) Etter å ha blitt litt bevisst på det synes jeg i grunnen iskalde grønne druer er mye bedre enn mc donalds dagen derpå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, nå gjorde du nettopp dagen min litt lysere med sånt et positivt og morsomt innlegg :happy:

Flinka! :hoppe: Og, eh, lykke til i kveld :fnise:

Så bra!! :biggrin: Takk for det, får se hvordan det går i kveld, kjenner det rykker i rockefoten allerede.... ;) Tar med en flaske bacardi just in case.....;)

Ha en fantastisk fredag! :sol:

Takk det samme!! :sol:

Herlig innlegg!! God helg og kos deg i kveld :)

God helg til deg også!! :)

:skaal:

Håper fredagen har fortsatt like bra som den begynte! :hoppe: Her var det god stemning! :jepp:

God helg! Godt å se at du fortsatt unner deg en tur ut, med tilhørende nattmat og hele pakka! :Nikke: Blir jo ikke riktig ille før du tilbringer morgendagen i fosterstilling mens du inntar alskens junk og tull.. ;) Etter å ha blitt litt bevisst på det synes jeg i grunnen iskalde grønne druer er mye bedre enn mc donalds dagen derpå! :jepp:

:ler: Du har et poeng!! ;)

Hmmm, druer sier du. Ikke dumt! *må prøve*

God helg til deg også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hadde du det morsomt i går? *vil gjerne høre om andre sine sosiale liv, siden jeg for tiden ikke har et selv* :fnise:

:vinke: Hei! Joda, det var morsomt på fredagen :) Vi ble bare sittende på vors hele natta, dro aldri ut eller noe. Mye folk og bra musikk:) Siden det ikke ble bytur ble det heller ikke nattmat, så da nøt jeg litt popcorn med god samvittighet;) Hehe, tipper det er litt slit nå i eksamensperioden, men etter den er ferdig skal vi jo på 90- tallskonsert! :) *se frem til*

Hysj, du må ikke skrive så høyt carrie, Såpeboble er sikkert fyllesyk fortsatt :fnise:

:fnise: Jeg var faktisk ganske god form dagen etter til tross for en del øl og bacardi razz. Sov lenge og slappa av på sofaen noen timer med en god bok. Etterpå malte jeg og sambo kjellerstua til foreldrene mine (vi skylder dem litt penger etter flyttinga og fikk tilbud om å innfri noe av gjelda hvis vi hjalp til med oppussingen. Da var vi ikke sene med å si ja ;) (Hadde jo såklart hjulpet til uansett da, men klager ikke hvis de ønsker å belønne oss ;))

Haha, ja det er vel derfor hun ikke har vært innom i dag :fnise:

:fnise: Det kunne jo faktisk vært sant, det er det verste av alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært utrolig flink sånn treningsmessig!

Det begynte med en laaang tur på stranda (her jeg bor er det strender som strekker seg milevis i alle retninger) i godt tempo. Det tok ca 1,5- 2 timer. Etter det kjørte vi i ca 20-30 minutter før vi parkerte bilen og gikk opp et fjell i nærheten. Bratt stigning 2/3 av turen, tok en kort drikkepause på vei opp. Fjellturen tok ca 1 drøy time t/r.

Vel hjemme spiste jeg en kyllingsalat til middag, skiftet klær og dro på Jazzercise med en venninne. Programmet bestod av masse hopping og dype knebøy med vekter. Svetten silte!

Nå ligger jeg utstrakt på sofaen med en halvliter vann og en pasjonsfrukt og slapper av med god samvittighet. Spørs om jeg orker å trene i morgen! ;) Men det har vært en koselig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, sånne vors som bare varer er jo de beste kveldene! :)

Også du da! :hakeslepp: Flinkis på en søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!! Også på en søndag :) Jeg lurer litt på hvilken fjelltopp dere har vært på? :klø: Er det den samme som dere var på for et par uker siden? Det er jo ikke så mange fjelltopper å velge mellom :fnise:

Konserten er forresten midt i eksamensperioden, men jeg er ferdige med de 2 første da, og har ganske god tid til den siste, så det går nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånne vors som bare varer er jo de beste kveldene! :)

Også du da! :hakeslepp: Flinkis på en søndag!!!

Ja, alltid moro å bare ta ting litt som de kommer. Hadde jo egentlig tenkt å dra ut alle mann :)

Så flink du har vært!! Også på en søndag :) Jeg lurer litt på hvilken fjelltopp dere har vært på? :klø: Er det den samme som dere var på for et par uker siden? Det er jo ikke så mange fjelltopper å velge mellom :fnise:

Konserten er forresten midt i eksamensperioden, men jeg er ferdige med de 2 første da, og har ganske god tid til den siste, så det går nok bra ;)

Godt å høre at det er litt tid mellom konserten og neste eksamen, så kan vi drikke og mimre til sangene uten å tenke på morgendagen ;)

Vi var ikke på samme fjelltur som forrige gang, men har vært på denne toppen tidligere i vår også. Løypa begynner bare 10 min unna huset vårt og utsikten på toppen er upåklagelig, så det passer utmerket sånnsett :) Har lånt noen kjempebra bøker fra en ei på jobb med masse bra turbeskrivelser her i fylket, både småturer og litt lengre turer. Skal kopiere til krampa tar meg i morgen på kontoret! ;) Liker du fjellturer forresten? Tror aldri jeg har spurt deg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er litt tid mellom konserten og neste eksamen, så kan vi drikke og mimre til sangene uten å tenke på morgendagen ;)

Vi var ikke på samme fjelltur som forrige gang, men har vært på denne toppen tidligere i vår også. Løypa begynner bare 10 min unna huset vårt og utsikten på toppen er upåklagelig, så det passer utmerket sånnsett :) Har lånt noen kjempebra bøker fra en ei på jobb med masse bra turbeskrivelser her i fylket, både småturer og litt lengre turer. Skal kopiere til krampa tar meg i morgen på kontoret! ;) Liker du fjellturer forresten? Tror aldri jeg har spurt deg om det :)

Ja, den dagen skal vi ikke bekymre oss for morgendagen, det er helt sikkert!! :fnise:

Jeg er veldig glad i gå på tur generelt, og fjellturer liker jeg veldig godt :) Men det har blitt lite av det mens vi har bodd her, for jeg har hele tiden tenkt at det ikke er så mange fjelltopper å gå opp på. Kanskje jeg må se om de har ei en sånn bok på biblioteket ;)

Jeg og samboer har snakket om å ta en tur i sommer til det stedet hvor den steinen ligger.. du vet hvor jeg mener ;) har dere vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...