Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Jeg var nok litt mer uheldig enn deg, men var i det minste forberedt. Ferdig operert og uten visdomstann men med litt hoven kjeve på fredagskvelden. Ingen kake her med andre ord... :ler:

Kos deg masse i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, håper det går bedre med deg nå, Neferet:)

Uka mi har vært et eneste stort etegilde... Tror(VET!) jeg dropper å gå på vekta denne uka pga det. Først var det bursdagskakelaging med tilhørende smaking, så var det selskap her og selskap der med enda mer kakespising. Så kom helga med vin, sprit og potetgull, for ikke snakke om de 3 (!!!!!) kakestykkene med krem på søndagen. "Må jo spise opp alt nå mens det er helg"... Hadde veldig lyst på pizza den kvelden, men holdt meg til ristet brød med tomatbønner istedet etter å ha tenkt meg litt om... I dag blir det trening for alle penga og knekkebrød og vann til alle måltider! ;) Men jammen godt med kake,da... ;)

Sitter enda på jobb, skal nemlig gå rett fra jobb til trening, så utsetter trimmen litt ved å skylde på stor arbeidsmengde her på kontoret ;) Har faktisk en del å gjøre i dag, så litt sannhet er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann og brød, that´s the spirit! ;) Er jo så nydelig vær for tiden at jeg får lyst til å være ute hele tiden. Skal vi slepe oss opp på en liten topp en dag etter jobb?? :nigo: *blafrer med øyenvippene til fjellturguruen* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi godt :) Jeg får også lyst til å være ute hele tiden når været er slik som nå:) Faktisk så ble det grilling i dag istedenfor trening rett etter jobb- nettopp fordi det var så fint vær ;) Så nå sitter jeg her og manner meg opp til å traske avgårde til Elixia. Bedre sent enn aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Må jo spise opp alt nå mens det er helg"

Haha, jeg VISSTE at jeg ikke er den eneste som tenker sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg VISSTE at jeg ikke er den eneste som tenker sånn! :ler:

:ler: Ikkesant! Det gir mening! Så dess så ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi godt :) Jeg får også lyst til å være ute hele tiden når været er slik som nå:) Faktisk så ble det grilling i dag istedenfor trening rett etter jobb- nettopp fordi det var så fint vær ;) Så nå sitter jeg her og manner meg opp til å traske avgårde til Elixia. Bedre sent enn aldri!

Åh, så herlig! Dere må jo bare utnytte den store verandaen og grille masse mens dere er der! Jeg vurderte å be ei venninne på grilling, men så kom jeg på at grillen står jo innelåst i boden og den nøkkelen er fortsatt borte :klø: Fatter ikke hvor den nøkkelen har tatt veien. Men det ble kyllingwrap i stedet, det var knallgodt og jeg satt ute og spiste! :)

Lykke til med trening! Jeg sitter og moter meg opp til en gå/joggetur.

Edit: mange skrivefeiler som lurer seg inn hele tiden :P

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herlig med "egen" veranda :) Typisk at nøkkelen til boden er borte når det er grillvær da.. Men,men, så slipper du å ha skyldfølelse for å ha spist pølse i brød sånnsom jeg ;)

Jeg klarte å komme meg opp og ut av sofaen og trimmet faktisk av meg 700 kcal ifølge pulsklokka. Jogget til og fra Elixia og trente hard styrketrening med korte pauser. Jeg er godt fornøyd :) Til kvelds ble det et eple og et stort glass vann. Vips, så var grillmaten forsvunnet fra midjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trim, trim, trim :)

Trente med PT i dag. I dag var jo dagen jeg skulle få lov til å trene sammen med han (gratis :)) istedenfor at han skulle trene meg, så jeg var litt spent på hvordan det ville gå. - Kom han til å ha på Elixiaklær? Burde jeg varme opp før vi skulle møtes slik jeg vanligvis gjør eller skulle vi gjøre det sammen? Mange spørsmål mao ;)

Han møtte opp i "sivile" treningsklær og varmet opp på en sykkel langt borte fra meg. Etterpå trente vi bl.a markløft og dips, annenhver gang. Han oppførte seg som PT selv om det ikke var en ordinær time, talte repetisjoner og fant frem riktige vekter for meg. Jeg lurte litt på om jeg skulle telle for han også, eller "motivere" han når det begynte å bli tungt...Men så tenkte jeg videre at jeg jo ikke visste hvor mange repetisjoner han hadde planer om å ta, eller om det ville virke irriterende om uvitende meg stod der å "heiet"...Så det endte med at jeg ikke gjorde noe, bare stod å så litt på han og lot som om jeg tøyde ut/drakk vann whatever... Følte meg litt dum/malplassert egentlig.

Trente 30-40 min tilsammen, så var økten ferdig. Jeg avsluttet med div. mageøvelser for meg selv og takket for treninga. Greit å ha prøvd noe annet, men tror jeg foretrekker å betale for meg, så slipper jeg å føle meg dum og tenke "burde jeg..." heletiden ;)

Han spurte meg forresten hvordan det gikk med kostholdet etter at ned i vekt var avsluttet. Da jeg sa det hadde sklidd litt ut i det siste sa han at jeg bare skulle si ifra så kunne han lage en ny kostholdsplan til meg osv. Snilt! :) Så som sagt tidligere så liker jeg han godt når vi først er sammen, er bare kjipt at han bruker så utrolig lang tid på å svare på henvendelser...

Tror jeg skal ta med et flaxlodd eller to til han neste gang som takk for at han tilbød seg å ta meg med på sin egen trening :)

Nå blir det cottage cheese og ferske bringebær :)

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink å trimme :heiajente: Morsomt å trene sammen med PT, men skjønner at det blir litt rart og :fnise: Han blir sikkert glad for flaxlodd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink å trimme :heiajente: Morsomt å trene sammen med PT, men skjønner at det blir litt rart og :fnise: Han blir sikkert glad for flaxlodd :)

Taaakk:) Jeg er nok inne i en god periode nå (selv om det ikke alltid virker sånn siden jeg må dytte meg selv ut av huset av og til ;)) så trening er faktisk litt gøy for tiden! :)Får håpe det fortsetter- tipper det blir endel grilling og øl utover sommeren ;)

:fnise: Ja, det ble litt rart egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taaakk:) Jeg er nok inne i en god periode nå (selv om det ikke alltid virker sånn siden jeg må dytte meg selv ut av huset av og til ;)) så trening er faktisk litt gøy for tiden! :)Får håpe det fortsetter- tipper det blir endel grilling og øl utover sommeren ;)

:fnise: Ja, det ble litt rart egentlig :fnise:

Grilling og øl, akkurat sånn det skal være på sommeren :sol: :øl: Jeg får så lyst på alkohol når det er fint vær, kunne drukket i dag om jeg hadde hatt fri :ler: *fyllesvin*

Tror jeg trenger litt ekstra trim jeg og, haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*har drukket to øl i dag, og skal på grillfest i morgen*

:rolleyes:

Hørtes litt klønete ut den trene-sammen-timen, ja. Litt ekkelt egentlig, når man ikke helt hva slags "rolle" man skal ha. Men han virker jo veldig snill da - til tross for at han er en vims! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, høres fristende ut! Planer om å bli full og gal da eller blir det stille og rolig? ;) Vi har blitt invitert på grilling og fotball i kveld. Ser frem til grillinga, men fotballen kunne jeg nok ha spart meg for ;)

Joda, han er jo snill da :) Også er det fint at han kjenner meg litt nå, sånn at han kan motivere meg med å si at jeg har blitt sterkere siden sist osv. Jeg tar det jeg får av sånne kommentarer :P

I dag har datasystemet på jobb hengt seg opp omtrent hvert femte minutt, så jeg kjenner arbeidslysten har sunket betraktelig siden i morgest da jeg kom hit blid og fornøyd etter å ha spist frokost og lest avisa på verandaen i solskinnet :) Tror jeg skal bruke lunsjen til å gå til byen å se om jeg finner meg en ny treningstskjorte i en frisk farge. Føler alt jeg har er grått og trist. Hm, der er jo faktisk ikke så lenge til lunsj nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble shopping i lunsjen- to nye treningsteskjorter, et armbånd, et kort og et langt smykke i litt mer sommerlige farger *impulskjøp*. Aner ikke om jeg noen gang kommer til å bruke smykkene, men har iallefall tatt på meg armbåndet allerede :)

Nå småspiser jeg litt druer og venter på kvelden. De vi skal grille oss sa vi ikke trengte å ta med egen mat og da vet jeg at det blir mye pølser, koteletter og salat med "innebygd" dressing... Hmm.. Ikke akkurat sunt :/ Og jeg som ikke engang liker dressing!! men det ville jo være frekt å ta med sin egen også, så jeg får heller prøve å spise litt mindre. Tenkte jeg skulle ha en treningsfri idag i dag, men det frister sånn å prøve de nye klærne at spørs om det ikke må bli en liten joggetur etter jobb hvis jeg har tid og energi. Hvem hadde trodd det noen gang ville friste å JOGGE!!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja med min jobb kan man unne seg å være glamorøs engang i blant :gjeiper: :fniser:

Det ble ikke grilling (eller jogging for den saksskyld ;)) i dag. Istedet for dro jeg og en kamerat på kafe og spiste pastasalat med foccacia og hvitløkssmør. Nam, nam! Etterpå dro vi på shopping og jeg hamstret med meg enda mer impulsting. -Tørrsjampo anyone??? ;)

Det ble fotballkamp på besøk senere, men det gikk helt greit. Det går fortere når det er noen andre som heller ikke er så interessert i kampen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastasalat :sikle: Det tror jeg jammen jeg må lage i morgen!

Jeg synes også det går greit å se fotball hvis man ser sammen med andre som ikke er så interessert. Men hvis jeg ser sammen med sambo så er det dødskjedelig, for da får jeg ikke lov å snakke :fnise: Nei, jeg liker best å bare se resultatet etterpå, uten å se kampen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...