Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Hvis det er noe trøst så har det jo gått dagesvis her.... Men det en vet jo aldri, så jeg skjønner at dere blir urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det krise, så får du lempe han ned til oss! Han kjenner oss ikke så godt akkurat, men bedre enn å ha han med på fødestua kanskje!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant Miss I! :daane: Denne ventingen og luresignalene er jo en thriller uten like! :daane: Men jeg er glad jeg ser at noe kan begynne å skje uten at jeg har blitt strippet X antall ganger, hatt all verdens av akupunktur, osv Bare det er en seier i seg selv! :fnise: Håper det betyr at jeg klarer det selv denne gangen.. ;)

Cypress: tusen takk! :klem: Det er utrolig snilt av deg!! Og du som er på vippen selv snart.. ;) Nå fikk jeg svar fra kusinen min at hun fortsatt kunne stå stand by. Så da ser det ut til å ordne seg om det skulle starte! :)

Nå har jeg lagt meg. Ikke noe mer har skjedd og jeg håper på en god natt søvn.. Og at det skjer noe i morgen ettermiddag! Forhåpentligvis Ila de neste to ukene.. :fnise: Typisk at jeg nå blir lurt igjen.. Betyr det noe at puppene har begynt å lekke igjen?? Håper det er oxitosynet(!) som strømmer på! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en natt.. Hvis dette er bare maserier kan det bi en lang ferd mot målet.. Fytti katta.. Første telefon til ABC er tatt. Det var jo også en ny opplevelse ;) Foreløpig venter jeg og ser på utviklingen. Har sovet en halvtime siden klokka 2.. Det er tidvis regelmessig men så endrer det seg i perioder. Og synes de blir hardere. Enten bør det stoppe opp, eller så bør dette være alvor! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så spennende! :hoppe: Håper det ikke bare er "trening"!

Jeg hadde også min første samtale med føden på lørdag! Følte meg som ei lita jente! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utrolig spennende!! Og det er omtrent akkurat det samme som skjedde med meg.. Et hull i barnevaktlisten, så kusinen min måtte bli stand by ;) Og så kom slimproppen gitt.. Og da var det fødsel på gang ja :danser: Gleder meg til oppdatering og passer gjerne Bolla dersom dere trenger (selv om jeg bor et stykke unna da, men det løser vi isåfall) :) Kjempe spent på deres vegne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt spennende her nå egentlig ;)

Samme status. Ikke helt regelmessige (hva er regelmessig..?) rier og litt mer blodspor og rosa eller blankt på papiret.

Mamma utsetter flyet sitt.. ;)

Prøver å få kjære til å skjønne at han må forte seg litt på butikken, og ikke "tenkte bare poste denne greia på posten samtidig?". :roll: Eh, nei.. Bare fort deg litt du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Høres jo ut som det er noe på gang.. Og mine rier ble ikke regelmessige før jeg var skikkelig i fødsel, altså vondt liksm, hehe. Og da kom de som perler på en snor, så stol heller på magefølelsen hvis noe er på gang enn at de er regelmessige (syns jeg da) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, så spennende! Jeg håper det er "the real deal". Om det så skulle roe seg, så påvirker det uansett modningen undervegs! Jeg hadde jo flere netter med regelmessige rier som dabbet av på dagtid, før jeg kom i fødsel. Jordmor tror det var disse som gjorde at det gikk så kjapt da jeg endelig kom i aktiv fødsel, med knappe 1,5t fra 5cm til hun var født. Så gøy at ting begynner å skje! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingen kom akkurat:

Lillesøster kom som en rakett 😊 11.50 kom vi inn, 13.35 kom hun ut! Litt på skeiva i supermannstil. Kjempefin vannfødsel! "Min" jordmor var på jobb og rakk det i god tid før skiftet var over. Hun er helt perfekt og sutter som en proff ❤️Hurra!! Vi er så glade!!

:danser: Hurraaaaaa!!! Er helt rørt jeg nå.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, dette gikk unna - gratulerer så masse!!! :strix: :strix: :hoppe: Veldig glad på dine vegne for at du fikk den abc-fødselen du ønsket deg! :klemmer: Kos dere masse med lille prinsessa :hjerte:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :strix:

Gratulerer så mye! Jeg er også glad for at du fikk fødselen du drømte om! Det er jo bare helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Siebaeo!!!!! For en nydelig dag å føde på!! Rakk moren din å få det med seg før hun dro tilbake eller?? I så fall var jo det super timing!! Nyt den lille, store familien din nå!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle! :klem:

Det er nesten litt uvirkelig.. :rodmer:

Kommer sterkere tilbake senere! ;)

Cypress; mamma fikk endret flyet og er hjemme med Bolla! :nigo: Kunne ikke blitt bedre!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...