Såpeboble Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kommer nok mange flere turer i løpet av sommeren, så ingen fare Dessuten ser det ut til at yr.no har lovet regn i morgen, så spørs om ikke fjellturen må utsettes... :/ Får se imorgen Nå sitter jeg på kontoret og ser lengselsfullt ut av vinduet mens jeg teller ned timene til det er helg. Har skrudd på ipoden og koblet den til høytalerene på jobb i håp om å bli inspirert til å jobbe, men foreløpig har det bare hatt motsatt virkning :gjeiper: Jeg var skikkelig effektiv i går og dagen før, så nå virker det som om denne kontorrotta har fått sin ukentlige dose. Jeg er toooom for jobb-energi!! Trenger påfyll! LLALALALALALALALALA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 #342 Del Skrevet 28. mai 2010 Da er du kanskje ledig i morgen formiddag? Lenge siden jeg har vært på det store kjøpesenteret Håper du kan ta helg snart, også er det jo ikke lenge til du skal på ferie God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 28. mai 2010 Hadde vært gøy, men har allerede sagt at jeg kommer på besøk til min gamle farmor i morgen istedenfor fjellturen. Det skjer saker og ting i den lille byen hun bor i denne helgen med marked og konserter og hele pakka, så tar det som en kombinasjonstur Men kanskje vi må ta oss en kafetur eller noe snart? :)Evt dra å se sex og singelliv når den kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 #344 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hadde vært gøy, men har allerede sagt at jeg kommer på besøk til min gamle farmor i morgen istedenfor fjellturen. Det skjer saker og ting i den lille byen hun bor i denne helgen med marked og konserter og hele pakka, så tar det som en kombinasjonstur Men kanskje vi må ta oss en kafetur eller noe snart? :)Evt dra å se sex og singelliv når den kommer ut? Aha, skjønner! Ja, kafetur er jeg med på sex og singelliv skal jeg se i oslo neste helg Endret 28. mai 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 29. mai 2010 Dagens trim: 45 min jogging ute det fine været(vel, jeg gikk opp en lang, bratt bakke på slutten da.. Tok kanskje 10 min? Men resten var jogging:)) Etterpå tok jeg planken, push ups og noen diagonalløft bare for "moro skyld" Memo til meg selv: Vask bedre under sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 #346 Del Skrevet 30. mai 2010 Memo til meg selv: Vask bedre under sofaen ...eller trene et annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 30. mai 2010 ...eller trene et annet sted ja, tror jeg går for den løsningen heller. Mye mer lettvint! Kjente jeg fikk lyst på noe godt tidligere. Skar opp vannmelon i fristende trekanter og tuslet bort til sofaen i håp om at søtsuget skulle gi seg. Det funket! Sitter her nå med et tilfredsstilt glis om munnen Herlig med sommerens frukter! (trenger jo ikke engang å nevne hvor godt det er med jordbær for eksempel!) Dagens trim: 6 km tur med venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. mai 2010 #348 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Vannmelon Endret 30. mai 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mai 2010 #349 Del Skrevet 30. mai 2010 Åh, vannmelon er jo så godt! Ihvertfall når den er sprø og fin, ikke de overmodne og melne greiene, det er bare grøssefælt. Har du hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 31. mai 2010 Åh, vannmelon er jo så godt! Ihvertfall når den er sprø og fin, ikke de overmodne og melne greiene, det er bare grøssefælt. Har du hatt en fin søndag? Ja, elsker vannmelon om sommeren Hadde en fin søndag, ja Hva med deg? Dagens trim: 30 min tur til jobb 35 min tur til nærmeste cafe 40 min tur hjem i oppoverbakke Synes jeg fortjente den cappuccinoen med lettmelk, jeg Satt på kafe i flere timer med en venn og snakket om alt og ingenting mens vi lo og fjaset. Kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juni 2010 #351 Del Skrevet 1. juni 2010 jeg hadde verdens lateste søndag jeg, bare avbrutt av at jeg måtte reise ned til Sandefjord igjen. Men så lata jeg meg mer da jeg kom frem :happy: Synes du hadde fortjent to cappuchinoer, jeg! Er det like godt med lettmelk i forresten? Ikke så ofte jeg drikker det (går mest i americano her i gården), og når jeg først gjør det tenker jeg liksom ikke på at det finnes sunnere varianter av den, heh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 2. juni 2010 #352 Del Skrevet 2. juni 2010 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 3. juni 2010 Gahhh, hadde skrevet så utfyllende og fint her i går, så forsvant plutselig hele skjermbildet og alt ble svart. Jaja. Prøver igjen. Cappuccino med lettmelk er slett ikke verst. Fikk masse skum på toppen (trodde det kom til å bli mindre skum pga mindre fett i melka, men dengang ei;)) og det smakte godt Heeeei Carrie! Håper du koser deg i Oslo, ser frem til oppdatering når du kommer tilbake igjen I dag bør jeg klare å trene litt, tror jeg. Fikk melding av PT at han ikke hadde PT time hele denne uka (han hadde ikke det sist uke heller, men da var han syk). Lurer på om jeg skal se meg om etter en annen PT. Kjedelig å ha så dårlig kommunikasjon med han. Har det jo veldig bra når jeg først er der og har fått time, men all planlegginga osv funker egentlig dårlig siden han bruker omtrent en uke på å svare på sms/ mail.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2010 #354 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hørt at det er lettere å få bra skum med lettmelk enn helmelk! Skjønner godt at det er litt slitsomt å ha så dårlig kommunikasjon med PT. Hvor lett er det å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hørt at det er lettere å få bra skum med lettmelk enn helmelk! Skjønner godt at det er litt slitsomt å ha så dårlig kommunikasjon med PT. Hvor lett er det å bytte? Ahaaaa, så bra da. Jeg elsker skummet på toppen! Aner ikke hvor lett det er å bytte, men jeg ville da tro at det må gå greit...? Jeg er jo ikke med i ned i vekt programmet deres lenger, så det blir jo som en vanlig PT time. Vet ikke jeg, tror jeg må ringe bort å spørre en dag. Huff, ikke lett å bestemme seg, heller, for jeg er så redd for å få en bimbojente/gutt til trener og det vil jeg som kjent ikke ha noe av ;)De er sikkert flinke de også, men føler jeg må ha litt kjemi med vedkommende også for at det skal fungere. I dag har jeg vokset leggene på salong i lunsjpausen Det var supertilbud i dag så jeg fikk det for 150 kr *fornøyd* Litt kjedelig at ikke alle hårene kom med pga lengden, men det bra likevel. Nå skal sommern bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ting som må gjøres i dag: Bake ostekake (men ikke til meg...) Laste opp nye sanger til Ipoden Ta ut og sette inn i oppvaskmaskina Trene.... Sola skinner og jeg har ingen unnskyldning til å ikke dra på trening. Jogge eller Elixia, det er spørsmålet.. Hmmmm. Jogge til Elixia?? Men da må jeg gå hjem alle de bratte bakkene og det tror jeg ikke jeg gidder... Men det må jeg da hvis jeg jogger også... Hmmm.... hmmm..... Edit: Må jo redigere nå som jeg faktisk tvang meg selv til å trene da! Endret 3. juni 2010 av Såpeboble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juni 2010 #357 Del Skrevet 3. juni 2010 Fikk du bestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Fikk du bestemt deg? Ja, jeg bestemte meg for å kjøre til Elixia- så hadde jeg iallefall ingen unnskyldninger verken om oppoverbakker eller nedoverbakker Trening i dag: 30 min på ellipsemaskinen 20 min rygg og mage på apparater/ matte. Vekt: (Har jo ikke veid meg på tre uker pga alle fridagene i mai og all kakespisinga...... ) Spenningen stiger.... Gått ned 4,3 kilo på 3,5 uker! (Men da er det jo medregnet de "tullekiloene" jeg gikk opp 1,7kg på fire dager, da. Men likevel, de måtte jo av de også. *fornøyd og egentlig veldig overrasket*) Har jo ikke trent så mye på Elixia i det siste, mest bare gått turer og jogget litt. Hjalp tydeligvis det også Endret 4. juni 2010 av Såpeboble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 4. juni 2010 Utenlandsturen vår må avlyses!! Så da blir det jobb og hverdagsliv neste uke også :/ Sukk, sukk og atter sukk *trist og lei* jeg som hadde gledet meg til å reise på tur med sambo og vennene våre..... Lurer på hva jeg skal finne på i helgen nå da... Jeg fortjener trøsteshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 4. juni 2010 #360 Del Skrevet 4. juni 2010 Ånei, så kjipt! Åå, da synes jeg du må trøsteshoppe ja. Så utrolig surt, får dere utsatt turen? Du raser jo ned i vekt, hvor mye er det totalt nå? Jeg føler det går litt lettere nå som det er lysere og varmere ute, frister mer med lett salatmat og frukt enn tunge middager Håper du får en fin helg da, selv om det var skuffende med ferien deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå