Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Fint og fint fru blom. Her haglet det i morgest! ;) Men det er bedre nå, så satser på at det blir bra likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo glemt å fortelle at jeg har fått eget kontor. Var litt skeptisk i begynnelsen, var redd det kom til å bli stille og ensomt, men dengangei! Jeg har skaffet meg radio, blomster, bilder og klokke på veggen og har det sååå koselig her jeg sitter for meg selv :) Deilig å kunne snike seg til litt KG uten å måtte være redd for at "naboen" ser meg ;) Og enda deiligere å kunne ha radioen/ipoden på når jeg jobber. Alt blir bedre med musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med eget kontor! Tenker meg det er deilig, jeg har sittet i åpent landskap de siste 4 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med eget kontor! Tenker meg det er deilig, jeg har sittet i åpent landskap de siste 4 årene.

Takk:) Ja, det var godt å komme for seg selv, nyter friheten og slipper å tenke på at andre sitter å hører på hva jeg sier når jeg må ringe rundt hit og dit for å ordne opp/ finne ut av ting! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme fra utendørstrening med PT. Vi gikk bort til et skogholt i nærheten hvor PT stilte seg på toppen av en bakke og jeg stod på bunnen. Så skulle jeg jogge opp til han og ned igjen 4-5 ganger før vi økte hastigheten. Tilslutt skulle jeg løpe så fort jeg kunne. Kjente melkesyra på slutten ;) Etterpå skulle jeg bl.a hoppe oppover en annen ikke fullt så bratt bakke med samla bein. Etter det var det litt push ups på marka og litt pull ups fra en grein på tvers før vi avslutta med jogging og spurting opp den første bakken igjen. Var litt morsomt egentlig. Fint med forandring :)

Etter trening med PT dro jeg på en 25 min joggetur (jogga uten stopp- fornøyd med det:))med en "lånt" hund, siden jeg enda følte jeg hadde mer energi. God treningsøkt i dag altså! :)

Men gjett hva jeg også gjorde i dag?? Tok en inbody test! http://www.elixia.no/info/?menu=15000008&id=150000570

Jeg skulle stå barbeint på maskina mens jeg holdt en dingst i hver hånd. Etter noen minutter hadde den målt bl.a. hvor mye proteiner, mineraler, muskler, fett og vann jeg hadde i kroppen. Den målte tilogmed midjemålet mitt og hvor mye blod jeg hadde i kroppen!!!

Det var nesten skummelt så mye den "visste" bare ved at jeg stod og holdt fast i de tingene. Feks "sa" den at jeg hadde mer muskler i overkroppen enn underkroppen, hadde mer muskler i h. arm og høyre fot enn i venstre osv. Den sa også at jeg hadde litt for høy fettprosent og midjemål, dessverre :gjeiper: Blæh, hva skjedde med "har du ikke noe fint å si så kan du holde kjeft???" ;)

Det positive var imidlertid at jeg fikk toppscore på muskler i kroppen! Jeg lå langt over normalen og fikk faktisk beskjed om at jeg derfor ikke trengte å bry meg så mye med feks BMI! :sjokkert: Hvem hadde trodd!!? *ser ned på mitt slappe legeme* :gjeiper:

Bare for å toppe dette innlegget med info så har jeg faktisk gått opp 1,7 kilo siden lørdag!!??!!! Altså på 3-4 dager.. PT mente jeg ikke skulle bry meg så mye om det, at det kunne komme av at jeg har spist mye salt mat, syklus, dagsform ++, men jeg merket jo at jeg ble litt sjokkert likevel. Ingen kveldsmat på meg i kveld!!

I dag var det offisielt den siste dagen med ned i vekt programmet, forresten. 3 måneder har jammen gått fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som kjempebra resultater, du skal være kjempestolt over muskelmasse! Det krever jo litt mer for jenter å bygge muskler, så vær stolt av dem :tommelopp:

Tenk, du har klart målet ditt og vel så det! Er litt enig med PT jeg da, de 1,7 kg er nok syklus og vann og sånt man ikke skal bry seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennede med en sånn test, det skulle jeg jeg prøvd en gang :)

Masse muskler i kroppen, det er jo kjempebra!! Og vektoppgangen skal du ikke bry deg om, det er derfor man ikke skal veie seg for ofte ;)

Håper du nyter denne røddagen! Regner med jeg kommer til å sette stor pris på de når jeg skal begynne å jobbe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som kjempebra resultater, du skal være kjempestolt over muskelmasse! Det krever jo litt mer for jenter å bygge muskler, så vær stolt av dem :tommelopp:

Tenk, du har klart målet ditt og vel så det! Er litt enig med PT jeg da, de 1,7 kg er nok syklus og vann og sånt man ikke skal bry seg med.

Ja, morsomt å ha nådd målet:) Mhm, får satse på at det er vann og syklus som er grunnen til økninga - får håpe ting er tilbake til normalen fra neste uke ;)

Så spennede med en sånn test, det skulle jeg jeg prøvd en gang :)

Masse muskler i kroppen, det er jo kjempebra!! Og vektoppgangen skal du ikke bry deg om, det er derfor man ikke skal veie seg for ofte ;)

Håper du nyter denne røddagen! Regner med jeg kommer til å sette stor pris på de når jeg skal begynne å jobbe :ler:

Hehe, ja det må du gjøre :) Tror jeg vil ta den inbodytesten en gang til om ca 6mnd for å se om det har skjedd noen forandringer.

Røddagen har gått med til å ligge i fosterstilling på sofaen store deler av dagen ;) Var ute med jobben igår, drakk (og spiste..) mye mer enn planlagt, men var gøy da :)

Og gratulerer med eget kontor!! Det må jo være herlig å sitte for seg selv :tommel::)

Takk! Ja det er det, jeg trives godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mål og kontor og alt som er bra! :tommelsmil:

Er du fortsatt i fosterstilling eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mål og kontor og alt som er bra! :tommelsmil:

Er du fortsatt i fosterstilling eller? :fnise:

:fnise: Nei, begynner å bli bedre nå ;) Må dessuten lade opp til lørdag, for da blir det fyll og f*enskap igjen ;) Huff, dette kan umulig være bra for ned i vekt prosjektet mitt! :fnise: Then again- det er jo offisielt over ;):P

Jeg tvang meg selv ut av huset ut på ettermiddagen og tok meg en fjelltur helt alene faktisk. Bruker vanligvis ca 40 min en vei når jeg går der med sambo, men i dag satte jeg opp tempoet og klarte det på 30 min :) Flettet inn 15*2 spensthopp på toppen, men var litt redd det skulle fly noen over meg og tro jeg ropte om hjelp der jeg stod og hoppet opp og ned med armene i været.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i dag: 5 timer intensiv shopping! ;) hehe.

Skulle faktisk dra på trening etterpå, droppet opp på ElixiA i treningsklær med vannflaske og det hele, men måtte snu i døra da jeg oppdaget at jeg hadde glemt treningsskoene hjemme! :( Siden det er over 1 mil hver vei orket jeg rett og slett ikke å kjøre hjem og tilbake igjen, så da ble det sofakveld istedenfor... hmfr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!Det ble en fin fredagskveld på en koselig kafe med sambo og en stor kopp varm sjokolade i hånda...... :sjenert:

Men til gjengjeld spiste jeg salat til middag og kvelds, så det må da veie opp mot hverandre?! ;)

Pyttsann, er viktig å ikke bli helt fanatisk! Det var jo fredag!

I dag har jeg iallefall trent vekk den koppen med kakao, for etter 45 min intervalltrening (!) på ellipsemaskina før frokost må jeg ha forbrent vekk både muskler og fett og alt det andre. Var helt kake da jeg gikk av, men det kjentes godt ut! :)

Etterpå tok jeg styrkeøvelser for rygg, mage og lår på matta før jeg ga meg. Da jeg kom hjem hadde sambo vasket huset :)

I kveld blir det fyll og f*enskap igjen. Wohooo! :) GOd helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja men sann! Tror dere jammen ikke at frøken såpe tok for seg burger og pommes frites igår kveld i kjent fyllestil... Og ikke nok med det- jeg kjøpte til og med en DOBBEL burger, bare for å være helt sikker på at jeg fikk i meg nok kalorier og fett, liksom...

Men det var veldig godt da! (tror jeg.... :fnise::sjenert:)

Kjenner jeg har lyst på ostesmørbrød nå, men skal stå imot foreløpig. Kanskje knekkebrød med litt pizzasaus og skinke gjør samme nytten? Skal testes! :)

Vet ikke om det blir trening på meg i dag. Viktig med restutisjon :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, restitusjon er nesten et must etter sånne lørdager! ;)

:fnise: Ja, det må til ;)

Knekkebrød med pizzasaus, skinke og tomat ble ikke en suksess, forresten. Jeg kappet til og med opp litt soltørka tomat på knekkebrød nr. 2 i håp om å få opp pizzafølelsen, men uten hell. Neste gang går jeg heller for den ordinære skinke og salat- varianten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er ikke forundret. Knekkebrød og saus er vel ingen slager. Det går jo an å lage ostesmørbrød med skikkelig grovbrød og pizzasaus, og litt mindre ost på. Det er godt :)

Håper du koser deg på 17.mai da, da er det lov med pølse og is!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er faktisk pålagt i dag. Det står i grunnloven, er det ikke derfor vi alltid spiser is på grunnlovsdagen a? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...